Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sergyusea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salutare dragi prieteni ,mam gandit sa imi cumpar o insignia (second hand)si nu stiu ce motorizare sa aleg din cele doua,pana acum am avut numai masini diesel putin ajutor nu din parte voastra mi-ar fi de mare ajutor.au acelasi pret si aproximativ acelasi numar de km(140000).Multumesc
Skip ads

  • sergyusea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
As inclina pe 1.6t,oare nu e prea mic motorul nu e solicitat prea tare pt.caroseria destul de mare,nu ma pricep prea bine.
  • STReight

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Mures
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Daca au acelasi nr de km as alege cu siguranta diesel.
  • sergyusea

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Signum 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2010

  • Mesaj Privat
De fapt am gasit una diesel 2.0cdti 160 hp, 2009. 97000km(reali),sunt in danemark si aici nu se poate umbla la km.,cu siguranta mi-as dori una noua da pretul unei masin noi aici e de cel putin 3ori mai mare fata de alte tari(normale)
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Ei hai, ca n-o fi Insignia de 30000 in Germania si 100000 euro in Danemarca ! La 100000 km parca pare ok diesel, daca nu te surprind mici defectiuni ce pot aparea (sau nu). Mie si 2.0T mi se pare grea la 2200 rot/min darmai 1.6T ! Recunosc ca nu am condus 1.6T, dar poate e suficient daca nu vrei liniute ci doar sa te ajute in depasire (banuiesc ca trage super la 4000 rot/min) , unde diesel se cam plafoneaza.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sergyusea a scris:De fapt am gasit una diesel 2.0cdti 160 hp, 2009. 97000km(reali),sunt in danemark si aici nu se poate umbla la km.,cu siguranta mi-as dori una noua da pretul unei masin noi aici e de cel putin 3ori mai mare fata de alte tari(normale)

Mie mi se pare cam putini nr. de Km pentru anul de fabricatie.

1: ce te face sa crezi ca nu se poate umbla?

,sunt in danemark

2:(scuze colegilor pentru off-topic dar nu m-am putut abtine) :esti ruda cu Raducioiu Florin(fotbalistul) ? Ca vad ca nu mai stii cum se scrie Danemarca pe romaneste.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nici sa nu te mai gandesti la 2.0 diesel. Au multe probleme grave.... Iti spun din experienta.
Indiferent de cati km faci pe zi, cauta.ti una de 1.6 turbo, pe benzina.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ma bag si eu in discutie, din nou. Smile

Sunt zeci, sute (poate mii, ca nu am stat sa le numar) de Insignia 2.0 CDTI care circula zi de zi pe strazile Patriei si nu stau prin service cu ele! In Alba Iulia e un Sport Tourer 2.0 CDTI 160 cp, masina pe scoala de soferi (de mai bine de 1 an jumate) si o vad zi de zi in trafic in oras si aia nu a mai crapat!

Normal ca la mecanic merg doar cei cu probleme, dar daca stau sa ma gandesc ca am facut economie de cel putin 700 litri de combustibil in 35k km, fata de un benzinar turbo (unde la fel, nu ai nici o garantie ca nu crapa nimic), e ceva. Inca odata, sunt mari sanse ca la urmatoarea masina sa fie un benzinar dar nu pot sa vad si avantajele unui diesel.
  • deleted-93781

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
In Danemarca, pe o Insignia normala, diesel, nu OPC, poti da cu usurinta 100000 euro, evident noua.
140000 km mi se par cam multi pentru Danemarca sincer.
Aia de 97000 km din 2009 pare ok, insa cu siguranta va trebui sa-i faci o revizie generala plus schimb distributie.
Benzina turbo vs diesel turbo, cam tot acolo e la "fiabilitate".
Eu iti sugerez sa te reorientezi catre o masina de clasa mai mica. Opel Astra de exemplu, nu e cu mult mai mica decat Insignia, dar o gasesti mai ieftin. Dupa cum probabil stii, in Danemarca predomina masiniile de clasa mica - medie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
andrei8703 a scris:In Danemarca, pe o Insignia normala, diesel, nu OPC, poti da cu usurinta 100000 euro, evident noua. .

100.000 (o suta de mii) euro pe o Insignia noua in Danemarca Shocked Question
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai cred ca trebuie sa ne apucam de afaceri! Smile
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
O Insignia diesel fara cine stie ce extra optiuni pe ea costa in Danemarca in jur de 70 de mii de euro.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am intrat de curiozitate pe opel.dk, o Insignia Cosmo fara optionale este 499.500DKK (coroane daneze), adica vreo 67.000 euro. Cine dracu cumpara de acolo?
Si o Dacia Duster 4x4 Laureate 1.5dci cu de toate, duce aproape de 30.000euro. Shocked
Probabil ca la astia, alea SH sunt si mai scumpe Smile. Stiu ca sunt Esti OFF TOPIC , dar n-am putut sa ma abtin.

L.E. Si acum, ca un sfat pentru colegul care e nelamurit ce motorizare sa ia, eu zic sa o iei pe... aia mai ieftina.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
@clau70 la bani aia isi cumpara 2 noi din Germania una cu motor de1.6turbo si una de 2.0 diesel si ii raman si bani de combustibil... Laughing scuze Esti OFF TOPIC
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Asa este, insa nu poti merge foarte mult cu ele pe acolo..., din mai multe cauze..., cred ca le banuiti.
Si in Norvegia este cam la fel...,in tarile civilizate cu nivel de trai foarte ridicat, pretul autovehiculelor este unul pe "masura"... Wink
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu e acelasi lucru. In Norvegia, Cosmo 140CP pleca de la aprox 38.500euro. La astia chiar e... pomana Smile.
Hai ca am facut praf topicul.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti, prefer dizelul pentru confortul si resursele de conducere la turatii mici. Cuplul mare face masina mai usoara mai manevrabila.
Prefer o cutie 6+1 fiind mai reala in feedbeack catre sofer.
Parerea mea !
  • lbanias

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2009 A20NHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Adica diesel are suspensii diferite fata de benzinar? E mai confortabil la urechi sa auzi tranctorul chiar si la 2000 rot/min? Turbo diesel si turbo benzina au cam acelasi cuplu, doar ca la benzina desi pe hirtie se termina tot pe la 4000 ture , ea e vie pina pe la 6-7000 ture. Pe cind diesel... doar intre 1700-3500. De fapt, orice masina normala e mortaciune sub 1500 ture.
Cutia intradevar tine de preferinte, nicidecum de confort. Cit mesteci in ea pe timpul drumului? Cit de repede retrogradezi cite 2 trepte deodata fata de automata?
In afara de faptul ca faci multi km pe an si ai consum mic, nu vad avantajele diesel. Cica duce 500000km, citi o tinem atita?
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
In ceea ce priveste suspensia, chiar difera... Wink
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Draga ibanias, confortul nu l lua ca pe confort de sareta ! In context confortul se refera la cuplul motor dragule care la dizel lucreaza de la turatii mai mici....f. bun pt deplasarile scurte in aglomeratiile urbane.
Dragule nu prefer 8000/rpm si consum 20 % sa ajung acasa de la munca!
Si mai mult ai grija ca este parerea mea in care te bagi nesimtit cu gusturile tale.
Filozofeaza in dreptul tau te rog.


Ultima modificare făcută de hog33 la Joi 25 Jun, 2015 1:46 am
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR