Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
mi`au zis ca daca arunca ulei pe acolo ar fi de la compresia slaba! si ar mai fi o chestie am 101 dar mi se pare puturoasa masina..adika am mers cu un controen c5 110cp si ala rupe adika te lipeste de scaun chiar de la turatii mici...la mine se simnte ca trage dupa 2500 adika cand ii intra turbo! ce`a ce este nasol la un bme 320 intra turbo la 2000 la cintroen la 2000 am am avut si alba 156 1.9Jtd intra turbo la 1800 turatii
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Chestia cu citroenu e ca ala are turbina cu geometrie variabila si deaia trage bine si la turatii mai joase. La fel si 320 -ul . Ale noastre y20dth au geometrie fixa trebuie sa o ti peste 2000 daca vrei sa ii dai ,,tabla pe tabla,, si sa raspunda. Eu am vectra c si nu prea emit pretentii pentru ca e grea masina dar nu ma lasa la greu. Poti sa verifici sistemul de vacuum sa nu ai pierderi.
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- lucian wmw
- **
- 115 mesaje
- din 03 Oct 2010
- Vectra 2001 Y20DTH
- Prahova
lucian wmw
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Alea de care spui tu sunt electrovalvele una la turbo, una la swirl si dupa caz una la egr daca ai egr vacuumatic si nu electronic asa cum e al meu la vectra c. Eu spuneam sa verifici mai intai furtunasele care intra respectiv ies si racordurile de cauciuc. Deci le verifici sa nu fie crapate, ai grija cand le montezi inapoi furtunul ce vine de la pompa de vacuum si care se ramifica trebuie bagat la electrovalva intotdeauna pe teava cu VAC iar celalalt care e comanda la solenoid fie el turbo, swirl vine mufat la OUT. Intrebi daca nu te descurci! ps partea electrica la electrovalve nu prea pica dar le poti verifica cu 2 fire de la o baterie 12v unul pe un pin si altul pe celalalt trebuie sa faca scantei.
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
Azi am curatit Egr verificat toate furtunasele,vacum la turbo tot pare a fi in regula nimik crapat sau rupt,nu se aude nici un zgomot ciudat nimik
Problema ce`a mai mare este in felul urmator masina nu trage mai mult de 115km/h si mi se pare puturoasa si in accelerat turbo se aude ca intra zic eu ca atunci cand o accelerez pe loc si trece de 2500 se acceleaza mai tare dintr`o data si se aude,se schimba imediat sunetul! Daca te duci la Egh acolo e furtunu ala mare daca il strang nu se mai accelereaza!
Mai este o chestie mi se dezamorseaza si inainte de filtru de motorin am pus o pompita sa o pot amorsa are si supapa unisens e posibil sa nu traga destul motorina la turatii mari ? la 115 cand ajunge mi se aprinde becu ala portocaliu si nu mai trage deloc chiar daca o las mai incet,trebuie sa opresc motorul sa isi revina! Ma disperat masina asta!
Problema ce`a mai mare este in felul urmator masina nu trage mai mult de 115km/h si mi se pare puturoasa si in accelerat turbo se aude ca intra zic eu ca atunci cand o accelerez pe loc si trece de 2500 se acceleaza mai tare dintr`o data si se aude,se schimba imediat sunetul! Daca te duci la Egh acolo e furtunu ala mare daca il strang nu se mai accelereaza!
Mai este o chestie mi se dezamorseaza si inainte de filtru de motorin am pus o pompita sa o pot amorsa are si supapa unisens e posibil sa nu traga destul motorina la turatii mari ? la 115 cand ajunge mi se aprinde becu ala portocaliu si nu mai trage deloc chiar daca o las mai incet,trebuie sa opresc motorul sa isi revina! Ma disperat masina asta!
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- PH09PIV
- **
- 220 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2000 Y17DT
- Alta tara
PH09PIV
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
- motanel_cristi
- **
- 331 mesaje
- din 19 Mar 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Bucuresti
motanel_cristi
- Mesaje scrise: 331
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2009
- Mesaj Privat
Racareanu
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mariusapostol87
- ***
- 972 mesaje
- din 02 Nov 2010
- Astra 2002 y20dth
- Bucuresti
mariusapostol87
- Mesaje scrise: 972
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Racareanu a scris:am o intrebare urgent care ma poate ajuta...am un opel astra g din 2000 motor 2.0 dti 16v
Cand pornesc masina si deschiz busonul la ulei imi arunca stropi de ulei afara...din ce cauza?
Cand pornesc masina si deschiz busonul la ulei imi arunca stropi de ulei afara...din ce cauza?
E normal sa faca asa , nu te mai lua dupa mecanici competenti care zic ca ai probleme cu motorul . Pentru linistea ta mai verifica si un alt diesel de 2000 si ai sa vezi ca la fel face . Daca eram in acelasi oras iti faceam eu o proba si la a mea ca sa te linistesti
Cum zice si colegul mariusapostol -schimba cu cineva debitmetrul , mai mult ca sigur acolo este cauza.
Dimineata iti porneste bine , chiar si dupa 24 de ore?
Verifica debitmetrul ca o simptoma asemenatoare a avit-o si userul vik71(victor soare ) si el a schimbat debitmetrul si acum ai maninca asfalt.