Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salut , am o opel astra y20dth 2.0 diesel , nu imi mai tragea deloc si i-am schimbat ambreiajul cu placa si cu rulment de presiune , acum am pornit-o si a pornit foarte greu dar intr-un final a pornit cu un scartait foarte tare , am aerisit-o si nu mai scartaie , problema e ca intra greu in vitaza , si trage la fel ca inainte , ma gandesc sa nu fi pus discu bine , n-am vazut cum a cazut cand am desfacut-o , cand am desfacut sa schimb era totul plin de ulei . Ce poate fi ? De desfacut n-o mai desfac deloc pentru ca m-am saturat .
Skip ads

  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pai discul are o pozitie ...o singura pozitie ,in care poate fi pus.Daca l-ai pus invers nu o sa mearga niciodata iar placa nu o sa isi faca treaba.imi imaginez cata munca ai avut sa dai cutia jos dar din ce spui tu,cred ca trebuie sa repeti operatiunea si sa pui cum trebuie,mai ales daca ai pus piese noi,e pacat sa le strici in felul asta.
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Tata vrea sa mearga macar o saptamana ( eu sunt baiatul care postez pentru el ) cu masina si dupa s-o bage intr-un service bun sa-i schimbe aia , faza e ca am cautat scheme chestii si nimic , el a pus placuta cu acel filet iesti in afara dar spre volanta , eu nu ma pricep prea bine dar masina nu tragea deloc si acum e la fel si ma gandesc ca nu-i de la ambreiaj ! Vedem ce facem si poate o baga iar daca nu merge cu ea pana ii sparge ala si adio ca s-a saturat de Opel Smile) a reparat-o ca sa mergem la mare dar cred ca mergem cu trenul sigur , 1100lei dati de pomana . Mai astept si alte sugestii
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca era totul plin de ulei,acela poae sa vina din doua locuri,din motor sau din cutie. La motor trebuia schimbat semeringul de la arbore, la cutie trebuia schimbat rulmentul,pe rulment aflandu-se semeringul. Daca masina nu mai tragea ,poate sa fie de la uleiul prezent acolo. Deasemenea,poate sa fie si lichid de frana, doar cu el merge rulmentul. Ca discul sa fi fost montat gresit este prea putin probabil-spre imposibil as zice.
Ca o concluzie finala,degeaba ati schimbat discul daca el este si acum uns.... Nu toate lucrurile trebuiesc sa mearga "ca unse".... Ambreiajul si franele, sigur nu!
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
De ce ar fi imposibil sa fie montat gresit ?! La rece intra in viteza , marsarier tot ! In prima viteza tremura la plecare masina cu totu , inainte nu avea aceste chestii , si dupa viteza 1-a merge ok uneorie , alteori greu ... si daca stie cineva un mecanic bun in sectorul 3 sau in apropiere , sa fie bun si serios .
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca masina are volanta dubla,discul poate fi montat in ambele sensuri,deci nu se poate monta gresit,discul nu are arcuri.
Daca volanta este simpla,discul are arcuri si nu se poate monta invers pentru ca arcurile ar atinge in volanta iar placa de presiune NU s-ar putea monta pe volanta pentru ca nu s-ar apropia suficient cat sa ajunga suruburile.
Ce fel de disc este,cu arcuri sau fara? Putem sa vedem o poza cu discul vechi?
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Asta e cu partea mai mare spre vibrochen



