Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cezar75

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Va salut! Iata pe scurt problema mea...
Inainte de plecarea la un drum mai lung de cca.400 km am verificat nivelul uleiului, acesta fiind la jum. jojei.
La destinatie am verificat din nou nivelul si am constatat cu stupoare ca mai era ulei doar putin pe varful jojei.
Am remarcat ca in depasire, cand acceleram mai puternic, iesea un nor de fum, a carui culoare nu pot sa o precizez exact fiind noapte.Am completat cu ulei si am revenit acasa mergand mai moderat, fara accelerari bruste.Am observat ca de ceva timp pe la EGR si in zona unde teava de la EGR se fixeaza pe galeria de admisie sunt urme de ulei. Intrebare: este defecta turbina? si daca da, ce ma sfatuiti sa fac, sa o repar sau sa iau una sh?( nu am bani de una noua).
Va multumesc anticipat pt. raspunsuri.
  • cornel_ionut

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2015

  • Mesaj Privat
verifica sub masina sa nu ai pierderi in zona alternatorului si pompa de vacuum,distributiei cat si intre motor si cutia de viteze(simeringul de palier).de asemenea verifica sa nu piarda ulei si la imbinarea dintre corpul filtrului de ulei si motor
desfa furtunul de la turbina spre intercooler si daca vei gasi ulei intr-o cantitate considerabila...problem;
cumparat turbina sh este loterie;reconditionat turbina este de asemenea loterie, desi prin bucuresti au aparut unii(cu reclama agresiva) care se lauda ca le reconditioneaza apoi calibreaza cu piese originale la doar 900 lei fara tva;pretul nu include si demontat/montat pe masina,curatat admisie,etc
una noua(pe un binecunoscut site de piese online) pleaca de pe la 2500 lei(tva inclus) atat pt motorul de 80 cat si cel de 101CP(producator BU) si ajunge pe la 8000lei(tva inclus,prod Renaultpt motorul de 101 CP).Pe Mitsubishi am gasit pe la 1800 lei fara tva(motorul de 110cp)
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Aia la 2500 de lei nu e noua ..e tot reconditionata...!
  • cezar75

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc pt. raspuns, azi am demontat conducta care vine de la filtrul de aer si intra in turbina sa vad ce joc are axul acesteia.Am ramas surprins sa constat ca nu avea joc axial iar radial f. putin.Totusi imi pun intrebarea de unde este uleiul care "musteste" pe la EGR si pe la imbinarea tevii in admisie...Imi amintesc ca anul trecut am mai verificat odata jocul la axul turbinei si era mai mare decat acum.Cum e posibil? Atunci am demontat intercooler-ul si i-am refacut garnitura cu silicon caci avea pierderi.La demontarea acestuia am constatat ca era garnisit bine cu ulei.Mi-am zis ca lagarele turbinei sunt uzate si ca trebuie remediata problema, dar datorita faptului ca nu consuma ulei vizibil am trecut cu vederea acest lucru pana acum cand aproape am ramas fara ulei.Cum calc acceleratia putin mai tare iese un nor mare de fum.La fel imi amintesc ca intr-un timp si fluiera putin turbina lucru care acum nu se mai aude...Daca pun testerul oare se poate edifica mecanicul daca turbina este cauza problemei?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR