- Crisu_Ryuk
- OP
- 24 mesaje
- din 14 Jun 2015
- Vectra 2000 Y16XE
- Arges
Crisu_Ryuk
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2015
- Mesaj Privat
Va salut. Am si eu o vectra din 2000 1.6 16v, benzina, ambreiaj hidraulic si acceleratie electronica. In urma cu o luna jumatate am inceput sa am urmatoarea problema: porbeam masina, mergeam gen 400-500 de metrii si brusc ma trezeam in frana de motor. Calcam acceleratia si nu avea nici un efect. Nici acul de la turometru nu se misca. Imi taia efectiv acceleratia. Trebuia sa opresc masina, sa scot cheia, si sa o bag la loc sa pornesc din nou masina, iar dupa alti 400-500 de metrii imi taia iar acceleratia si ramanea turata la 1300-1500 de ture. Dupa ce m-am consultat cu niste prieteni am decis sa curat clapeta de acceleratie si EGR-ul. Cand le-am montat am uitat sa conectez mufa la debitmetrul de aer. Mi-a mers bine cam o saptamana si vedeam mereu in bord martorul de service (masina cu cheia pe ea) aprins. Am conectat mufa de la debitmetru si martorul a disparut, dar si problema a reaparut. Pana la urma am scos-o din nou si masina a inceput din nou sa mearga bine. Pana acum cateva zile... Cand am ramas din nou fara acceleratie. Astazi am conectat din nou mufa la debitmetru( pentru ca deja m-a disperat la maxim si nu stiu ce sa mai fac) dupa ce am pierdut acceleratia de 7 ori in 5 kilometrii. Va rog din suflet sa ma indrumati si pe mine catre o rezolvare ca mai am putin si cred ca ii dau foc. Daca a mai patit cineva asa ceva sa imi spuna si mie ce a facut si raman vesnic dator. Va multumesc anticipat!
- Cristian GAL
- *
- 20 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Constanta
Cristian GAL
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut. Eu am patit aceeasi problema. Dupa multe pareri si multe vizite la service, inclusiv la reprezentanta unde mi-au zis ca nu stiu care e cauza de parca era vreun OZN, nu o masina de 15 ani, dupa inlocuit 4 ECU, curatat EGR, clapeta, verificate firele de la pedala la calculator plus inlocuit instalatia electrica, am rezolvat problema prin inlocuirea pedalei de acceleratie...Bafta multa si anunta-ne daca rezolvi
- Crisu_Ryuk
- OP
- 24 mesaje
- din 14 Jun 2015
- Vectra 2000 Y16XE
- Arges
Crisu_Ryuk
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2015
- Mesaj Privat
- Cristian GAL
- *
- 20 mesaje
- din 24 Mar 2008
- Vectra 2001 z16xe
- Constanta
Cristian GAL
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
- georgerusu
- **
- 196 mesaje
- din 08 Aug 2011
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
georgerusu
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Crisu_Ryuk
- OP
- 24 mesaje
- din 14 Jun 2015
- Vectra 2000 Y16XE
- Arges
Crisu_Ryuk
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2015
- Mesaj Privat
Neavand momentan bugetul necesar ca sa schimb pedala de acceleratie, mi-a plesnit o idee prin cap sa dau cu spray de contacte in mufa de la clapeta de acceleratie, sperand ca tot romanul la o rezolvare mai ieftina. Spre marea mea mirare a mers! Acum merge impecabil. Pentru cat timp, ramane de vazut. Dar ma face sa ma intreb alta chestie. Oare sa nu fie nici pedala nici ECU de vina si sa scap decat cu o mufa/fire ceva? Sa mai schimb totusi pedala ca sa vad daca mai revine problema? Sunt totusi niste bani care ar fi mult mai bineveniti pentru alte probleme. Va multumesc pentru ajutor.