piff
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2009
- Mesaj Privat
Apelez la voi intrucat am ceva probleme cu Astra mea 1.9 - motor z19dt . Masina nu mai imi trage cum trebuie, am ceva erori si am vrut sa ii fac o diagnoza sa vad care ar fi problmele...asa am constatat ca nu se poate conecta la modulul de diagnoza aflat sub frana de mana.. cred ca nu se alimenteaza , am verificat si toate sigurantele in ideea ca poate o fi o siguranta dar toate erau ok.. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Exista o alta posibilitate de a efectua diagnoza sau unde as putea remedia problema in afara de serviceurile reprezentantelor Opel. Multumesc.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
La mine a fost de vina ECU. El nu vroia sa mi comunice cu mufa. Poti sa cauti si sa citesti postarile mele recente pe tema asta. Am fost nevoit sa merg la reprezentanta si au venit cei de acolo cu tot felul de testere speciale. Unul chiar sub forma unui dulapior pe roti. Cu acele testere sareau peste calcutoarele masinii si porneau modulele de venilatoare, Ac, etc. Diagnoza concret nu au facut dar faptul ca reuseau cu acele testere si soturi sa inlocuiasca ecu si moduul de racire, a dus la ideea c trebuie scimbate. Si asa a fost. Am iinlocuit ecu si e ok. Sa dea Dumnezeu sa nu fie la fel de grav si la tine dar sa iei si asta in calcul.
piff
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2009
- Mesaj Privat
Multumes de sfaturi, am rezolvat problema.. Prima data cand am verificat sigurantele am verificat toate siguranele de sub capota fara sa caut in vre-un manual. Am reusit sa gasesc un manual pe site aseara ,l am studiat si am aflat ca siguranta pentu mufa de diagnoza este in tabloul din portbagaj si este siguranta cu nr 24. Am verificat si era arsa..am inlocuit o si am fost de am facut diagnoza.. La diagnoza nu mi a dat nici o eroare.. Acum masina merge bine..trage..se pare ca fiind arsa acea siguranta a influentat si restul si ea functia intr un mod de avarie
- remus-gabriel
- **
- 319 mesaje
- din 19 Oct 2013
- Astra 2001 z16xe
- Teleorman
remus-gabriel
- Mesaje scrise: 319
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2013
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
remus-gabriel a scris: Cu acele testere sareau peste calcutoarele masinii si porneau modulele de venilatoare, Ac, etc. Diagnoza concret nu au facut dar faptul ca reuseau cu acele testere si soturi sa inlocuiasca ecu si moduul de racire, a dus la ideea c trebuie scimbate. Si asa a fost. Am iinlocuit ecu si e ok.
Ca sa poti face anumite -activari-, trebuie sa comunici cu calculatorul ce comanda elementul de executie respectiv. Probabil,in cazul tau nu se putea comunica cu ECM(ECU),dar se comunica cu calculatorul AC si racire motor,calculator,prin intermediul caruia se puteau comanda cele precizate de tine.Chestia cu saritul calculatoarelor,e poveste,de care si copiii ar zimbi... Apropo,daca in ideea lor trebuia inlocuit "modulul de racire",de ce nu l-au mai inlocuit...?,raspuns discret...,pentru ca nu era defect si se putea comunica cu acesta...!