Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • VGeorgescu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Simptome:

Cod(uri) eroare:
P0131
Model: Astra
An fabricatie: 2001
Cod motor: z16xe
Cu motorul rece rãspunde rapid la accelerație însã dupã ce temperatura la lichidul de rãcire ajunge la 90 grade in momentul apãsãrii brusc pe accelerație dã rateuri și nu se raspunde rapid la accelerație.Sonda 1 și 2 cu motorul rece are variații în grafic pânã la 900mV însã dupã încãlzirea motorului sonda 2 tinde spre zero.In unele momente și sonda 1 rãmâne constant sub 450mV.Care dintre cele 2 ar fi cu problema ținând cont cã sonda2 rãmâne aproape constanta iar eroarea ar fi pe sonda 1?Va mulțumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Sonda lambda 1 te avertizeaza ca amestecul este sarac in combustibil. Eu nu exclud si o problema a sondei dar se poate crea intentionat o situatie de amestec bogat in combustibil(folosind un spray in admisie) si urmarind daca sonda vede amestec bogat...,daca sonda citeste corect amestecul este considerata BUNA ...!
  • VGeorgescu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ok,dar în cazul în care ar reacționa pozitiv la test care ar fi problema? Mi-a fãcut un car de draci.Am curãțat EGR+corp clapeta accelerație, bujiile sunt ok,cu IAT-ul scos(mufa) motorul funcționeazã anapoda la fel și cu mufa de la MAP și EGR scoase(bãnuiesc cã sunt bune în acest caz)+ schimbat senzor temperatura lichid de rãcire.Mai am de încercat cu alta bobina de inducție.Daca nici așa nu se simt îmbunãtãțiri nu știu ce sã mai încerc!Ca și valori STFT stã pe zero(nu se schimba valoarea nici în sarcinã) și LTFT pe la 5.Are vreo legãturã cu valorile afișate de sonda lambda?Valoarea EGR la relanti sta la 1,3 iar în sarcinã se duce la 2,7-2,9V. Vã mulțumesc anticipat!
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
''Ok,dar în cazul în care ar reacționa pozitiv la test care ar fi problema?''... Intai fa pasul si apoi mai pui intrebari...! Eu cred ca te limitezi la inlocuit componente si atat! Probabil vei apela la un meseras ca sa rezolvi situatia...!
  • VGeorgescu

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Ok.Asa e ,sã vedem cum am timp fac și proba.Revin cu amãnunte dupã.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR