Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,

(in primul rand vreau sa va spun ca am citit fiecare coltisor al forumului inainte de a deschide topic nou si nu am rezolvat inca)
Am un opel vectra b din 1999 X20DTH, 260.000 km si nu pot scapa de eroarea P0400. Simptomele sunt check engine aprins (limp mode) atunci cand motorul este in sarcina (ex: la urcare) check engine se stinge si masina trage normal in schimb cand masina nu este in sarcina check engine sta aprins iar electrovalva de langa turbina ramane blocata la 30%.

Am schimbat cu piese noi: Debitmetru, Valva EGR (metalica), supapa care deschide clapele de admisie, toate cele 3 electrovalve (2 langa baterie) si cea de langa turbina, am inlocuit furtunasele de vacuum, pompa de vacuum (ce veche baga ulei in instalatia de vacuum), senzorul de turatii, senzorul de pe admisie.
Bineinteles am curatat furtunasele vacuum de ulei, admisia si clapetele.

Am interfata op-com si delphi ds150e pentru test si eventuale LIVE DATA.
Sper ca alaturi de voi o sa gasesc o rezolvare altfel o sa auziti de un opel incendiat la stiri (cum spunea un coleg al forumului)
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
P0400 - este EGR-ul
https://www.clubopel.com/rez...+EGR&sa=Cauta - X20DTH EGR
https://www.clubopel.com/rez...0DTH&sa=Cauta - P0400 X20DTH
Poate nu este el cauza, dar poate altceva ii afecteaza functionarea corecta.

Din ce am vazut pe net furtunasul acesta actioneaza pistonul valvei EGR prin presiune.
Asa ca mergi pe traseu furtunasului si vezi ce are (nu baga presiune pe el cred, in functie de o anumita turatie...)

Poate te ajuta colegi care cunosc motorul.


Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 28 Aug, 2015 1:09 am, modificat de 11 ori în total
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Deja schimbat cu unul nou acum o luna. + nu este nimic electronic la valva mea egr
  • ionutdanica

  • Mesaje scrise: 295
  • Locatie: Italia
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Verifica traseele furtunelor de vacum unul cred ca e fisurat.
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Sunt toate noi verificate cu compresorul. Tind sa cred ca ar fi pompa de injecție dar mi se pare aiurea ca pe tester sa aparã doar p0400. Mai bãnuiesc tija de la West gate sa fie decalibrata pentru ca am schimbat și turbina acum 1 an
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Afiseaza niste parametrii. La relantiu si la 3000 de ture
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
La relanti


OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,31/08/2015. 11:2744

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales>,1999,Vectra-B,Motor,X 20 DTH

Modul de comandã:

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF35xxxxxxxxxxxx
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09136119 CX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VJ1MW170_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0002
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99013
NumeSistemSauTipMotor: X20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001005601
Data de programare: 20021220

Identificare: 0517

Specific marcii: 0281001874

Valori reale:

Tensiune sistem,14.08 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã,0.0 %
Contact ralanti,Activ
Senzor masã aer,461.7 mg/cursã
Senzor barometric,0.96 bar
Comandã -Presiune turbo,1.85 bar
Presiune turbo,0.95 bar
Temperatura aer admisie,30 °C
Temperaturã lichid rãcire,29 °C
Temperatura ulei motor,25 °C
Temperatura combustibil,28 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,25.02 grade
Inceput de injecþie calculat,5.93 grade
Inceput de injecþie real,5.92 grade
Cantitate injectatã calculatã,9.15 mg/cursã
Cantitate injectatã,8.38 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),346 mg/cursã
Factor de umplere AGR,65 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,842 RPM
Turaþie pompã,420 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Releu climã,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Viteza prescrisã,0 km/h
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Bun asta e la relantiu . Si la 3000 de ture ?
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Imediat o sa le pun ieri m-am luat cu treaba
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,01/09/2015. 12:4808

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales>,1999,Vectra-B,Motor,X 20 DTH

Modul de comandã:

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF35Xxxxxxxxx
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09136119 CX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VJ1MW170_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0002
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99013
NumeSistemSauTipMotor: X20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001005601
Data de programare: 20021220

Identificare: 0517

Specific marcii: 0281001874

Valori reale:

Tensiune sistem,13.71 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã,25.2 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,553.2 mg/cursã
Senzor barometric,0.95 bar
Comandã -Presiune turbo,1.86 bar
Presiune turbo,1.25 bar
Temperatura aer admisie,44 °C
Temperaturã lichid rãcire,64 °C
Temperatura ulei motor,53 °C
Temperatura combustibil,53 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,30.94 grade
Inceput de injecþie calculat,8.86 grade
Inceput de injecþie real,8.86 grade
Cantitate injectatã calculatã,9.51 mg/cursã
Cantitate injectatã,9.79 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,3.140 RPM
Turaþie pompã,1.570 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Releu climã,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Viteza prescrisã,0 km/h
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
cand intra motorul in limp valoarea de la Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 % scade la 30% si ramane acolo pana se stinge. imi mai spunea cineva de galeria de evacuare.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
tintea a scris:OP-COM 100219a Program de diagnozã bazat pe PC

Data ºi ora,01/09/2015. 12:4808

Date atelier>

Introduceþi numele atelierului
în
meniul de Setãri.


Modelul ales>,1999,Vectra-B,Motor,X 20 DTH

Modul de comandã:

Keyword #1: 6B
Keyword #2: 8F

Setare timpi de parametri normali

Numãr ºasiu VIN: W0L0JBF35Xxxxxxxxx
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09136119 CX
systemSupplierECUHardwareNumber: BOS 010503
systemSupplierECUHardwareVersionNumber: FF
systemSupplierECUSoftwareNumber: VJ1MW170_S
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0002
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: B99013
NumeSistemSauTipMotor: X20DTH D3
CodAtelierSauNumarTester: S001005601
Data de programare: 20021220

Identificare: 0517

Specific marcii: 0281001874

Valori reale:

Tensiune sistem,13.71 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã,25.2 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,553.2 mg/cursã
Senzor barometric,0.95 bar
Comandã -Presiune turbo,1.86 bar
Presiune turbo,1.25 bar
Temperatura aer admisie,44 °C
Temperaturã lichid rãcire,64 °C
Temperatura ulei motor,53 °C
Temperatura combustibil,53 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Inactiv
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,30.94 grade
Inceput de injecþie calculat,8.86 grade
Inceput de injecþie real,8.86 grade
Cantitate injectatã calculatã,9.51 mg/cursã
Cantitate injectatã,9.79 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,840 RPM
Turaþie motor,3.140 RPM
Turaþie pompã,1.570 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Releu climã,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Viteza prescrisã,0 km/h
Vitezã vehicul,0 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr



Eu ce vad probleme ar fii : Senzor masã aer,553.2 mg/cursã - debitmetru obosit , ar trebui sa ai 750-850 mg/cursa
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã - este legat de senzorul MAP verifica daca gaura din senzor nu este obturat .De aici si P0400
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
cu motorul cald la relantiu sa-mi dai aceste valori :

inceput de injecþie calculat,8.86 grade
Inceput de injecþie real,8.86 grade
Cantitate injectatã calculatã,9.51 mg/cursã
Cantitate injectatã,9.79 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
testul la 3000 de turatii a fost facut pe loc, intradevar daca accelerez la 3000 de turatii in sarcina ajunge pe la 780mg/cursa
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
VALORI LA DRUM IN SARCINA 3200 TURATII

Tensiune sistem,13.67 V
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Semnal senzor poziþie pedalã,47.0 %
Contact ralanti,0V inactiv
Senzor masã aer,760.3 mg/cursã
Senzor barometric,1.03 bar
Comandã -Presiune turbo,1.87 bar
Presiune turbo,1.89 bar
Temperatura aer admisie,42 °C
Temperaturã lichid rãcire,98 °C
Temperatura ulei motor,89 °C
Temperatura combustibil,64 °C
Contact 1 fârnã,Inactiv
Contact 2 frânã,12V inactiv
Contact ambreiaj,Activ
Comutator info climã,0V inactiv
Electroventil oprire combustibil,Activ
Început de injecþie,34.97 grade
Inceput de injecþie calculat,10.87 grade
Inceput de injecþie real,10.73 grade
Cantitate injectatã calculatã,21.51 mg/cursã
Cantitate injectatã,22.11 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,64.9 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã
Factor de umplere AGR,0 %
Turaþie prescrisã de ralanti,900 RPM
Turaþie motor,3.246 RPM
Turaþie pompã,1.621 RPM
Diagnostic releu preâncãlzire,Inactiv
Releu preâncãlzire,12V inactiv
Releu climã,12V inactiv
Tasta (I) (setare/accelerare),Inactiv
Tasta (R) (setare/decelerare),Inactiv
Tasta (O) (deconectare),Activ
Viteza prescrisã,0 km/h
Vitezã vehicul,78 km/h
Martor(motor),Decon.12V
Martor timp de preâncãlzire,Decon.12V
Diagnozã de înaltã presiune 1,0 Numãr
Diagnozã de înaltã presiune 2,0 Numãr
  • tintea

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1999 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2015

  • Mesaj Privat
rolland a scris:cu motorul cald la relantiu sa-mi dai aceste valori :

inceput de injecþie calculat,8.86 grade
Inceput de injecþie real,8.86 grade
Cantitate injectatã calculatã,9.51 mg/cursã
Cantitate injectatã,9.79 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),1.300 mg/cursã


VALORI CU MOTORUL CALD LA 93 DE GRADE

Început de injecþie,20.93 grade
Inceput de injecþie calculat,3.87 grade
Inceput de injecþie real,3.85 grade
Cantitate injectatã calculatã,4.46 mg/cursã
Cantitate injectatã,3.92 mg/cursã
Factor de umplere la ventil de reglaj pres. turbo,65.0 %
Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),421 mg/cursã
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
"Comandã EGR(Exhaust Gas Reciculation),421 mg/cursã " -nu e bine. Daca zici ca ai schimbat EGR si presupun ca nu se blocheaza ,ai curatat si admisia,ai facut verificare la linia de vacum , si esti convins ca electrovalvele sunt bune atunci doar senzorul MAP masoara eronat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR