Lun 03 Aug, 2015 11:47 pm
Iti recomand sa schimbi termostatul cat mai repede posibil si sa cureti instalatia de racire si radiatorul. Daca termostatul tau e blocat inchis inseamna ca tine apa tot timpul in motor si nu ii da drumul sa circule prin radator. Am patit si eu acum cateva zile cu a mea Vactra A 1.7TD, am plecat la drum lung, iar dupa 40-50km s-a ridicat apa la 100C, ventilatorul nu a pornit, pt ca radiatorul era inca rece (pt. ca apa fierbinte era blocata in motor), iar fix inainte sa opresc masina, presiunea apei in motor a crescut foarte mult si un furtun de la racire a crapat, tasnea apa din furtunul ala si ieseau aburi de te speriai, la inceput am crezut ca e gata motorul. Acum am schimbat furtunul si am scos de tot termostatul, astfel apa circula prin sistemul de racire tot timpul, iar motorul se incalzeste putin mai greu, dar avand in vedere ca inca e vara si canicula nu e problema, dar pana la iarna trebuie neaparat pus termostat, altfel va trebui sa astept o gramada sa se incalzeasca motorul. Si la tine ar putea sa fie aceeasi problema, presupunand ca nici la tine nu porneste ventilatorul (normal ar trebui sa porneasca la cel putin 95 grade)