- andreisilviu
- OP
- 12 mesaje
- din 17 Jun 2013
- Bucuresti
andreisilviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut
Am cumparat de curand un Opel Vectra B , motor Z18XE si am ceva probleme. Va rog frumos poate ma ajuta cineva
Fostul proprietar mi-a spus ca ar putea avea o problema la ECU.
El a schimbat clapeta de acceleratie ( este pe galeria de admisie si arata ca un carburator ) , pedala de acceleratie si bobina de inductie ( se afla pe chiuloasa deasupra bujiilor ) , toate noi dar fara efect.
Masina se comporta ciudat .
Practic are doua probleme diferite spun eu si anume:
Prima este ca si cum ECU este sticat - merge in 3 cilindrii, nu se accelereaza - coduri de eroare P0120-1 si P1550-1
In acelasi timp apare o problema electrica - geamul din stanga spate nu mai primeste comanda . Daca este deschis degeaba apesi butonul de ridicare ( fie de la sofer fie de la usa ).
Dupa ce motorul incepe sa functioneze normal ,incepe sa functioneze si geamul
Inca ceva
Radio/CD are o problema permanenta - functioneaza cand vrea el- am verificat siguranta este buna
Practic se aprinde , dar daca-l opresti nu mai porneste . Potentiometrul este bun .
Intrebarea mea este daca ECU poate genera eroarea la motor si cea la partea electrica adica geam si Radio/CD
Multumesc
Am cumparat de curand un Opel Vectra B , motor Z18XE si am ceva probleme. Va rog frumos poate ma ajuta cineva
Fostul proprietar mi-a spus ca ar putea avea o problema la ECU.
El a schimbat clapeta de acceleratie ( este pe galeria de admisie si arata ca un carburator ) , pedala de acceleratie si bobina de inductie ( se afla pe chiuloasa deasupra bujiilor ) , toate noi dar fara efect.
Masina se comporta ciudat .
Practic are doua probleme diferite spun eu si anume:
Prima este ca si cum ECU este sticat - merge in 3 cilindrii, nu se accelereaza - coduri de eroare P0120-1 si P1550-1
In acelasi timp apare o problema electrica - geamul din stanga spate nu mai primeste comanda . Daca este deschis degeaba apesi butonul de ridicare ( fie de la sofer fie de la usa ).
Dupa ce motorul incepe sa functioneze normal ,incepe sa functioneze si geamul
Inca ceva
Radio/CD are o problema permanenta - functioneaza cand vrea el- am verificat siguranta este buna
Practic se aprinde , dar daca-l opresti nu mai porneste . Potentiometrul este bun .
Intrebarea mea este daca ECU poate genera eroarea la motor si cea la partea electrica adica geam si Radio/CD
Multumesc
- mihai.palalae
- *
- 10 mesaje
- din 25 Jul 2015
- Vectra 2011 C18XE
- Iasi
mihai.palalae
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2011 C18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2015
- Mesaj Privat
- andreisilviu
- OP
- 12 mesaje
- din 17 Jun 2013
- Bucuresti
andreisilviu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2013
- Mesaj Privat
Salut
Am rezolvat problema
Datorita contactului imperfect la borna de plus, respectiv cablul sertizat in borna de pus ( contact imperfect ) s-a stricat ECU.
Am reparat ECU , au diparut erorile dar ceva era in neregula. CD -player-ul se aprindea si nu functiona , borna de plus se incalzea . Dupa ce am masurat tensiunea pe borna de plus si pe cablul sertizat ( undeva pe traseul cablului la 5 cm fata de borna ) am vazut o diferenta de tensiune.
Pe borna arata 13,2 si V pe cablul sertizat , la 10 cm fata de borna 14 V.
Am taiat cablul sertizat , am cositorit un conector nou , apoi l-am montat pe borna , pe surubul de 13 deja existent .
Acum nu mai sunt probleme.
Concluzie - borna de pus - defecta
Multumesc
Se poate inchide subiectul
Am rezolvat problema
Datorita contactului imperfect la borna de plus, respectiv cablul sertizat in borna de pus ( contact imperfect ) s-a stricat ECU.
Am reparat ECU , au diparut erorile dar ceva era in neregula. CD -player-ul se aprindea si nu functiona , borna de plus se incalzea . Dupa ce am masurat tensiunea pe borna de plus si pe cablul sertizat ( undeva pe traseul cablului la 5 cm fata de borna ) am vazut o diferenta de tensiune.
Pe borna arata 13,2 si V pe cablul sertizat , la 10 cm fata de borna 14 V.
Am taiat cablul sertizat , am cositorit un conector nou , apoi l-am montat pe borna , pe surubul de 13 deja existent .
Acum nu mai sunt probleme.
Concluzie - borna de pus - defecta
Multumesc
Se poate inchide subiectul