- kiketigara
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Astra 2007
- Bucuresti
kiketigara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salut,
Imi pare rau ca deschid dinnou aceelasi subiect.
Opel Astra 1.7 CDTI 101 CP , 2006, 185 000 km Motor DTH am impresia, ma uit maine si scriu.
Problema mea a inceput acum 2 saptamani cand motorul a inceput sa se opreasca in mers. Mereu cand se oprea nu m-ai pornea chiar daca electromotorul invartea. trebuia sa stau vro 15 minute pana se racea si apoi pornea din nou. Mentionez ca mereu cand se oprea motorul aparea martorul cheie-masina. Afara erau in jur de 35 de grade. Cand merg cu ea , afara racoare fiind, nu se opreste.
Am fost pe tester si imi da eroarea P033529 Crankshaft. Toate bune si frumoase am fost am schimbat senzoru cu unul nou(170 lei made italy). apoi am citit pe net ca trebuia sa iau bosch (original cum aveam pe masina, senzorul vechi). am plecat cu masina am schimbat numai in 2500 3000 de turatii si in 10 minute aceeasi problema , s-a oprit in mijlocul intersectiei.
Am dus o la la service si s-a dus cu ea la un mecanic , care i-a facut un test la injectoare si a zis ca toate 4 scot pe retur foarte mult ( nu ma pricep, din ce am inteles in loc sa trimita motorina la motor , se intoarce inapoi). Mentionez ca 3 injectoare le-am schimbat acum 1 an.
Am citit pe Forum si ma gandeam ca ar fi calculatorul de la pompa de injectie. si cred ca o sa il trimit la verificat la un electronist sa ii faca lipiturile reci, cum am citit pe forum.
Tin sa mentionez ca motorul merge foarte bine , nu trage in suturi nu are nici o alta problema. I-am schimbat si distributia odata cu senzorul ca aveam 58000 de km facuti.
Intrebarea mea este daca au treaba injectoarele cu problemea mea. De ce ar avea treaba injectoarele daca pe tester zice senzor arbore cotit crankshaft?
Astept orice raspuns si va multumesc frumos.
O seara buna.
Imi pare rau ca deschid dinnou aceelasi subiect.
Opel Astra 1.7 CDTI 101 CP , 2006, 185 000 km Motor DTH am impresia, ma uit maine si scriu.
Problema mea a inceput acum 2 saptamani cand motorul a inceput sa se opreasca in mers. Mereu cand se oprea nu m-ai pornea chiar daca electromotorul invartea. trebuia sa stau vro 15 minute pana se racea si apoi pornea din nou. Mentionez ca mereu cand se oprea motorul aparea martorul cheie-masina. Afara erau in jur de 35 de grade. Cand merg cu ea , afara racoare fiind, nu se opreste.
Am fost pe tester si imi da eroarea P033529 Crankshaft. Toate bune si frumoase am fost am schimbat senzoru cu unul nou(170 lei made italy). apoi am citit pe net ca trebuia sa iau bosch (original cum aveam pe masina, senzorul vechi). am plecat cu masina am schimbat numai in 2500 3000 de turatii si in 10 minute aceeasi problema , s-a oprit in mijlocul intersectiei.
Am dus o la la service si s-a dus cu ea la un mecanic , care i-a facut un test la injectoare si a zis ca toate 4 scot pe retur foarte mult ( nu ma pricep, din ce am inteles in loc sa trimita motorina la motor , se intoarce inapoi). Mentionez ca 3 injectoare le-am schimbat acum 1 an.
Am citit pe Forum si ma gandeam ca ar fi calculatorul de la pompa de injectie. si cred ca o sa il trimit la verificat la un electronist sa ii faca lipiturile reci, cum am citit pe forum.
Tin sa mentionez ca motorul merge foarte bine , nu trage in suturi nu are nici o alta problema. I-am schimbat si distributia odata cu senzorul ca aveam 58000 de km facuti.
Intrebarea mea este daca au treaba injectoarele cu problemea mea. De ce ar avea treaba injectoarele daca pe tester zice senzor arbore cotit crankshaft?
Astept orice raspuns si va multumesc frumos.
O seara buna.
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Salut.
"Am fost pe tester si imi da eroarea P033529 Crankshaft. Toate bune si frumoase am fost am schimbat senzoru cu unul nou(170 lei made italy). apoi am citit pe net ca trebuia sa iau bosch (original cum aveam pe masina, senzorul vechi)."
Nu mai sta pe tester ca se sparge.
Daca ai citit ca trebuia sa iei senzor Bosch si ai probleme cu cel made in Italy, poate ar trebui sa iei un Bosch, nu crezi ?
Injectoarele defecte pot crea probleme cu pornirea, dar daca ai eroare de crankshaft rezolva senzorul mai intai.
"Am fost pe tester si imi da eroarea P033529 Crankshaft. Toate bune si frumoase am fost am schimbat senzoru cu unul nou(170 lei made italy). apoi am citit pe net ca trebuia sa iau bosch (original cum aveam pe masina, senzorul vechi)."
Nu mai sta pe tester ca se sparge.
Daca ai citit ca trebuia sa iei senzor Bosch si ai probleme cu cel made in Italy, poate ar trebui sa iei un Bosch, nu crezi ?
Injectoarele defecte pot crea probleme cu pornirea, dar daca ai eroare de crankshaft rezolva senzorul mai intai.
- kiketigara
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Astra 2007
- Bucuresti
kiketigara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- kiketigara
- OP
- 10 mesaje
- din 26 Jun 2015
- Astra 2007
- Bucuresti
kiketigara
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2015
- Mesaj Privat
- Swerige
- **
- 263 mesaje
- din 24 Oct 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
Swerige
- Mesaje scrise: 263
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2015
- Mesaj Privat
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
Salut,
De curand am schimbat motorul de pe opel astra h 2009, cod motor DTJ (110 cp) si am pus motor DTR (125cp) si nu reusesc sa il pornesc. Am pus tester pe masina si cand dau la automat pe valori in timp real nu citeste rotatiile motorului, am schimbat senzorul de pe arbore si tot la fel e. (presiune de motorina imi arata pe tester aprox 280). aveti idee de ce nu imi citeste rotatiile motorului ?(firele la mufa le-am verificat si nu sunt rupte)
Multumesc
De curand am schimbat motorul de pe opel astra h 2009, cod motor DTJ (110 cp) si am pus motor DTR (125cp) si nu reusesc sa il pornesc. Am pus tester pe masina si cand dau la automat pe valori in timp real nu citeste rotatiile motorului, am schimbat senzorul de pe arbore si tot la fel e. (presiune de motorina imi arata pe tester aprox 280). aveti idee de ce nu imi citeste rotatiile motorului ?(firele la mufa le-am verificat si nu sunt rupte)
Multumesc
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat
Turbina am montat-o pe a mea. instalatia am verificat-o de 3 ori chiar si inainte de a monta motorul pe masina (mufele sunt toate diferite cu exceptia celor de la vacuum dar ma gandesc ca nu au treaba cu pornirea). am verificat la un prieten si am montat regulatorul de presiune invers, conteaza?
masina e in Slatina, olt.
E vreo siguranta sau releu care are legatura cu senzorul ala?
Multumesc
masina e in Slatina, olt.
E vreo siguranta sau releu care are legatura cu senzorul ala?
Multumesc
AFilip
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2009 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2022
- Mesaj Privat