- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
Salut!
Sunt noua pe acest forum, am incercat sa gasesc raspuns la problema mea in postarile voastre citind 2 zile tot ce s-a scis cu privire la functionare intrerupta a motorului.
Am achizitionat in urma cu 2 ani un Opel Astra G 1.6, 16v, motor X16XEL, benzina, an 1998. Km 67870, dar sunt convinsa ca are mult mai mult, probabil s-a umblat la ea.
Masina arata si mergea impecabil in ciuda varstei si nu am intampinat probleme cu ea pana acum.
La cumparare i-am schimbat toate consumabilele mai putin bujiile si distributia.
Acum 2 luni am avut un accident roata stanga fata si am schimbat: roata, bascula, capat de bara...(urmeaza sa schimb: far, aripa, bara, carenaj) Lovitura a fost destul de puternica intrucat bateria a fost sarita din suport si bascula indoita foarte rau. Am facut aceasta mentiune pentru ca sub baterie este si ECU si m-am gandit ca poate in timp pot aparea si alte surprize .
Masina a functionat incontinuare impecabil.
Daca tot am ajuns in service cu ea m-am hotarat pe langa ce am schimbat, la o luna mai tarziu sa ii schimb distributia (cu tot cu pompa) si cureaua de accesorii.
L-am trimis pe fratele meu cu masina in service si cand mi-a adus-o seara cu distributia schimbata am sesizat ca tremura destul de rau.
Dimineata face foarte urat, merge intrerupt cam un minut...doua, dupa care intra socul, se accelereaza putin, coboara apoi si ramane la 800 rot/min la relantiu.
Tremuratul se diminueaza, dar nu dispare.
Am avut ocazia sa ii pun de proba o bobina de inductie noua si tot asa face.
Am schimbat 4 seturi bujii. Bujia 3 este mereu umeda si afumata. Primul set a fost Bosch si au fost umede si afumate bujiile 3 si 4. Urmatoarele bujii au fost partial schimbate de proba, iar acum am pe masina un set complet NGK.
Pe tester nu imi da nici o eroare, in bord nu apare nici un senzor aprins care sa imi arate ce este in neregula.
Am fost la service si mi s-a aratat distributia ca este pusa la semne si tot asa face...
Am incercat sa o turez mai tare, am facut si un drum pana la mare cu ea si am tinut-o cam la 140km/h turatie 3000-3500, gandindu-ma ca poate a avut ceva infundat, dar nu am rezolvat nimic.
Sincer masina mergea impecabil pana la schimbarea distributiei si de multe ori trebuia sa ma uit in bord sa vad daca merge motorul, in cazul in care stationam cu motorul pornit, atat de silentioasa era. Acum face ca un diesel si avand in vedere ca am dat o gramada de bani sa fac distributia, iar acum nu ii dau de cap.... am inceput sa ma gandesc ca mai bine nu ii schimbam distributia.
Ce ar mai putea fi?
Am fost deja la doua service-uri si nu stie nimeni ce are....
Multumesc,
Sunt noua pe acest forum, am incercat sa gasesc raspuns la problema mea in postarile voastre citind 2 zile tot ce s-a scis cu privire la functionare intrerupta a motorului.
Am achizitionat in urma cu 2 ani un Opel Astra G 1.6, 16v, motor X16XEL, benzina, an 1998. Km 67870, dar sunt convinsa ca are mult mai mult, probabil s-a umblat la ea.
Masina arata si mergea impecabil in ciuda varstei si nu am intampinat probleme cu ea pana acum.
La cumparare i-am schimbat toate consumabilele mai putin bujiile si distributia.
Acum 2 luni am avut un accident roata stanga fata si am schimbat: roata, bascula, capat de bara...(urmeaza sa schimb: far, aripa, bara, carenaj) Lovitura a fost destul de puternica intrucat bateria a fost sarita din suport si bascula indoita foarte rau. Am facut aceasta mentiune pentru ca sub baterie este si ECU si m-am gandit ca poate in timp pot aparea si alte surprize .
Masina a functionat incontinuare impecabil.
Daca tot am ajuns in service cu ea m-am hotarat pe langa ce am schimbat, la o luna mai tarziu sa ii schimb distributia (cu tot cu pompa) si cureaua de accesorii.
L-am trimis pe fratele meu cu masina in service si cand mi-a adus-o seara cu distributia schimbata am sesizat ca tremura destul de rau.
Dimineata face foarte urat, merge intrerupt cam un minut...doua, dupa care intra socul, se accelereaza putin, coboara apoi si ramane la 800 rot/min la relantiu.
Tremuratul se diminueaza, dar nu dispare.
Am avut ocazia sa ii pun de proba o bobina de inductie noua si tot asa face.
Am schimbat 4 seturi bujii. Bujia 3 este mereu umeda si afumata. Primul set a fost Bosch si au fost umede si afumate bujiile 3 si 4. Urmatoarele bujii au fost partial schimbate de proba, iar acum am pe masina un set complet NGK.
Pe tester nu imi da nici o eroare, in bord nu apare nici un senzor aprins care sa imi arate ce este in neregula.
Am fost la service si mi s-a aratat distributia ca este pusa la semne si tot asa face...
Am incercat sa o turez mai tare, am facut si un drum pana la mare cu ea si am tinut-o cam la 140km/h turatie 3000-3500, gandindu-ma ca poate a avut ceva infundat, dar nu am rezolvat nimic.
Sincer masina mergea impecabil pana la schimbarea distributiei si de multe ori trebuia sa ma uit in bord sa vad daca merge motorul, in cazul in care stationam cu motorul pornit, atat de silentioasa era. Acum face ca un diesel si avand in vedere ca am dat o gramada de bani sa fac distributia, iar acum nu ii dau de cap.... am inceput sa ma gandesc ca mai bine nu ii schimbam distributia.
Ce ar mai putea fi?
Am fost deja la doua service-uri si nu stie nimeni ce are....
Multumesc,
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Incearca sa vezi daca fura curent pe la fise(daca zici ca ai probat bobina si ai schimbat bujiile)...Apoi ar mai fi clapeta de acceleratie si EGR-ul . Ultimele 2 se curata si apoi vezi ce se mai intampla cu motorul. Si a mea trepideaza la relantiu, dar cand motorul e cald nu face ca un diesel, tot silentios e, numai ca se aud rateurile la esapament si daca e liniste auzi si motorul cum are mici ezitari.
Si totusi, ma gandesc totusi ca e ceva la distributie, avand in vedere ca masina a mers perfect pana inainte de aceasta operatie. Mai asteapta sugestii de la colegii de pe forum, incearca sa faci ceea ce spun ei si daca totusi nu merge mai verifica in alta parte distributia(daca e pusa la punct cu adevarat).
Si totusi, ma gandesc totusi ca e ceva la distributie, avand in vedere ca masina a mers perfect pana inainte de aceasta operatie. Mai asteapta sugestii de la colegii de pe forum, incearca sa faci ceea ce spun ei si daca totusi nu merge mai verifica in alta parte distributia(daca e pusa la punct cu adevarat).
- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:Incearca sa vezi daca fura curent pe la fise(daca zici ca ai probat bobina si ai schimbat bujiile)...Apoi ar mai fi clapeta de acceleratie si EGR-ul . Ultimele 2 se curata si apoi vezi ce se mai intampla cu motorul. Si a mea trepideaza la relantiu, dar cand motorul e cald nu face ca un diesel, tot silentios e, numai ca se aud rateurile la esapament si daca e liniste auzi si motorul cum are mici ezitari.
Si totusi, ma gandesc totusi ca e ceva la distributie, avand in vedere ca masina a mers perfect pana inainte de aceasta operatie. Mai asteapta sugestii de la colegii de pe forum, incearca sa faci ceea ce spun ei si daca totusi nu merge mai verifica in alta parte distributia(daca e pusa la punct cu adevarat).
Si totusi, ma gandesc totusi ca e ceva la distributie, avand in vedere ca masina a mers perfect pana inainte de aceasta operatie. Mai asteapta sugestii de la colegii de pe forum, incearca sa faci ceea ce spun ei si daca totusi nu merge mai verifica in alta parte distributia(daca e pusa la punct cu adevarat).
multumesc
faza e ca bujia 3 se afuma mereu si este un pic umeda, ca si cand nu lucreaza...mecanicii vorbeau intre ei ca ar merge in 3 ...sau ceva de genul asta...
eu una ma gandisem ca este distributia deplasata cu un dinte in avans
inca ceva ... la treptele 1 si 2 fuge scaunul de sub mine, la 3 este ok...iar in 4-5 se accelereaza greu ...
