Timpul de lucru începe de la câteva ore în sus.
Sal, trebuie sa mentionez ca eu nu am reusit sa demontez caseta de directie din cauza surubului din spate mai exact a piulitei de la cadru motor.
În concluzie cam desfacusem tot dar m am blocat din cauza piulitei care se misca în interiorul cãmãsi care o tine, s a rezolvat în service prin sudurã.
Deci,în primul rand se asigura masina si se ridica pe capre cat mai mult, o groapa este si mai bunã un elevator perfect
Se blocheazã volanul drept si se demonteazã surubul de 13 de pe coloanã.
Se dau jos rotile si se desfac capetele de bara cu o inelara de 19.
Pe dedesubt se demonteazã scutul parca cu torx de 25
Aveti mare grija cu suruburile de la cadru motor si nu numai, de preferat cu o zi înainte le dati cu spray din abundentã, la cele din spate o sa va chinuiti prin fantele de vizitare.
Va apucati de slãbit cadru motor, partea din fatã si de la mijloc se slãbeste pana aproape de maxim, cele din spate cu tãblitele triunghiulare se scot de tot, va trebuie tubulara E18 si doua prelungitoare lungi
Caseta de directie este prinsa de cadru cu doua suruburi lungi de 18,pt demontare trebuie sa tineti contra în parte de sus, cel din dreapta mai are o piulita în plus care tine pompa de servo.
Pompa de servo mai are o piulita de 13 pe dedesubt si încã una pe partea dreapta pe cadru,atentie la suruburi sa nu va cada în interiorul cadrului.
Se demonteazã suportul de la tamponul spate, partea prinsa de cutie se demonteazã cu tubulara torx E18 sunt trei suruburi si mai este partea prinsa de tampon cu torx lung de 55 si contra cu o fixa sau inelara de 18.
Se demonteazã cu tubulara torx suportul timonerie
Acum caseta se miscã si puteti desface cele doua conducte intai cea de sus cu o fixa de 18, o sa curgã ulei, dupã ce le demontati capetele se acoperã cu o cârpã curata pt a evita murdãria.
Se demonteazã si evacuarea din capãt si din suporti de cauciuc, poate reusiti si fãrã sa o demontati.
Caseta se scoate prin partea dreapta opusa soferului usor cu grija.
pt reparatia casetei iti trebuie un cleste drept pt sigurante, ceva tubulare mari si o presa lunga pt a scoate simeringul din interiorul casetei dupã ce se scoate cremaliera care se curãtã, rectifica etc




Din ce am înțeles caseta se strica din cauza apei care pãtrunde pe la burdufuri și care se gãsesc doar dintr-un plastic mai moale și nu de cauciuc. Ale mele erau prinse cu bride de plastic în loc de coliere metalice.