sandel76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
sandel76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
sandel76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
sandel76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
sandel76
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pune alt throttle si daca nu vrea iti cumperi ECU https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=972142
Chiar nu poti da o CAUTARE ?
Chiar nu poti da o CAUTARE ?
ElPadrino
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2013
- Mesaj Privat
salut, ai gasit care era problema?
Am si eu un opel corsa c (an fabricatie 2000, 1199cc, 75cp) cu o problema asemanatoare, nu se mai tureaza mai mult de 2000 de turatii chiar daca tin apasata pedala de acceleratie la podea, de pornit porneste normal, a fost curata clapeta de acceleratie, a fost incercat cu o alta clapeta de pe alta masina (nici o modificare), a fost verificat claculatorul ECU (nu este nici asta problema), ca si cod de eroare imi da uneori clapeta de acceleratie , de mentionat ca uneori masina functioneza normal dar dupa ce opresc motorul si il repornesc, situatia revine, nu se poate accelera.
Am si eu un opel corsa c (an fabricatie 2000, 1199cc, 75cp) cu o problema asemanatoare, nu se mai tureaza mai mult de 2000 de turatii chiar daca tin apasata pedala de acceleratie la podea, de pornit porneste normal, a fost curata clapeta de acceleratie, a fost incercat cu o alta clapeta de pe alta masina (nici o modificare), a fost verificat claculatorul ECU (nu este nici asta problema), ca si cod de eroare imi da uneori clapeta de acceleratie , de mentionat ca uneori masina functioneza normal dar dupa ce opresc motorul si il repornesc, situatia revine, nu se poate accelera.
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
Salutare toturor,
Am si eu o problema cu un Opel corsa c Motor 1.2 75cp,motorul pornește normal dar când ating accelerația motorul se oprește instantaneu! Menționez dacã o pornesc încã odatã pornește fãrã problema dar nici gând sa se accelereze. Menționez ca dupã ce a început sa facã asta am rãmas cu martorul bateriei aprins în bord! Aștept pãrerile voastre
Va mulțumesc anticipat
Am si eu o problema cu un Opel corsa c Motor 1.2 75cp,motorul pornește normal dar când ating accelerația motorul se oprește instantaneu! Menționez dacã o pornesc încã odatã pornește fãrã problema dar nici gând sa se accelereze. Menționez ca dupã ce a început sa facã asta am rãmas cu martorul bateriei aprins în bord! Aștept pãrerile voastre
Va mulțumesc anticipat
GBelciug
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2020
- Mesaj Privat
Am si eu o problema asemãnãtoare. A apãrut martorul Check engine in bord si a inceput sa se opreascã cand ajungeam la un semafor sau cand opream pentru a da prioritate. Am pus-o pe tester unde a zis ca este sonda lambda. Am incercat sa o schimb dar nu am reusit sa o scot. Acum nu imi mai apare eroare în bord dupã ce am scos doar mufa si verificat contactele, doar ca dupã ce pornesc motorul in cateva minute începe sã scadã turatiile pânã ce oprește si ramana doar martorul de la baterie aprins. Ce ar putea fi? Multumesc
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
Kattila
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2019
- Mesaj Privat
Dacã ai posibilitatea sa iei un multimetru și sa pui pe baterie cu motorul pornit, dacã îți aratã sub 12 v înseamnã cã nu ai incarcare
Poți încerca direct pe firul rosu de la alternator și vezi cât îți încarcã, dacã funcționeazã corect trebe sa încarce peste 13v aproape de 14
Bafta!
Daca mai e ceva contacteazã ma
Poți încerca direct pe firul rosu de la alternator și vezi cât îți încarcã, dacã funcționeazã corect trebe sa încarce peste 13v aproape de 14
Bafta!
Daca mai e ceva contacteazã ma