- florinniculescu86
- OP
- 29 mesaje
- din 07 Jan 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Timis
florinniculescu86
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
Simptomele se prezinta cam asa:S-a oprit motorul in mers,a fost repornit,a tras tot mai greu,lipsa putere,dupa care s-a oprit si nu a mai pornit!
Am pus OP COM pe ea si mi-au aparut erorile dupa cum urmeaza
P0335-(4) Lipsa semnal de turatie-nu este prezent
P1125-(5) Defectiune critica 2 de sistem-nu este prezent
P0370-(4) Senzor pozitie pompa injectie-semnal incorect-nu este prezent
P0251-( Ventil dozator (in pompa)-functionare incorecte-nu este prezent
P0500-(4) Circuit senzor viteza vehicul-lipsa semnal-Prezent
Daca ave-ti idee sau a-ti patit la fel...astept sfatur,pareri.Masina este al unui prieten si imi doresc sa il ajut;Va multumesc anticipat.
Am pus OP COM pe ea si mi-au aparut erorile dupa cum urmeaza
P0335-(4) Lipsa semnal de turatie-nu este prezent
P1125-(5) Defectiune critica 2 de sistem-nu este prezent
P0370-(4) Senzor pozitie pompa injectie-semnal incorect-nu este prezent
P0251-( Ventil dozator (in pompa)-functionare incorecte-nu este prezent
P0500-(4) Circuit senzor viteza vehicul-lipsa semnal-Prezent
Daca ave-ti idee sau a-ti patit la fel...astept sfatur,pareri.Masina este al unui prieten si imi doresc sa il ajut;Va multumesc anticipat.
Aries- Suspendat
- 890 mesaje
- din 14 Mar 2015
- Astra 2002 y17dt
- Bihor
Aries- Mesaje scrise: 890
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2015
- Mesaj Privat
De regula opritul in timpul mersului si umplerea de erori sint semnele clasice ca ECU a murit eroic.
Ar fi de verificat lipiturile reci din el sau (pt ca vb de y17dt ) coroziuni datorate motorinei infiltrate prin cablaj si mufe.
Si daca tot va fi scos din moarte clinica, ar fi recomandata mutarea ECU de pe motor unde il distrug fierbinteala si trepidatiile cat si repozitionarea EDU (calc pomp inj) care e in aceeasi situatie.
Eu am facut aceasta operatiune tocmai din considerentul de a le prelungii viata.
Ar fi de verificat lipiturile reci din el sau (pt ca vb de y17dt ) coroziuni datorate motorinei infiltrate prin cablaj si mufe.
Si daca tot va fi scos din moarte clinica, ar fi recomandata mutarea ECU de pe motor unde il distrug fierbinteala si trepidatiile cat si repozitionarea EDU (calc pomp inj) care e in aceeasi situatie.
Eu am facut aceasta operatiune tocmai din considerentul de a le prelungii viata.
- florinniculescu86
- OP
- 29 mesaje
- din 07 Jan 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Timis
florinniculescu86
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
nelutzul41- Suspendat
- 22 mesaje
- din 19 Aug 2015
- Ialomita
nelutzul41- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Ialomita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2015
- Mesaj Privat