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
Am inteles...Deci ai avea consum de ulei. Am tot stat pe forum si am cautat de cand ai scris de udatul bujiei si mersul in 3 pistoane si acum s-ar putea sa fie totusi lipsa compresiei pe cilindrul 3. Ce iti recomand e sa faci un test de compresie.
Ai cam aceeasi simptoma ca aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 . Daca citesti topicul o sa te regasesti in situatie descrisa.
Incearca sa iei legatura cu maiandrei: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462 . Fa o programare pentru a verifica pusul la punct al distributiei si un test de compresie(pe testul de compresie eu am dat 40 de lei).
Ultima modificare făcută de john_doe200616 la Mie 22 Jul, 2015 12:41 pm, modificat de 3 ori în total
Ai cam aceeasi simptoma ca aici: https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20 . Daca citesti topicul o sa te regasesti in situatie descrisa.
Incearca sa iei legatura cu maiandrei: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462 . Fa o programare pentru a verifica pusul la punct al distributiei si un test de compresie(pe testul de compresie eu am dat 40 de lei).
Ultima modificare făcută de john_doe200616 la Mie 22 Jul, 2015 12:41 pm, modificat de 3 ori în total
- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
john_doe200616 a scris:Masina consuma ulei? Ai facut vreo diagnoza? Ceva coduri de eroare?
Am completat 1 litru ulei inainte sa fac un drum pana la mare saptamana trecuta aprox 700 km. Am verificat uleiul ieri si era ok exact cat am avut inainte de drumul asta.
La service-ul in care am facut distributia i-a spus fratelui meu ca nu apare nici o eroare stocata , iar la cel de-al doilea service (am fost la un prieten) zicea ca nu reuseste sa se conecteze, dar nu stie sigur daca este de la laptop sau daca este de la ECU. Pur si simplu nu se conecta...
D-asta am facut mentiunea cu accidentul,ma gandeam sa nu fie afectat ECU si sa fie doar coincidenta cu schimbarea distributiei...
Desi dimineata masina a mers pana in service ok si seara a iesit din service cu distributia schimbata, dar cu zgomot de diesel.
- petricavlad37
- ***
- 550 mesaje
- din 17 Oct 2010
- Meriva 2009 x16xep
- Hunedoara
petricavlad37
- Mesaje scrise: 550
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Meriva 2009 x16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,417 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,417
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Simptomele astea au aparut dupa ce ai schimbat distributia, daca inteleg bine
Du-te la alt mester, sa verifice daca distributia e pusa la punct. Poti incerca la EDS, sau AutoA (ii gasesti la publicitate), sunt oameni care stiu cu ce se mananca un opel. Apoi faci si test de compresie, verifici fise, etc...
Du-te la alt mester, sa verifice daca distributia e pusa la punct. Poti incerca la EDS, sau AutoA (ii gasesti la publicitate), sunt oameni care stiu cu ce se mananca un opel. Apoi faci si test de compresie, verifici fise, etc...
- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
Am fost la un alt tester si nu imi apare nici o eroare. Testerul era OPCOM .
Va atasez rezultatele unul fiind masina pornita la relantiu si unul in accelerare.
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
Date and time> 23/07/2015. 13:1646
Workshop information:
hkj
Selected model> 1998 Astra-G Engine X 16 XEL
Control Unit:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48W5135546
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109212779
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 16228919 MG
systemSupplierECUSoftwareNumber: CNJH
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
systemNameOrEngineType: X16XEL
Identifier: 0901
CalibrationDate: P0698A13
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.5 V
Blink Code Request Inactive 12V
Fuel Pump Relay Active 0V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0%
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.62 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.29 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 1.01 V
Coolant Temperature 97 °C
Coolant Temperature 1.81 V
Intake Air Temperature 47 °C
Intake Air Temperature 2.71 V
A/C Coding (Air Conditioning) A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure 9.00 bar
Telltale (Check Light) Off 12V
Injection Pulse 2.5 ms
Clear Flood Mode Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 7 °CA
Knock Cell Number 10
Cyl.1 Knock Retard 0 °CA
Cyl.2 Knock Retard 0 °CA
Cyl.3 Knock Retard 0 °CA
Cyl.4 Knock Retard 0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0.66 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0%
O2 Sensor 88 mV
Air/Fuel Ratio 14.6
O2 Sensor Loop Closed
Air/Fuel Status Lean
O2 Integrator 127
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map) Active
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier) 18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier) 129
O2 Sensor Heater Active
Engine Speed 775 RPM
Idle Air Control 34 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control) Active
Desired Engine Idle Speed 787 RPM
Idle Adjust Not Modified
Engine Load 9%
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration) Inactive
Full Load Enrichment Inactive
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Low Fan Inactive 12V
High Fan Inactive 12V
Si cel de al doilea :
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
Date and time> 23/07/2015. 13:1954
Workshop information:
hkj
Selected model> 1998 Astra-G Engine X 16 XEL
Control Unit:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48W5135546
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109212779
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 16228919 MG
systemSupplierECUSoftwareNumber: CNJH
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
systemNameOrEngineType: X16XEL
Identifier: 0901
CalibrationDate: P0698A13
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.5 V
Blink Code Request Inactive 12V
Fuel Pump Relay Active 0V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0%
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.62 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.29 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.99 V
Coolant Temperature 98 °C
Coolant Temperature 1.79 V
Intake Air Temperature 50 °C
Intake Air Temperature 2.63 V
A/C Coding (Air Conditioning) A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure 14.60 bar
Telltale (Check Light) Off 12V
Injection Pulse 2.6 ms
Clear Flood Mode Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 7 °CA
Knock Cell Number 10
Cyl.1 Knock Retard 0 °CA
Cyl.2 Knock Retard 0 °CA
Cyl.3 Knock Retard 0 °CA
Cyl.4 Knock Retard 0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0.66 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0%
O2 Sensor 822 mV
Air/Fuel Ratio 14.6
O2 Sensor Loop Closed
Air/Fuel Status Rich
O2 Integrator 130
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map) Active
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier) 18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier) 129
O2 Sensor Heater Active
Engine Speed 775 RPM
Idle Air Control 34 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control) Active
Desired Engine Idle Speed 787 RPM
Idle Adjust Not Modified
Engine Load 9%
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration) Inactive
Full Load Enrichment Inactive
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Low Fan Inactive 12V
High Fan Inactive 12V
Va atasez rezultatele unul fiind masina pornita la relantiu si unul in accelerare.
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
Date and time> 23/07/2015. 13:1646
Workshop information:
hkj
Selected model> 1998 Astra-G Engine X 16 XEL
Control Unit:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48W5135546
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109212779
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 16228919 MG
systemSupplierECUSoftwareNumber: CNJH
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
systemNameOrEngineType: X16XEL
Identifier: 0901
CalibrationDate: P0698A13
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.5 V
Blink Code Request Inactive 12V
Fuel Pump Relay Active 0V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0%
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.62 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.29 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 1.01 V
Coolant Temperature 97 °C
Coolant Temperature 1.81 V
Intake Air Temperature 47 °C
Intake Air Temperature 2.71 V
A/C Coding (Air Conditioning) A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure 9.00 bar
Telltale (Check Light) Off 12V
Injection Pulse 2.5 ms
Clear Flood Mode Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 7 °CA
Knock Cell Number 10
Cyl.1 Knock Retard 0 °CA
Cyl.2 Knock Retard 0 °CA
Cyl.3 Knock Retard 0 °CA
Cyl.4 Knock Retard 0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0.66 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0%
O2 Sensor 88 mV
Air/Fuel Ratio 14.6
O2 Sensor Loop Closed
Air/Fuel Status Lean
O2 Integrator 127
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map) Active
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier) 18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier) 129
O2 Sensor Heater Active
Engine Speed 775 RPM
Idle Air Control 34 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control) Active
Desired Engine Idle Speed 787 RPM
Idle Adjust Not Modified
Engine Load 9%
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration) Inactive
Full Load Enrichment Inactive
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Low Fan Inactive 12V
High Fan Inactive 12V
Si cel de al doilea :
OP-COM 100219a - PC based diagnostic tool
Date and time> 23/07/2015. 13:1954
Workshop information:
hkj
Selected model> 1998 Astra-G Engine X 16 XEL
Control Unit:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0TGF48W5135546
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0109212779
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 16228919 MG
systemSupplierECUSoftwareNumber: CNJH
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0005
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D98005
systemNameOrEngineType: X16XEL
Identifier: 0901
CalibrationDate: P0698A13
Measuring blocks information:
Battery Voltage 13.5 V
Blink Code Request Inactive 12V
Fuel Pump Relay Active 0V
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0%
TPS Signal (Throttle Position Sensor) 0.62 V
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.29 bar
MAP Sensor (Manifold Absolute Pressure) 0.99 V
Coolant Temperature 98 °C
Coolant Temperature 1.79 V
Intake Air Temperature 50 °C
Intake Air Temperature 2.63 V
A/C Coding (Air Conditioning) A/C Detected
A/C Information Switch (Air Conditioning) Inactive 0V
A/C Load Signal (Air Conditioning) Inactive
A/C Pressure 14.60 bar
Telltale (Check Light) Off 12V
Injection Pulse 2.6 ms
Clear Flood Mode Inactive
Spark Angle before TDC (Top Dead Centre) 7 °CA
Knock Cell Number 10
Cyl.1 Knock Retard 0 °CA
Cyl.2 Knock Retard 0 °CA
Cyl.3 Knock Retard 0 °CA
Cyl.4 Knock Retard 0 °CA
EGR Position Command (Exhaust- Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0%
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation) 0.66 V
Fuel Tank Ventilation Valve 0%
O2 Sensor 822 mV
Air/Fuel Ratio 14.6
O2 Sensor Loop Closed
Air/Fuel Status Rich
O2 Integrator 130
O2-Loop BLM Enable (Block Learn Map) Active
O2 BLM Cell Number (Block Learn Multiplier) 18
O2 BLM Cell Content (Block Learn Multiplier) 129
O2 Sensor Heater Active
Engine Speed 775 RPM
Idle Air Control 34 Steps
IAC Control Enable (Idle Air Control) Active
Desired Engine Idle Speed 787 RPM
Idle Adjust Not Modified
Engine Load 9%
A/C Request (Air Conditioning) Inactive 12V
Dec. Fuel Cutoff (Deceleration) Inactive
Full Load Enrichment Inactive
Immobiliser Function Programmed Yes
Security Wait Time Inactive
Low Fan Inactive 12V
High Fan Inactive 12V
- Laura Astra G
- OP
- 6 mesaje
- din 14 Apr 2015
- Astra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Laura Astra G
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2015
- Mesaj Privat
jE a scris:Simptomele astea au aparut dupa ce ai schimbat distributia, daca inteleg bine
Du-te la alt mester, sa verifice daca distributia e pusa la punct. Poti incerca la EDS, sau AutoA (ii gasesti la publicitate), sunt oameni care stiu cu ce se mananca un opel. Apoi faci si test de compresie, verifici fise, etc...
Du-te la alt mester, sa verifice daca distributia e pusa la punct. Poti incerca la EDS, sau AutoA (ii gasesti la publicitate), sunt oameni care stiu cu ce se mananca un opel. Apoi faci si test de compresie, verifici fise, etc...
Buna,
Am fost azi la EDS (un service foarte ok, se lucreaza relaxat si curat, oameni foarte amabili) unde am verificat distributia si compresia motorului.
Concluzia:
-distributia montata corest si la punct,
la compresie : cilindru1 = 17.5 bari mentine , cilindru2 = 17.5 bari si mentine , cilindru3 = 17 bari si mentine , cilindru4 = 15 bari scade usor .
Saptamana urmatoare voi face probabil si o diagnoza completa.
Sper sa nu am nevoie sa segmentez tot motorul...
Am vazut consumul de ulei 500 ml la 1000 km.
Nu scoate fum....
Am postat si rezultatul de la un tester de acum doua saptamani...
Alte sugestii ?