FilipA
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
am un astra G Y17DT 165.000KM la care i-a fost schimbat kitul de distributie undeva pe la 150 mii KM iar mecanicul care a facut lucrarea nu a stiut sau a uitat sa verifice si sa stranga vestita piulita de la fulia de la pompa de ulei si prin urmare, acum o luna , aceasta s-a desfacut aproape de tot, am fost "la 2 spire" de alte probleme mai mari, am fost la mecanic a dat jos cureaua si a inlocuit fulia .
V-am facut aceasta introducere ca poate ajuta pe cineva sa puna un diagnostic mai precis la problema care o am acum ...
Acum cateva zile turatia motorului a inceput sa oscileze la relanti ("caderi de tensiune" ca si cum ar vrea sa moara) iar apoi a inceput sa zornaie tot mai tare ceva prin interiorul motorului asa ca, avand in ultima vreme cateva experiente scumpe si de proasta calitate cu sevice-urile, m-am apucat si am dat jos capacul de protectie de la distributie si, printre altele am bagat o surubelnita intre motor si fulia de la pompa de injectie si am tras usor de ea, are un mic joc (cam de un mm) ceea ce banuiesc ca nu e de bine ...
Intrebarea mea este oare ce ar trebui sa schimb ? Poate fi cureaua prea stransa ? Ce sa fac ? De unde sa o apuc ?
am un astra G Y17DT 165.000KM la care i-a fost schimbat kitul de distributie undeva pe la 150 mii KM iar mecanicul care a facut lucrarea nu a stiut sau a uitat sa verifice si sa stranga vestita piulita de la fulia de la pompa de ulei si prin urmare, acum o luna , aceasta s-a desfacut aproape de tot, am fost "la 2 spire" de alte probleme mai mari, am fost la mecanic a dat jos cureaua si a inlocuit fulia .
V-am facut aceasta introducere ca poate ajuta pe cineva sa puna un diagnostic mai precis la problema care o am acum ...
Acum cateva zile turatia motorului a inceput sa oscileze la relanti ("caderi de tensiune" ca si cum ar vrea sa moara) iar apoi a inceput sa zornaie tot mai tare ceva prin interiorul motorului asa ca, avand in ultima vreme cateva experiente scumpe si de proasta calitate cu sevice-urile, m-am apucat si am dat jos capacul de protectie de la distributie si, printre altele am bagat o surubelnita intre motor si fulia de la pompa de injectie si am tras usor de ea, are un mic joc (cam de un mm) ceea ce banuiesc ca nu e de bine ...
Intrebarea mea este oare ce ar trebui sa schimb ? Poate fi cureaua prea stransa ? Ce sa fac ? De unde sa o apuc ?