Cealalta parte





  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Ati schimbat discul degeaba.Cu uleiul de acolo ce ati rezolvat?
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pai mai era bun acela ? Pai am schimbat rulmentu de presiune ,pe acolo dãdea ulei ca nu era etansat bine probabil . Ce poate avea defapt ?!
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Discul din poza este inca foarte bun,se vad canalele pe suprafata de frecare, mai merge inca mult si bine. Cred ca inca mai curge ulei dar nu pe la rulment ci pe la semeringul de la arbore, acesta se afla sub volanta. Uleiul din cutie nu face presiune cat sa curga pe disc, in schimb uleiul din motor are si presiune,este si mult si se si incalzeste,deci tece mai usor pe langa semei g daca acesta este uzat. Din ce ati relalat cred ca volanta nici nu ati dat-o jos de pe motor ca sa vedeti ce este in spatele ei si nici nu cred ca ati spalat-o cu benzina sau diluant ca sa inlaturati tot uleiul de pe ea. Alta sansa nu aveti,doar sa demontati din nou. Asta este parerea mea.
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am patit-o si eu acum cateva luni, tragea greu, in marsarier scotea miros ca de disc dus, Am plecat la drum si in 40km m-a lasat.
Curgea ulei din ea in draci cand era motorul pornit cand il opream nu mai curgea. Problema era simeringul de spune Bunicul dus (cst 40 lei) manopera 200 .
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da am dat si volanta jos ,are puțin joc si in spatele ei da era umed , am curatat-o am spalat-o . Si da înainte mirosea in marsarier , acum nu îmi dau seama pt ca nu prea am mers . Si încã ceva , se aprinde ABS si tot ce mai e in bord plus cheita cu omulet când turez in mers . Dupa ce nu o mai turez se sting alea si parca o ia mai bine . O data când am plecat cu ea am pornit-o si când am plecat parca mergea ca la început , trãgea bine , doar cateva secunde .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Schimbati voi simeringul ala ca nu e o avere. Dupaia fai si o diagnoza sa vezi ce coduri ai. Cauta pe forum diagnoza fara tester
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Da o sa caut un mecanic si îl schimb , daca dupa se comporta la fel , la fier cu ea pt ca schimbam o chestie si se stricau încã 4 .,am mai facut o tura cu ea si intra in viteza mai bine dar când accelerez parca scapa ceva motoru se simte când trage dar da numai zvacuri . Si turbina se opreste dar si când merge se vad diferente mici . M-am sarurat .
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Revin , am mers azi cu ea si merge mai ok intra mai bine in viteza si da sa "zboare" dar cu pedala la max îmi apare cheita si limiteazã acceleratia la 3000 , dupa ce coboarã pe la 2500 dispare si ma lasa iar sa accelerez , si dupa iar limiteazã , si iar fluiera dar putin dupa ce iau picioru de pe ambreiaj .
  • rhydin

  • Mesaje scrise: 1,369
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Fai diagoza omule. Ti-am zis mai sus. Cauta.... Este simplu
  • Bunicu

  • Mesaje scrise: 2,192
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Lasa diagnoza,du masina la un service serios. Nu neaparat scump,serios!
  • ZefinAstra

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2014

  • Mesaj Privat
@rhydin nu merge sa-i fac diagnoza , am incercat cu pedalele . Acum i-am pus turbina pe direct , inainte i-am schimbat vaccumurile intre ele , si i-am pus turbina pe direct ca nu-mi deschidea la pornire vaccum , Am facut un test si se infinge bine , nu se mai limiteaza si turbina e activa la orice turatie , in viteza a 3-a la 110km/h s-a aprins iar si se limita dar totusi tragea mai bine pt ca mergea turbina , totusi mananca asflatul acum , am oprit si repornit motoru , a disparut cheita si iar mergea super bine ! Deci ce sa fie pana la urma ? Ce sa schimb ?!

EDIT: Am mai facut o tura , in a 5-a cu 120 si inca mai tragea , nu s-a mai aprins becul deloc si fuge foarte bine , nici cand am luat-o nu tragea asa , totusi se mai aude acel scartait .
  • cstanescu77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:Am patit-o si eu acum cateva luni, tragea greu, in marsarier scotea miros ca de disc dus, Am plecat la drum si in 40km m-a lasat.
Curgea ulei din ea in draci cand era motorul pornit cand il opream nu mai curgea. Problema era simeringul de spune Bunicul dus (cst 40 lei) manopera 200 .
unde ati reusit sa il schimbsti? Am aceeasi pb...
  • cstanescu77

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2013

  • Mesaj Privat
rhydin a scris:Am patit-o si eu acum cateva luni, tragea greu, in marsarier scotea miros ca de disc dus, Am plecat la drum si in 40km m-a lasat.
Curgea ulei din ea in draci cand era motorul pornit cand il opream nu mai curgea. Problema era simeringul de spune Bunicul dus (cst 40 lei) manopera 200 .
unde a-ti reusit sa il schimbati? Am aceeasi pb...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR