Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • ovidiu sorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou in acest club si as dori un sfat de la voi, recent avem in familie un Opel Corsa C din 2001 la care i-am schimbat pompa de apa ca s-a uzat si pe la axul ei pierdea antigel, pe urma iar am avut pierderi de antigel care le-am gasit in ulei fiind mecanic am inceput sa demontez chiuloasa si sa-i schimb garnitura de chiuloasa am observat ca a fost arsa in intregime doar tabla a ramas neavand bani de verificat si planat chiuloasa am montat asa dupa 2 zile a inceput iar sa piarda antigel si sa mearga in 3 pistoane dar nu tot timpul iar ieri seara nu a mai vrut sa porneasca la impingere neavand alta solutie de pornire am observat cum din toba din spate motorul scuipa apa (antigelul) pierderea este foarte mare in 10 minute gol vasul de antigel astept sa mi dati sfaturi si pareri multumesc
Skip ads

  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Ce motor ai pe masina. Din primele estimari pare problema de garnitura. Nu a fost montata sau stransa corect (suficient). Daca pierdea antigel pe la pompa de apa ai ramas cumva fara si ai ars garnitura? Cum adica a ars garnitura si a ramas numai tabla. Daca erau urme de coroziune pe chiulasa si daca motorul a fost fiert si demontata chiulasa la cald cred ca deformarea si urmele de coroziune nu pot fi preluate de garnitura noua si de aceea trece apa in cilindri. Ai grija sa nu ajunga (peste noapte) cumva apa in cilindri in cantitate mare deoarece nefiind compresibila ai ocazia sa strambi vreo biela.
  • ovidiu sorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2015

  • Mesaj Privat
motorul este 1.2 16 v z12xe am luat garnitura de la viktor reinz si am strans-o comform desenului care mi l-a dat si cred ca cum spui tu nu a fost stransa cum trebuie pt ca nu am avut dinamometrica si am folosit un teu de forta cu toate ca am strans-o de doua ori asa mi a zis un fost coleg mecanic garnitura veche a fost doar tabla celalalt material din compozitia garniturii nu a mai fost, chiuloasa am demontat-o la rece dupa 2 zile de la eveniment pompa de apa si aia am schimbat-o pentru ca a curs pe la rulmentul axului inainte de a schimba garnitura
  • ovidiu sorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2015

  • Mesaj Privat
oricum azi o dau din nou jos cred ca o duc la verificat si la planat ce spuneti ar fi mai bine?
  • gyenes

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Timis
  • Masina: Zafira z1.8xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pai ai zis ca esti mecanic .deci ,intrebarea cu rectificarea e cam aiurea , nu?😕
  • ovidiu sorin

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2015

  • Mesaj Privat
da ai dreptate a fost cam aiurea,un sfat in plus nu strica si daca esti mecanic nu inseamna ca le sti pe toate,acum am fonduri si pentru verificare si planare
  • gigatel30

  • Mesaje scrise: 282
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Astea sunt cuplurile de strangere la chiulasa. Ar fi buna o dinamometrica. Chestia cu stransul la mana este relativa. Eu mi-am segmentat singur motorul recent (un z16se) si mi-am cumparat dinamometrica si raportor pentru strangere la unghi special pentru asta. Ce vreau sa spun este ca la ultima strangere la unghi aproape ca simti cum se intind suruburile. Eu am folosit suruburi noi. La strangere nu am folosit schema din pachetul garniturii ci le-am strans in spirala de la centru spre exterior.

  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce fel de mecanic esti, dar ma abtin...
Garnitura de chiuloasa asa este ea, din tabla. Nu este Dacie cu garnitura de clingherit cum se punea in anii 60, cand a fost ea proiectata (mai exact 1954 daca imi aduc bine aminte).
Buba amestecului de apa cu ulei la motoarele astea provine din alta parte.
Din ce povestesti pe aici mai mult ca sigur, singurel ai distrus masina.
In zona pompei de apa exista doua "canale" foarte apropiate intre ele, pe unul circula ulei ,pe celalat apa.
La schimbul pompei de apa, s-a strans romaneste, pana s-a umflat garnitura capacului de la distributie (ea fiind cea care face etansarea intre cele doua canale), si uite asa au inceput problemele. Este foarte posibil ca acea garnitura sa fi fost foarte "obosita", iar aceasta interventie, a afectat-o si mai mult pana a cedat.
Nestiind cum sta treaba, gata garnitura de chiuloasa. Motor desfacut degeaba.
Garnitura la masinile astea nu se arde cu una cu doua.
S-a umblat degeaba la chiuloasa, nici nu vreau sa ma gandesc cum s-a pus distributia la punct.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR