Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • valyn

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Buna seara, am un OPEL ANTARA nou cumparat in ianuarie 2015. astazi m-au chemat la reprezentanta in Bucuresti ,mi-au demontat scutul motivand ca masinile din acest an au venit cu un defect din fabrica si scutul trebuie inlocuit pentru ca ar cauza o supraincalzire la motor si ar putea lua foc.I-am intrebat pai si masina ramane asa fara scut? Si au zis ca ei le trimit inapoi si or sa ma cheme cand vin noile scuturi dar nu stiu exact in cateva luni.Mi se pare total aiurea ca un scut sa poata provoca aprinderea motorului. Am nevoie de o alta parere,va rog este posibil?
Skip ads

  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Scutul nu provoacã aprinderea dar favorizeazã supraîncãlzirea lui și topirea izolației de pe conductorii electrici care pot provoca incendiul. În mod cert s-a întâmplat pe la alții de au hotãrât rechemarea în service și înlocuirea scutului. Mergi cu grijã sã nu lovești baia pânã vine cel nou.
  • valyn

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Olt
  • Masina: Antara 2015
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2015

  • Mesaj Privat
multumesc mult pt raspuns
  • GEF ENERGY

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2015 2.2CDTI ECOTEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
valyn a scris:Buna seara, am un OPEL ANTARA nou cumparat in ianuarie 2015. astazi m-au chemat la reprezentanta in Bucuresti ,mi-au demontat scutul motivand ca masinile din acest an au venit cu un defect din fabrica si scutul trebuie inlocuit pentru ca ar cauza o supraincalzire la motor si ar putea lua foc.I-am intrebat pai si masina ramane asa fara scut? Si au zis ca ei le trimit inapoi si or sa ma cheme cand vin noile scuturi dar nu stiu exact in cateva luni.Mi se pare total aiurea ca un scut sa poata provoca aprinderea motorului. Am nevoie de o alta parere,va rog este posibil?


Buna ziua
Sunt in aceiasi situatie ca si dumneata
M-au chemat in service in urma cu o luna pacalindu-ma cu informatia ca trebuie sa-mi de-a jos un capac de la motor... si cand am ajuns in service am constatat ca baietii au dat jos scutul motor.
Am fost nedumerit si m-au asigurat ca-mi vor monta un scut nou.
Sunt constient ca pe drumurile noastre "asa de bune" poti sa te alegi foarte usor cu o piatra proiectata de roti in partea de jos a motorului lasata fara protectie si sa te alegi cu pagube care sa nu-ti fie recunoscute in garantie.... asa ca am restrans circulatia cu Antara la minimum necesar.
Am revenit la o luna cu un telefon la service sa-i intreb care este evolutia privind montarea noului scut (am nevoie de masina pentru o calatorie mai lunga) si mi-au spus foarte candid ca nu au primit nimic de la OPEL dar daca am nevoie, sa vin sa mi-l remonteze pe cel vechi .....dar pe raspunderea mea.

Personal incep sa cred ca este o gluma proasta.... sau mai corect avem o problema de protectia consumatorului....cum sa-mi asum eu posesorul vehiculului in garantie responsabilitatea pagubei produse de o eventuala aprindere din cauza unor deficiente de proiectare -executie-omologare ale unui producator de marca - OPEL? Crying or Very sad

Constata de asemenea ca baietii de la service-ul la care merg nu sunt prea profi pentru ca nu au reusit sa ma lamureasca in legatura cu cresterea consumului prin activarea din ce in ce mai deasa a regenerarii filtrului de particule; eu fac in general drumuri lungi si la 3000 km eram foarte incantat (circulatie in conditii de iarna ) cu un consum mediu de 6.8l/100km... si constat acum la 6000km ca am un consum mediu de 9.6l/100km (circulatie in conditii de vara).

Multumesc anticipat celor care:
-pot sa-mi dea o sugestie de solutie constructiva pentru rezolvarea problemei scutului motorului
-pot sa-mi recomande un service la care sistemul de asigurare a calitatii (ISO 9001...pe care toti declara ca si l-au implementat) este o chestie reala nu formala, si satisfactia clientului nu este doar o vorba in vant.
PS
As aprecia in mod deosebit...daca este posibil... un punct de vedere din partea OPEL ROMANIA
Cu stima
gefenergy
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu zic sa faci un e-mail la Opel Romania direct legat de problema cu scutul ca sa ai un raspuns oficial de la ei si le prezinti si sugestia celor din service privind remontarea scutului vechi temporar pe raspunderea ta si vezi ce zic. Daca ei iti scriu ca pot sa monteze temporar scutul vechi (argumentezi ca ai nevoie de masina la un drum lung si daca nu se rezolva problema ii dai in judecata pentru inconvenientele produse de greselile de proiectare care se rasfrang asupra ta ca utilizator final prin imposibilitatea utilizarii produsului (in speta masina Opel) si ca vei cere daune proportionale cu timpul cat problema scutului nu este rezolvata mai ales ca masina este noua (doar 6000km) din cate inteleg. Ii ameninti cu OPC si scrisoare la Opel Germania respectiv antireclama pe toate mediile de informare de la televiziune pana la Facebook si Yotube. Sunt mai mult ca sigur ca se vor agita sa iti rezolve problema. Dar cum spuneam sa ai o atitudine de invingator de om care nu se lasa intimidat ca doar sunt banii tai in joc...
Succes si sa spui ce ai rezolvat.
  • GEF ENERGY

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Antara 2015 2.2CDTI ECOTEC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Domnilor

Degeaba vorbim noi pe Forum. Nimeni nu ne baga in seama. Am cerut un punct de vedere de la OPEL ROMANIA....Vedeti domniile voastre vre-un raspuns?
Deci OPEL prin distinsele lui reprezentante din Romania isi persifleaza clientii. Clientul este cel care doar trebuie sa scoata banul din buzunar.... iar furnizorul face doar ce vrea muschii lui.
Distinsii de la OPEL nu sufla o vorba despre faptul ca atunci cand un client investeste intr-un produs are si niste asteptari care legal sunt prinse intr-o echipare definita intr-o anexa tehnica la contractul de cumparare.
In cazul meu oferta tehnica la contract indica clar SCUT MOTOR. Reprezentanta de unde am luat masina m-a anuntat ca vor sa-mi schimbe "capacul motor" cu unul nou, care are o suprata redusa cu circa 40-45%.
Eu le-am spus clar ca nu vreau un semicapac ci scutul pe care il am in anaxa tehnica la contract si care inteleg ca este din tabla si nu o amarata coaja de termoformat. Am fost invitat la "discutii" dar nu am avut timp sa ajung inca. .... In ultima instanta pacat de masina....in ansamblu bine conceputa dar care la capitolul scut motor a avut parte de o conceptie economica si nu una tehnica (inginereasca).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR