minerul18
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2011
- Mesaj Privat
salutare tuturor..sunt cam nou pe aici....sunt fericitul posesor al nui astra g din 2000 motor 1700 dty 16 valve..si de ceva timp am o problema pe kre nu reusesc sa o rezolv...si daca puteti sa ma ajutati...deci..sa incepem cu inceputul...am facut skimbul de ulei..iam bagat castrol; 10w-40...dar dupa vreo 1000 maxim 2000 de km mi se aprindea uleiul in bord...eram pe drum..
cand am ajuns aks si mam uitat numai aveam ulei deloc in motor...nimic...zero...si iam bagat iara...tot acelasi tip...dar..am vazut ca picura pe undeva..si sunt unele momente cand e motorul rece..merge foarte greu...se simte ca si cum sar inneca..si daca o turez mai tare peste 3000 mi se duce turatia in blana...opresc motorul...scot cheia..ea mai sta vreo 2-3 secunde asa..si scoate un fum de zici ca ma camuflez..fum alb..tin sa mentionez ca...pana cand nu iam bagat ulei a doua oara nu facea...de la ce ar putea fi?...am mai citit si mam mai interesat si am inteles ca sar putea sa fie niste furtune de la vacum..sau senzorul de la turatie...voi ce parere aveti?...sa mai intamplat la cineva...aaa si sa nu uit...dupa ce face asa se simte un miros...de cauciuc ars...va multumesc anticipat..
cand am ajuns aks si mam uitat numai aveam ulei deloc in motor...nimic...zero...si iam bagat iara...tot acelasi tip...dar..am vazut ca picura pe undeva..si sunt unele momente cand e motorul rece..merge foarte greu...se simte ca si cum sar inneca..si daca o turez mai tare peste 3000 mi se duce turatia in blana...opresc motorul...scot cheia..ea mai sta vreo 2-3 secunde asa..si scoate un fum de zici ca ma camuflez..fum alb..tin sa mentionez ca...pana cand nu iam bagat ulei a doua oara nu facea...de la ce ar putea fi?...am mai citit si mam mai interesat si am inteles ca sar putea sa fie niste furtune de la vacum..sau senzorul de la turatie...voi ce parere aveti?...sa mai intamplat la cineva...aaa si sa nu uit...dupa ce face asa se simte un miros...de cauciuc ars...va multumesc anticipat..
djvenom
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut colegu' si bine ai venit in club.
Incearca si tu din respect pentru ceilalti colegi sa scrii si tu romaneste, nu in limbajul de mess
Nu prea inteleg mai nimic din mesajul scris de tine, cert este ca masina consuma ulei, dar tu nu stii pe unde il da afara. Picura cumva pe la baia de ulei, pe la buson cumva? ai verificat?
Incearca si tu din respect pentru ceilalti colegi sa scrii si tu romaneste, nu in limbajul de mess
Nu prea inteleg mai nimic din mesajul scris de tine, cert este ca masina consuma ulei, dar tu nu stii pe unde il da afara. Picura cumva pe la baia de ulei, pe la buson cumva? ai verificat?
minerul18
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2011
- Mesaj Privat
da...nah asa sunt invatat...pe mine ma doare problema cu turatia....da consuma....da nu consuma nici pe la baie si nici pe la buson..din ce am vazut eu...curge pe undeva de pe sus...dinspre habitaclu...pentru ca am vazut ca se prelinge pe acolo...ma gandesc ca pe la evacuare ceva..nu stiu nici eu exact...
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
salut. vezi ca pe acolo e termoflotul, faimosul racitor de lei, o piesa ca un pachet de tigari, cu racorduri de ulei si apa. eu am facut vreo 70000 km cu masina mea, dar nu am completat niciodata cu ulei-nu mi-a consumat ulei- si nici nu am avut pierderi. verifica cu atentie racordurile la termoflot.
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- stiuca
- **
- 104 mesaje
- din 06 Jul 2008
- Astra 2000 y17dti
- Prahova
stiuca
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2008
- Mesaj Privat
Visse a scris:Posibil ca uleiul sa ti se duca in galeria de admisie din cauza turbosuflantei ( lagare uzate ) iar de acolo in capul pistoanelor rezultand turatia necontrolata a motorului .
Sigur trebuie sa schimbi turbina,Nu mai merge asa cu ea ca strici motorul.Daca ai ulei mult in intercooler,turbina este varza.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
minerul18 a scris:da...nah asa sunt invatat...pe mine ma doare problema cu turatia....da consuma....da nu consuma nici pe la baie si nici pe la buson..din ce am vazut eu...curge pe undeva de pe sus...dinspre habitaclu...pentru ca am vazut ca se prelinge pe acolo...ma gandesc ca pe la evacuare ceva..nu stiu nici eu exact...
ori spre habitaclu, ori la evacuare...sint locuri diametral opuse...du-te la un mecanic priceput sa se uite si tine-ne la curent.
- Bunicu
- ****
- 2,192 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 2003 Y20DTH
- Ialomita
Bunicu
- Mesaje scrise: 2,192
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
Confirm versiunea cu turbina iar acuratetea este pana undeva de 100%.
Trece uleiul pe langa axul turbinei si intra in motor facand combustie cu el, de-aia motorul tinde sa se tureze singur, crede-ma, esti pe punctul de a strica motorul iremediabil. Am mai explicat pe aici de multe ori, o mai fac o data:
Este cumva un cerc inchis, chiar daca scoti cheia din contact, motorul nu se opreste, se tureaza din ce in ce mai tare tragand din baie din ce in ce mai mult ulei si nu il poti opri decat daca tai repede furtunul care duce de la intercooler la admisie, sau, in unele cazuri (destul de rare) sa bagi masina in viteza a cincea, calci frana la fund si dai brusc drumul la ambreiaj. In caz contrar, motorul va merge cca 4-5 minute , timp in care va termina uleiul din baie se se va opri singur.........definitiv (segmenti sudati de cilindri, pistoane topite, arbore cotit rupt si sudat de cuzineti.
Schima turbina! Acum!
Trece uleiul pe langa axul turbinei si intra in motor facand combustie cu el, de-aia motorul tinde sa se tureze singur, crede-ma, esti pe punctul de a strica motorul iremediabil. Am mai explicat pe aici de multe ori, o mai fac o data:
Este cumva un cerc inchis, chiar daca scoti cheia din contact, motorul nu se opreste, se tureaza din ce in ce mai tare tragand din baie din ce in ce mai mult ulei si nu il poti opri decat daca tai repede furtunul care duce de la intercooler la admisie, sau, in unele cazuri (destul de rare) sa bagi masina in viteza a cincea, calci frana la fund si dai brusc drumul la ambreiaj. In caz contrar, motorul va merge cca 4-5 minute , timp in care va termina uleiul din baie se se va opri singur.........definitiv (segmenti sudati de cilindri, pistoane topite, arbore cotit rupt si sudat de cuzineti.
Schima turbina! Acum!