Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Salutare colegi! Detin un astra h 2007 1.7 cdti 101 cp. Vreau sa cer sfatul vostru. Masina are 340000km. Din primavara ambreiajul face zgomot la mijlocul cursei. Un fel de bataie.
O alta mare problema a tot fost la instalatia de racire. Acum masina e in service pentru schimbat garnitura chiuloasa.
A 3-a problema e pornirea greoaie dimineata. Peste zi functioneaza bine dar la prima pornire o ia uneori abia la a 2-a cheie.

Intrebarea mea pentru voi este: sa continui sa investesc in ea pt reparatii sau dupa ce fac chiuloasa sa incerc sa o vand si sa iau alta?

E editie cosmo cu interior deosebit si ma impac foarte bine cu ea. De aceea si a 2 a optiune ar fi tot astra h cu km mai putini gen 110 120 k.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pornirea dimineata poate fi din bujii sau ceva sensor de presiune pe rampa comuna...
problema la ambreiaj este sigur de la volanta si trebuie schimbat cu totul.
Daca schimba garnitura de chiulasa sa iti faca si rectificarea ei si schimbarea semeringurilor la supape respectiv asezarea supapelor ca tot este desfacuta. Verificat apoi compresia si daca este buna nu are rost sa schimbi masina.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Masina dupa ce ii fac chiuloasa poate reusesc sa o dau cu 2800. Taxa e recuperata. Scazand vreo 300 reparatia asta raman cu 2500. Am inteles ca volanta e undeva la 500 eur. Deci 2000... se merita? Daca imi cade cutia apoi? ( nu mi-a facut niciodata probleme deci e posibil)
  • john_doe200616

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pai cutia e automata? Daca e manuala, eu zic sa nu te gandesti ca iti va pica cutia--schimba-i uleiul la timp si in principiu ar cam trebui sa te tina o viata---depinde numai de cum o exploatezi.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Cutia e manuala dar am eu senzatia ca intra mai greu in a 3-a decat ar fi normal. cumnata mea are varianta hatchback din 2004 (cred) aceeasi motorizare. N-a avut nici un fel de probleme cu ea. Eu cu asta din 2007 (mostenita de la tatal meu) mereu am avut probleme cu apa, apoi nu mai tragea ( injectoare la reconditionat) si acum porneste greu, bate volanta, etc etc. Am vrut sa cumpar bmw dar e prea fitos pentru localitatea in care stau si munca pe care o desfasor ( mai car sacose cu marfa ) plus pentru mine asa e prea fitos. Opelul arata cel mai bine pentru mine. Ma gandeam sa ma orientez catre un opel cu navi color si cu km putini. Eventual sa iau fara filtru sau cu filtru si sa il dau jos si sa ii fac remap ( daca am inteles bine din discutiile de pe aici de pe forum) pentru un plus de putere.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Uneori o simpla reglare a timoneriei rezolva micile probleme....
Despre pornire ti-a scris colegul @mikyboy....
Si remap-ul poate fi fitos....plus ca poate scurta viata motorului si a turbinei daca nu se exploateaza cum trebuie.
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
In legatura cu pornirea:
1. face doar cand e rece si sta peste noapte? Gen 10 grade?
2. daca da, pune contactul de 2-3 ori si apoi da la cheie, ar trebui sa iti porneasca instant.
  • vladutsss

  • Mesaje scrise: 969
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2015

  • Mesaj Privat
A facut probleme si la 30 grade vara. E vorba de prima pornire dupa ce sta cateva ore, de exemplu peste noapte. Din cate am inteles e vorba despre pierderea presiunii din instalatia de motorina si poate fi o chestie banala ca si capacul de la filtru motorina sau supapa aia de presiune sau alte chestii. O sa investighez. Momentan ma uit si pe mobile sa vad ce gasesc. Nu prea am incredere sa cumpar din ro masina
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR