- trickster83
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 1997
- Arad
trickster83
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
- trickster83
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 1997
- Arad
trickster83
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- trickster83
- OP
- 7 mesaje
- din 19 Jun 2015
- Astra 1997
- Arad
trickster83
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2015
- Mesaj Privat
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
- john_doe200616
- **
- 447 mesaje
- din 24 Feb 2015
- Vectra 1996 X16SZR
- Brasov
john_doe200616
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2015
- Mesaj Privat
@Giucfli- sper ca esti ironic. Motorul e X16SZR-ul, chiar daca ii scrie in acte ca e 1.6 16 valve. Sunt curios ce ii scrie cu adevarat in acte, dar stim ca oamenii la R.A.R fac greseli- eu am primit o cifra in plus la seria motorului, descoperita la ITP dupa 4 ani, moment in care m-au trimis la Bacau la R.A.R ca sa corecteze greseala.sorry pentru
Acum, on toppic- acolo iti intra un furtun care are vreo 5-7 mm in diametru,la capatul caruia ar trebui sa ai ca un manson de cauciuc care intra in pe stutul ala iar capatul celalalt vine de undeva din mijlocul clapetei de acceleratie. Pe mijlocul clapetei ar trebui sa ai 2 astfel de furtunase-->unul vine de undeva din fata filtrului de aer si celalalt uneste clapeta de acceleratie cu stutul ala ce il ai liber.In prima poza ai furtunul care lipseste-->ca sa vezi cum arata. , iar in a doua poza ai pozitia pe clapeta de unde porneste ca sa ajunga in stutul ala liber de la tine.
Acum, on toppic- acolo iti intra un furtun care are vreo 5-7 mm in diametru,la capatul caruia ar trebui sa ai ca un manson de cauciuc care intra in pe stutul ala iar capatul celalalt vine de undeva din mijlocul clapetei de acceleratie. Pe mijlocul clapetei ar trebui sa ai 2 astfel de furtunase-->unul vine de undeva din fata filtrului de aer si celalalt uneste clapeta de acceleratie cu stutul ala ce il ai liber.In prima poza ai furtunul care lipseste-->ca sa vezi cum arata. , iar in a doua poza ai pozitia pe clapeta de unde porneste ca sa ajunga in stutul ala liber de la tine.