tdf
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2015
- Mesaj Privat
Salutare colegi,
De ceva timp , cam trei saptamani, masina este puturoasa la plecare (are GPL) fie ca o las sa comute singura, fie ca o las numai pe benzina inainte de plecare. Lentoarea dureaza pana in 30 de secunde.
Vineri dimineata a aparut martorul motor galben pe bord. Am programat masina azi la ora 08 am la DIBAS Ploiesti, la diagnoza. Intre timp am mai facut 500 km ca nu am avut de ales (Ploiesti-Brasov-Ploiesti, Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti si curse scurte pe langa Ploiesti). Mentionez ca dupa ce trece balbaiala de la plecare masina se comporta normal, nu am observat nimic suspect, ba chiar a trebuit sa o forjez foarte tare - atata cat poate - la intoarcerea de la Brasov ca se inchidea gradinita si lasam fata gaj acolo.
Dupa diagnoza la DIBAS mi s-a spus ca trebuie schimbata calapeta de admisie: 4000 lei de la GM, 2500 lei de la Bosch sau sa caut singur SH sau after-market. Masima m-a costat 6000 de euro in Decembrie 2014, cum sa dau 900 pe o piesa?
Am decis si am platit diagnoza 80 lei fara sa comand nimic - nu era clapeta pe stoc. Culmea este ca nu mai am martorul aprins dupa diagnoza. Sunt curios maine dimineata daca va fi tot puturoasa plecarea.
Am cateva nelamuriri, poate ma ajutati:
- de ce nu mai e martorul aprins daca la masina nu s-a umblat?
- ce preturi are DIBAS fata de concurenta?
- este posibil sa fi avut eu mutra de fraier?
- ar trebui sa fac o diagnoza la alt service?
Sper ca nu v-am plictisit.
Masina:
Opel Astra H fabricat 2010, pe lant distributia, 120.000 km, carte service si service la zi, benzina 90 CP, luata de 8 luni de la NEWKOPEL - a fost buy-back la vremea ei. In ianuarie am pus GPL Tomasetto Stag 5 Plus.
Numai bine,
TDF
De ceva timp , cam trei saptamani, masina este puturoasa la plecare (are GPL) fie ca o las sa comute singura, fie ca o las numai pe benzina inainte de plecare. Lentoarea dureaza pana in 30 de secunde.
Vineri dimineata a aparut martorul motor galben pe bord. Am programat masina azi la ora 08 am la DIBAS Ploiesti, la diagnoza. Intre timp am mai facut 500 km ca nu am avut de ales (Ploiesti-Brasov-Ploiesti, Ploiesti-Bucuresti-Ploiesti si curse scurte pe langa Ploiesti). Mentionez ca dupa ce trece balbaiala de la plecare masina se comporta normal, nu am observat nimic suspect, ba chiar a trebuit sa o forjez foarte tare - atata cat poate - la intoarcerea de la Brasov ca se inchidea gradinita si lasam fata gaj acolo.
Dupa diagnoza la DIBAS mi s-a spus ca trebuie schimbata calapeta de admisie: 4000 lei de la GM, 2500 lei de la Bosch sau sa caut singur SH sau after-market. Masima m-a costat 6000 de euro in Decembrie 2014, cum sa dau 900 pe o piesa?
Am decis si am platit diagnoza 80 lei fara sa comand nimic - nu era clapeta pe stoc. Culmea este ca nu mai am martorul aprins dupa diagnoza. Sunt curios maine dimineata daca va fi tot puturoasa plecarea.
Am cateva nelamuriri, poate ma ajutati:
- de ce nu mai e martorul aprins daca la masina nu s-a umblat?
- ce preturi are DIBAS fata de concurenta?
- este posibil sa fi avut eu mutra de fraier?
- ar trebui sa fac o diagnoza la alt service?
Sper ca nu v-am plictisit.
Masina:
Opel Astra H fabricat 2010, pe lant distributia, 120.000 km, carte service si service la zi, benzina 90 CP, luata de 8 luni de la NEWKOPEL - a fost buy-back la vremea ei. In ianuarie am pus GPL Tomasetto Stag 5 Plus.
Numai bine,
TDF
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
dragul meu
ai povestit cu lux de amanunte cat costa clapeta de admisie, dar sa descrii mai detaliat ce intelegi tu prin "nu mai am martorul aprins"... ii fi obosit pana ai ajuns la partea aia.
Asa ca facem astfel:
- inchidem topicul asta
- tu pui mana si citesti nitel cand si cum trebuie sa se aprinda diversi martori in mod normal, cat trebuie sa stea aprinsi cand ai o eroare prezenta, cand trebuie sa se stinga cand ai o eroare stocata.
Spor la cautat si la citit.
ai povestit cu lux de amanunte cat costa clapeta de admisie, dar sa descrii mai detaliat ce intelegi tu prin "nu mai am martorul aprins"... ii fi obosit pana ai ajuns la partea aia.
Asa ca facem astfel:
- inchidem topicul asta
- tu pui mana si citesti nitel cand si cum trebuie sa se aprinda diversi martori in mod normal, cat trebuie sa stea aprinsi cand ai o eroare prezenta, cand trebuie sa se stinga cand ai o eroare stocata.
Spor la cautat si la citit.