rareshoo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Mi-am achizitionat in urma cu putin timp un opel vectra a din 1991 cu motor 1.8 c18nz.De cand am luat-o am avut probleme cu pompa de benzina.Am reusit int-un final sa strang bani sa-mi iau una noua bosch, si acum dupa ce am schimbat-o imi da rateuri in "carburator".Inainte de a o schimba nu aveam problema asta, in momentul in care o calcam mai brusc incepea motorul sa intrerupa acum cand o calc mai brusc da rateuri.Am desfacut capacul ala negru pe care scrie gm si mi se pare ca la relanti curge cam multa benzina, la fel si in momentul in care o accelerez.Ma gandesc doar la doua posibilitati:
1. Nu merge returul si ii vine prea multa benzina si nu are timp sa o arda fapt pt care da si rateurile in carburator
2. E posibil sa fie de la distributie sa dea scanteia prea repede si face explozia in "carburator"(sunt cam aceleasi simptome ca la dacie cand o accelerezi brusc si ii iei deodata avansul).Se poate regla cumva avansul fara a umbla la cureaua de distributie?
Mentionez ca asta se intampla doar daca motorul se accelereaza mai brusc daca este accelerat in lung nu da rateuri.
Astept un raspuns,Multumesc!
Mi-am achizitionat in urma cu putin timp un opel vectra a din 1991 cu motor 1.8 c18nz.De cand am luat-o am avut probleme cu pompa de benzina.Am reusit int-un final sa strang bani sa-mi iau una noua bosch, si acum dupa ce am schimbat-o imi da rateuri in "carburator".Inainte de a o schimba nu aveam problema asta, in momentul in care o calcam mai brusc incepea motorul sa intrerupa acum cand o calc mai brusc da rateuri.Am desfacut capacul ala negru pe care scrie gm si mi se pare ca la relanti curge cam multa benzina, la fel si in momentul in care o accelerez.Ma gandesc doar la doua posibilitati:
1. Nu merge returul si ii vine prea multa benzina si nu are timp sa o arda fapt pt care da si rateurile in carburator
2. E posibil sa fie de la distributie sa dea scanteia prea repede si face explozia in "carburator"(sunt cam aceleasi simptome ca la dacie cand o accelerezi brusc si ii iei deodata avansul).Se poate regla cumva avansul fara a umbla la cureaua de distributie?
Mentionez ca asta se intampla doar daca motorul se accelereaza mai brusc daca este accelerat in lung nu da rateuri.
Astept un raspuns,Multumesc!
- Alexel1
- **
- 252 mesaje
- din 29 Dec 2009
- Astra 1992 C14NZ
- Iasi
Alexel1
- Mesaje scrise: 252
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2009
- Mesaj Privat
verifica injectoarele, verifica cum ai zis tu returul, mai "sapa" putin prin carburator vezi ce mai ai pe acolo mai fa'i cateva reglaje
ca sa verifici daca iti da bine "spritz" la injector (banuiesc ca ai injectie monopunct ca a meu ii c14nz si ii mono) ia-o frumusel si pune pe ea un Op-Com si vezi ce-ti zice pc-u
multa stima si bafta
ca sa verifici daca iti da bine "spritz" la injector (banuiesc ca ai injectie monopunct ca a meu ii c14nz si ii mono) ia-o frumusel si pune pe ea un Op-Com si vezi ce-ti zice pc-u
multa stima si bafta
rareshoo
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
toporas93
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 1994 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2015
- Mesaj Privat