alin21aln
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 2000dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Buna Ziua
In primul rand imi cer scuze daca aceasta problema a mai fost discutata, eu nu am gasito. Detin de ceva vreme o vectra diesel motor 2.2, an fabricatie 2003, dupa ce o pornesc incepe sa licare bordul, ecranul calculatorului central, luminile de la faruri, stopuri, tot. Mentionez ca nu are un timp anume cand incepe aceasta intrerupere de curent si nici un timp cand se termina, chiar uneori raman fara curent chiar 5-10 secunde, deci nu e numai o simpla intrerupere. este enervant pt ca nu pot merge seara cuea, luminile stingandu se intruna. Acum 2 zile am desfacut toate cele 3 panouri cu sigurante si releee ale masinii ( unul in fata langa baterie, unul sub volan si unul pe aripa stanga spate) le am scos din plastic le am curatat cu spray de contacte, la fel am facut si cu releele si sigurantele, nici o treaba la fel. Ieri am puso pe un tester si nu mi arata nimik, doar o defectiune la sonda de temperatura a apei care este pe motor, cea care porneste ventilatoarele. Alternatorul incarca constant si cat trebuie.
VA ROG SA MA AJUTATI
Multumesc anticipat
In primul rand imi cer scuze daca aceasta problema a mai fost discutata, eu nu am gasito. Detin de ceva vreme o vectra diesel motor 2.2, an fabricatie 2003, dupa ce o pornesc incepe sa licare bordul, ecranul calculatorului central, luminile de la faruri, stopuri, tot. Mentionez ca nu are un timp anume cand incepe aceasta intrerupere de curent si nici un timp cand se termina, chiar uneori raman fara curent chiar 5-10 secunde, deci nu e numai o simpla intrerupere. este enervant pt ca nu pot merge seara cuea, luminile stingandu se intruna. Acum 2 zile am desfacut toate cele 3 panouri cu sigurante si releee ale masinii ( unul in fata langa baterie, unul sub volan si unul pe aripa stanga spate) le am scos din plastic le am curatat cu spray de contacte, la fel am facut si cu releele si sigurantele, nici o treaba la fel. Ieri am puso pe un tester si nu mi arata nimik, doar o defectiune la sonda de temperatura a apei care este pe motor, cea care porneste ventilatoarele. Alternatorul incarca constant si cat trebuie.
VA ROG SA MA AJUTATI
Multumesc anticipat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
alin21aln
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 2000dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Pai e suficient sa porneasca ventilatoarele aiurea la turatie maxima...
Verifica incarcarea in momentul in care observi problemele si ai sa vezi ca nu e chiar in parametri...
Ventilatoarele sunt niste mari consumatori si garantat mananca sanatos sin incarcare...
As schimba senzorul respectiv in prima instanta...
Verifica incarcarea in momentul in care observi problemele si ai sa vezi ca nu e chiar in parametri...
Ventilatoarele sunt niste mari consumatori si garantat mananca sanatos sin incarcare...
As schimba senzorul respectiv in prima instanta...
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Vectra c are cel putin 2 senzori de temperatura ai antigelului...
Unul e undeva pe radiator, celalalt in functie de motorizare e in alta parte...
Daca cel ce comanda radiatoarele e cu probleme (fie el, fie cablajul lui) ventilatoarele pot porni aiurea si sa manance grav din incarcare, fapt care poate explica fluctuatiile luminilor...
Unul e undeva pe radiator, celalalt in functie de motorizare e in alta parte...
Daca cel ce comanda radiatoarele e cu probleme (fie el, fie cablajul lui) ventilatoarele pot porni aiurea si sa manance grav din incarcare, fapt care poate explica fluctuatiile luminilor...
- prooff
- **
- 242 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Vectra 2005 Z16XE
- Bucuresti
prooff
- Mesaje scrise: 242
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
nu mai e ca la dacia 1310 sa plece firul din blocul de lumini si apoi sa ai undeva un releu pe traseu care sa protejeze blocul de lumini...
luminile sunt controlate de BCM, CIM, UEC si REC.
la masina asta comanda aprinderii becurilor se face electronic pe magistrala CAN-BUS a masinii, comandate de blocul de lumini sau de alta logica...
relee de far nu exista, aprinderea farurilor se face CU TRANZISTOARE DE PUTERE.
daca acele tranzistoare de putere nu au curent suficient becurile vor avea fluctuatii in functionare sau in functie de logica computerelor ori se vor stinge ori vor licari...
raman la parerea mea ca atunci cand licare becurile este o problema de incarcare sau tensiunea ajunsa la diversele module ale masinii nu e suficienta din cauza unor cabluri oxidate, intererupte, etc.
as incepe prin a verifica, in momentul in care sunt probleme, tensiunea la bornele bateriei...
luminile sunt controlate de BCM, CIM, UEC si REC.
la masina asta comanda aprinderii becurilor se face electronic pe magistrala CAN-BUS a masinii, comandate de blocul de lumini sau de alta logica...
relee de far nu exista, aprinderea farurilor se face CU TRANZISTOARE DE PUTERE.
daca acele tranzistoare de putere nu au curent suficient becurile vor avea fluctuatii in functionare sau in functie de logica computerelor ori se vor stinge ori vor licari...
raman la parerea mea ca atunci cand licare becurile este o problema de incarcare sau tensiunea ajunsa la diversele module ale masinii nu e suficienta din cauza unor cabluri oxidate, intererupte, etc.
as incepe prin a verifica, in momentul in care sunt probleme, tensiunea la bornele bateriei...
alin21aln
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 2000dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- msv_64
- ***
- 757 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Vectra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
msv_64
- Mesaje scrise: 757
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
E unul pe termostat ai inca unul pe radiator sau in alta zona.
Nu stiu exact unde e al doilea dar sigur e...
La diagnoza mie imi apar 2...
Unul imi arata temperatura din instrumente (-+) si unul imi arata exact temperatura din bc ascuns
Sunt sigur ca sunt 2 din momentul in care am avut termostatul blocat inchis si in bc ascuns aveam 100 de grade si in bord 80.
Pe diagnoza pe un senzor aveam 100 si pe celalalt 80...
Deci raman la convingerea mea ca sunt 2 senzori...
La ce surpriza te referi?
Nu stiu exact unde e al doilea dar sigur e...
La diagnoza mie imi apar 2...
Unul imi arata temperatura din instrumente (-+) si unul imi arata exact temperatura din bc ascuns
Sunt sigur ca sunt 2 din momentul in care am avut termostatul blocat inchis si in bc ascuns aveam 100 de grade si in bord 80.
Pe diagnoza pe un senzor aveam 100 si pe celalalt 80...
Deci raman la convingerea mea ca sunt 2 senzori...
La ce surpriza te referi?