- Dragomir Marian
- OP
- 1 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Astra 2005 Y17DTH
- Bucuresti
Dragomir Marian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Este prima data cand scriu pe forum si mentionez ca sunt un sofer incepator care a avut ghinion cu caru' in ceea ce priveste masina (un Astra h 1.7 CDTI z17dth din decembrie 2005).
Pe scurt,
Intr-o zi de vineri m-am programat la un service sa imi schimb distributia (am masina de 1 an dar nu stiam cand a fost schimbata ultima oara), sa schimb un suport de alternator si condesorul AC.
Toate bune si frumoase pana in lunea urmatoare (deci numai 3 zile in care am facut numai vreo 30 de km) mi-a picat distributia recent schimbata. Din cauza asta, dupa cum m-am asteptat, si mai multe belele. Din fericire, am reparat-o la acelasi service unde mi-a schimbat chiuloasa cu una noua, alte supape, garnituri supape, garnituri chiuloasa, etc...(toate pe garantia pe care o avea lucrarea si cureaua de la Gates)
Acum motorul porneste la prima cheie mai greu un pic, dar a doua treia oara cand o pornesti merge cum era si inainte. Ceea ce ma framanta pe mine este ca masina parca nu trage cum tragea inainte si am avut surpriza sa se opreasca motorul cand plecam de pe loc de 2-3 ori la rand (la fel ca atunci cand iei piciorul prea repede de pe ambreaj cand pleci de pe loc sau pornesti in a 3-a)
Ma poate sfatui cineva ce sa fac sa mearga masina ca inainte?
Mentionez ca cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb bujiile. Acum nu stiu ce sa mai fac ca sa nu mai dau banii pe ele degeaba.
Multumesc anticipat!
Este prima data cand scriu pe forum si mentionez ca sunt un sofer incepator care a avut ghinion cu caru' in ceea ce priveste masina (un Astra h 1.7 CDTI z17dth din decembrie 2005).
Pe scurt,
Intr-o zi de vineri m-am programat la un service sa imi schimb distributia (am masina de 1 an dar nu stiam cand a fost schimbata ultima oara), sa schimb un suport de alternator si condesorul AC.
Toate bune si frumoase pana in lunea urmatoare (deci numai 3 zile in care am facut numai vreo 30 de km) mi-a picat distributia recent schimbata. Din cauza asta, dupa cum m-am asteptat, si mai multe belele. Din fericire, am reparat-o la acelasi service unde mi-a schimbat chiuloasa cu una noua, alte supape, garnituri supape, garnituri chiuloasa, etc...(toate pe garantia pe care o avea lucrarea si cureaua de la Gates)
Acum motorul porneste la prima cheie mai greu un pic, dar a doua treia oara cand o pornesti merge cum era si inainte. Ceea ce ma framanta pe mine este ca masina parca nu trage cum tragea inainte si am avut surpriza sa se opreasca motorul cand plecam de pe loc de 2-3 ori la rand (la fel ca atunci cand iei piciorul prea repede de pe ambreaj cand pleci de pe loc sau pornesti in a 3-a)
Ma poate sfatui cineva ce sa fac sa mearga masina ca inainte?
Mentionez ca cei de la service mi-au spus ca trebuie sa schimb bujiile. Acum nu stiu ce sa mai fac ca sa nu mai dau banii pe ele degeaba.
Multumesc anticipat!
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
In legatura cu bujiile parerea mea este sa nu i le schimbi deoarece o sa le inlocuiesti degeaba , avand in vedere temperaturile exterioare de + 15 grade , motorul NU are nevoie de bujii pentru a porni.Eu banuiesc o usoara dezamorsare , adica prinde aer pe undeva de aici si pornirea usor greoaie.
Oricum fara o diagnoza noi nu avem ce sa-ti sugeram avand in vedere reparatia capitala pe care a suferit-o motorul tau, Sunt foarte multe variabile incepand in primul rand in ce constat reparatia chiulasei pentru ca de aici apar cele mai multe probleme...
Adica sper ca reparatia motorului nu fi constat intr-o "carpaceala" avand in vedere ca reparatia s-a realizat pe garantie iar de cele mai multe ori mecanicul din vina caruia s-a intamplat o cam "trage".
Oricum fara o diagnoza noi nu avem ce sa-ti sugeram avand in vedere reparatia capitala pe care a suferit-o motorul tau, Sunt foarte multe variabile incepand in primul rand in ce constat reparatia chiulasei pentru ca de aici apar cele mai multe probleme...
Adica sper ca reparatia motorului nu fi constat intr-o "carpaceala" avand in vedere ca reparatia s-a realizat pe garantie iar de cele mai multe ori mecanicul din vina caruia s-a intamplat o cam "trage".