Se ridicã pe cric sau tampon se da jos roata dreapta fata si apoi carcasa cu filtrul de aer jos se desfac colierele de la galerie si carburator apoi se slabeste rola întinzãtoare cu o cheie de 15 de la curea accesorii( alternator, pompa servo ) pentru a da cureaua la o parte sa ai loc apoi se da jos fulia de jos are 4 șuruburi de 10 si capacul de la distributie cu crichet de 10 se invarte unde a fost fulia cu o cheie de 19 pana vine la semn fulia de sus e in partea de sus semnul si se face semn si pe cea de jos ok se da rola jos apoi cureaua si apoi pompa de apa care e prinsã in 3 imbusuri de 6 se da cu putin șmirghel si se curãțã se pune putin silicon apoi se monteazã si urmeaza rola întinzãtoare si cureaua si atenție la rola se strange cu un imbus de 6 pentru reglarea curelei cat de strans sa fie nu foarte tare apoi se strange șurubul de la ea ok si dupa aia se învârte fulia de jos de cateva ori de proba si te uiti la semne daca e ok se monteazã capacul si apoi fulia de jos se pune cureaua de accesorii. , carcasa de la filtru , antigel apa si asta e tot pun si poze in ordinea efectuãrii
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)