sorrynn
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua,
M-am uitat prin manuale si am tot cautat pe net, insa nu am gasit ce curent consuma radiocasetofonul de la Corsa. Modelul este Siemens CCR 2006 (E).
Intreb in ideea in care acum ceva vreme am uitat geamul deschis, a venit o ploaie puternica si mi-ai inundat masina, aerul conditionat mi-a consumat toata bateria (nu l-am putut opri), si dupa ceva vreme mi s-a descarcat bateria de pe o zi pe alta....am masurat curentul si aveam cam 1.1A fara contact, si cu radiocasetofonul scos. Am tetectat un scurt, niste contacte oxidate la partea de comanda la panoul de clima (sub radiocasetofon), am dat cu spray de contacte si dupa ce am masurat aveam consum de 140mA (fara radiocasetofon conectat). Am mers o saptamana fara radiocasetofon si a functionat ok. In momentul in care am reconectat radiocasetofonul, curentul masurat este la 0.95A. In stanbdy oare acest radiocasetofon consuma 800mA?...intreb deoarece a mers o saptamana ok (pe distante scurte, apoi iar s-a descarcat bateria....bateria este din Aprilie (marca Rombat, dar nu pot sa vad cati AH are insa o sa ma uit inzilele urmatoare).
Am desfacut radiocasetofonul, dar nu in totalitate, sa vad daca nu are contate oxidate, insa nu am vazut. Cred ca il voi desface in totalitate, poate s-a infiltrat apa in el - desi merge fara probleme.
Orice recomandare de diagnoza pentru a reduce consumul in standby si a minimiza/elimina descarcarea bateriei este binevenita.
Inainte de acel eveniment "torential" masina a stat si o saptamana intreaga fara sa fie pornita si apoi pornea la prima cheie.
Multumesc.
M-am uitat prin manuale si am tot cautat pe net, insa nu am gasit ce curent consuma radiocasetofonul de la Corsa. Modelul este Siemens CCR 2006 (E).
Intreb in ideea in care acum ceva vreme am uitat geamul deschis, a venit o ploaie puternica si mi-ai inundat masina, aerul conditionat mi-a consumat toata bateria (nu l-am putut opri), si dupa ceva vreme mi s-a descarcat bateria de pe o zi pe alta....am masurat curentul si aveam cam 1.1A fara contact, si cu radiocasetofonul scos. Am tetectat un scurt, niste contacte oxidate la partea de comanda la panoul de clima (sub radiocasetofon), am dat cu spray de contacte si dupa ce am masurat aveam consum de 140mA (fara radiocasetofon conectat). Am mers o saptamana fara radiocasetofon si a functionat ok. In momentul in care am reconectat radiocasetofonul, curentul masurat este la 0.95A. In stanbdy oare acest radiocasetofon consuma 800mA?...intreb deoarece a mers o saptamana ok (pe distante scurte, apoi iar s-a descarcat bateria....bateria este din Aprilie (marca Rombat, dar nu pot sa vad cati AH are insa o sa ma uit inzilele urmatoare).
Am desfacut radiocasetofonul, dar nu in totalitate, sa vad daca nu are contate oxidate, insa nu am vazut. Cred ca il voi desface in totalitate, poate s-a infiltrat apa in el - desi merge fara probleme.
Orice recomandare de diagnoza pentru a reduce consumul in standby si a minimiza/elimina descarcarea bateriei este binevenita.
Inainte de acel eveniment "torential" masina a stat si o saptamana intreaga fara sa fie pornita si apoi pornea la prima cheie.
Multumesc.
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
sorrynn
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2015
- Mesaj Privat
Tot ce este posibil, avand in vedere faptul ca apa a intrat pe gura de aer conditionat de la copilot si aveam balta sub modulele de radiocasetofon si clima, si de la butoane sarea apa - l-am lasat la uscat cateva zile si cand l-am montat si am vazut ca merge m-am bucurat pe moment pana a inceput sa consume bateria. Cred ca solutia finala este sa deschid radiocasetofonul piesa cu piesa si sa vad cum arata cablajele - poate am acolo ceva oxidat care face contact, desi am masurat de scurt intre pinii de "+" si "-" si nu ar da semne de scurt. Interesant este ca el functioneaza si siguranta de 10A din spatele lui e intreaga (altfel nu ar fi functionat).
sorrynn
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2015
- Mesaj Privat
Se pare ca m-am alarmat aproape degeaba...bateria fiind complet descarcata...nu a reusit sa se incarce la cei 13km condusi pe zi prin oras...am lasat ampermetrul mai mult...si dupa oscilatii intre 800 mA si 1.2 A s-a stabilizat dupa aprox 20 secunde la 580 mA. Spun eu rezonabil. Si am pus bateria la redresor deoarece nu se vedea beculetul verde nici cel alb...doar negru... de duminica pana acum e ok si porneste iar becul indicator de la baterie este verde. Cred ca sunt pe drumil cel bun. Facand o diferenta a consumului din baterie cu radiocasetofon si fara el concluzionez ca un asemenea model consuma undeva la 440 mA pe standby.
Numai de bine.
Numai de bine.