h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Revin cu o noua problema, este vorba despre acelasi OPEL VECTRA C GTS, 1.9 150cp.
Daca in trecut singura problema a fost curatarea injectoarelor, intre timp au mai aparut si altele.
Recent am inlocuit volanta cu una noua de la SACHS, rulmentul n-a scapat nici el, fiind inlocuit cu unul nou LUK.
Apoi dintr-o data masina nu a mai tras, din cei 150 cp, nush daca i-au mai ramas 10
Tester, filtrul de particule 110% imbacsit. Probleme la el, senzorul de temperatura (care era lipsa, tocmai de-aia nu si-a mai facut regenerare) si inca un senzor care nu mai stiu ce rol avea.
Am decis sa-l anulam, adica sa-l stergem din softul masinii (din calculatorul de injectie am inteles ca s-a facut operatiunea), am spart sitele din filtrul de particule, si voila, masina a tras chiar mai bine decat atunci cand am cumparat-o.
DAR ! Azi veneam eu frumos pe strada, cand s-o calc, pierdut putere. Intra turbina, dar fffff putin. Nu se duce mai mult de 3000rpm. Cred ca mi-au disparut undeva la 60-80cp (asta ca sa va faceti o idee de cum trage). Tin sa mentionez ca nu am niciun martor aprins in bord.
Si de cand i-am facut treaba cu filtrul de particule, la 1800rpm intrerupea odata brusc, apoi incepea sa traga (senzatia aia de masina inecata, o secunda dura, nu mai mult).
Iar acum, nu vrea sa mai traga deloc. Aveti idee, s-a mai lovit cineva de problema asta? Sincer, m-a cam adus la disperare masina asta, dupa atatia bani bagati in ea si tot nu merge cum trebuie.
Daca in trecut singura problema a fost curatarea injectoarelor, intre timp au mai aparut si altele.
Recent am inlocuit volanta cu una noua de la SACHS, rulmentul n-a scapat nici el, fiind inlocuit cu unul nou LUK.
Apoi dintr-o data masina nu a mai tras, din cei 150 cp, nush daca i-au mai ramas 10
Tester, filtrul de particule 110% imbacsit. Probleme la el, senzorul de temperatura (care era lipsa, tocmai de-aia nu si-a mai facut regenerare) si inca un senzor care nu mai stiu ce rol avea.
Am decis sa-l anulam, adica sa-l stergem din softul masinii (din calculatorul de injectie am inteles ca s-a facut operatiunea), am spart sitele din filtrul de particule, si voila, masina a tras chiar mai bine decat atunci cand am cumparat-o.
DAR ! Azi veneam eu frumos pe strada, cand s-o calc, pierdut putere. Intra turbina, dar fffff putin. Nu se duce mai mult de 3000rpm. Cred ca mi-au disparut undeva la 60-80cp (asta ca sa va faceti o idee de cum trage). Tin sa mentionez ca nu am niciun martor aprins in bord.
Si de cand i-am facut treaba cu filtrul de particule, la 1800rpm intrerupea odata brusc, apoi incepea sa traga (senzatia aia de masina inecata, o secunda dura, nu mai mult).
Iar acum, nu vrea sa mai traga deloc. Aveti idee, s-a mai lovit cineva de problema asta? Sincer, m-a cam adus la disperare masina asta, dupa atatia bani bagati in ea si tot nu merge cum trebuie.
- Red_dog
- ****
- 1,113 mesaje
- din 10 Mai 2009
- Vectra 2003 z18Xe
- Arges
Red_dog
- Mesaje scrise: 1,113
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 z18Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2009
- Mesaj Privat
nu stiu de unde ar fi problema si nici cum ai putea sa o rezolvi, dar, iti pot recomanda rabdare. Si eu am avut o problema la masina mea, nu gaseam pe unde imi pica apa in masina, si imi cadea pe o mufa care cam scurtcircuita tot ce insemna afisaj electric in masina. Si a durat ceva pana am gasit buba, dar pana la urma sunt foarte multumit de ea. Asa si la tine, de vina e cel care a folosit-o inainte...ca nu i-a pus senzorul respectiv..si din pacate tu acum tragi de toate, insa cu rabdare si niste noroc o sa reusesti sa o rezolvi.
h0tz0manu
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2015
- Mesaj Privat
Mda, se pare ca nu imi porneste termocupla, sunt nevoit sa merg mereu cu clima, doar asa imi sta apa putin sub 90 grade.
Dar totusi, dupa o anumita perioada, tot nu vrea sa traga mai mult de 3000 rpm. Deci e clar, cand se incinge rau, probabil are vreo protectie ceva care nu-i da voie. Daca o las 2 ore pe dreapta, merge ca unsa.
Sper sa am timp sa ma ocup de termocupla aia, sa vad de unde e problema
Dar totusi, dupa o anumita perioada, tot nu vrea sa traga mai mult de 3000 rpm. Deci e clar, cand se incinge rau, probabil are vreo protectie ceva care nu-i da voie. Daca o las 2 ore pe dreapta, merge ca unsa.
Sper sa am timp sa ma ocup de termocupla aia, sa vad de unde e problema
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat