darius24
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
Am achizitionat recent un opel astra H 1.7 cdti de 200 de mii de km si am inceput sa am o bataie la motor dupa aproximativ cateva zile. Chiar in ziua in care am achizitionat-o mi s-a spart furtunul de la instalatia de antigel si am circulat aproximativ 25 de kilometri cu ea pana am ajuns acasa (greseala mea deoarece nu stiam ce inseamna beculetul rosu de la nivelul lichidului antigel din bord, fiind prima mea masina nu am mai avut contact cu astfel de probleme, evident am gafat). Chestia e ca am dus-o la service si i-am schimbat toate consumabilele, plus distributie care era nevoie sa fie schimbata si ea. In fine, doi mecanici de la service mi-au spus ca zgomotul de la motor provine din cauza injectoarelor care nu sunt bine calibrate, ok... Am sunat la un service care este specializat in calibrat injectoare la masini si i-am descris situatia repectiva, prin telefon din pacate deoarece este ceva distanta pana la service-ul care se ocupa cu asa ceva si vroiam sa aflu cat m-ar costa, daca pot face rezervare, etc. Domnul de la telefon care era si patron mi-a spus ca in situatia respectiva s-ar putea sa fie de la segmenti care s-au uzat din cauza acelui furtun spart (imi iesisera aburi de la motor cand am oprit intr-un final dar se pare ca nu a ars nimic), lucru care ar fi putut sa cauzeze bataile acelea la motor. Mi-a spus ca ar putea fi nevoie, daca e asa , sa trebuiasca rectificat canalul acela in care actioneaza pistonul (scuzati limbajul mai putin tehnic dar nu sunt cunoscator).
Intrebarile mele sunt:
1. chiar s-ar fi putut defecta in asemenea masura masina dupa atatia kilometri parcursi cu antigelul scurgandu-se?
2. cum ar fi mai indicat sa procedez in acest caz, cei din service-ul repectiv erau convinsi ca e de la injectoare, sa merg la service-u specializat pe injectoare sau sa caut alt service?
3. cat m-ar costa acea rectificare si schimbare a segmentilor de pe pistoane, in total, daca ar fi cazul?
P.S. Motorul merge perfect in rest, trage bine , nu face alte figuri... am circulat cu ea dupa acea problema aproximativ 1000 km si nu a parut sa aiba alte probleme, doar acel zgomot la motor.
Gasisem si alte topicuri similare dar ei nu erau chiar in situatia mea si nu am ramas complet lamurit. Poate daca are cineva unele sugestii sau au trecut prin ceva asemanator as fi foarte recunoscator.
- z16xep
- **
- 259 mesaje
- din 12 Jun 2012
- Astra 2006 z17dth
- Arad
z16xep
- Mesaje scrise: 259
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2012
- Mesaj Privat
darius24
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
- fullrespect
- **
- 441 mesaje
- din 14 Nov 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
fullrespect
- Mesaje scrise: 441
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2011
- Mesaj Privat
cosito
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2006 17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2015
- Mesaj Privat
- AdrianCornel93
- *
- 12 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Dambovita
AdrianCornel93
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
darius24
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
- AdrianCornel93
- *
- 12 mesaje
- din 02 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Dambovita
AdrianCornel93
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2015
- Mesaj Privat
- rhydin
- ****
- 1,369 mesaje
- din 09 Dec 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Hunedoara
rhydin
- Mesaje scrise: 1,369
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2013
- Mesaj Privat
darius24
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2015
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Da in cazul supraincalzirii se recomanda sa lasi la relantiu motorul inainte sa-l opresti sa nu te trezesti cu el sudat....dar depinde de la caz la caz.