- fastohandle
- OP
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Nu mai incarca alternatorul si s-a lasat cu schimbare releu regulator . S-a montat Mobiltron , toate bune incarca acum 14.3 - 14.4 atat la relanti cat si in ture , cu / fara consumatori .
Au aparut insa niste probleme pe care nu le aveam inainte:
1. La pornirea ventilatorului pe treapta 2 ( la mine functioneaza doar tr. 2 si 3 ) motoru scade brusc in turatii pt o fractiune de secunda si apoi probabil compenseaza electronica si revine .
2. Aceeasi scadere brusca a turatiei se intampla si cand fiind pe loc virez brusc
3. De asemenea si la franare , cand turometrul ajunge la relanti , are tendinta sa fluctueze sub si peste turatia normala de relanti ( 850 rpm dupa estimarile mele - putin peste gradatia de 800 )
Am stat cu aparatul de masura pe baterie si statea fix la 14.39 la relanti fara consumatori iar in momentul pornirii electroventilatorului a scazut la 14.1 V
Toate lucrurile astea nu se intamplau inainte de interventia la alternator desi inainte incarca destul de slab cam 13.6 , existau niste fluctuatii la actiunile in cele 3 situatii mai sus insa erau foarte line si insesizabile daca nu te uitai fix pe acul turometrului.
Este Astra Classic II Z14 XEP alternatorul era Bosch de 100 A din ce am vazut.
Are cineva idei ?
Au aparut insa niste probleme pe care nu le aveam inainte:
1. La pornirea ventilatorului pe treapta 2 ( la mine functioneaza doar tr. 2 si 3 ) motoru scade brusc in turatii pt o fractiune de secunda si apoi probabil compenseaza electronica si revine .
2. Aceeasi scadere brusca a turatiei se intampla si cand fiind pe loc virez brusc
3. De asemenea si la franare , cand turometrul ajunge la relanti , are tendinta sa fluctueze sub si peste turatia normala de relanti ( 850 rpm dupa estimarile mele - putin peste gradatia de 800 )
Am stat cu aparatul de masura pe baterie si statea fix la 14.39 la relanti fara consumatori iar in momentul pornirii electroventilatorului a scazut la 14.1 V
Toate lucrurile astea nu se intamplau inainte de interventia la alternator desi inainte incarca destul de slab cam 13.6 , existau niste fluctuatii la actiunile in cele 3 situatii mai sus insa erau foarte line si insesizabile daca nu te uitai fix pe acul turometrului.
Este Astra Classic II Z14 XEP alternatorul era Bosch de 100 A din ce am vazut.
Are cineva idei ?
- fastohandle
- OP
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat