- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Chiar daca nu are nici o legatura cu Opel, cam in 5 zile incepe sezonul la Formula 1. Se pare ca o sa fie un sezon muuult mai bun, mai interesant si mai animat fata de sezoanele din ultimii 6 ani! Mai ales ca MS nu mai concureaza, au schimbat regulamentul, si au aparut o carca de piloti tineri si promitatori. Zic ca merita de vazut!
Laur45
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2005
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Laur45 a scris:ce modificari majore au aparut in regulament ... daca sti?!?
pana la sezonul trecut urmaream si eu ... dar de cand au intervenit schimbarile astea de regulament ... recunosc ca am cam ramas pe dinafara
pana la sezonul trecut urmaream si eu ... dar de cand au intervenit schimbarile astea de regulament ... recunosc ca am cam ramas pe dinafara
LOL. Se pare ca nu sunt singurul de pe aici care se uita la F1.
Modificari:
- un singur furnizor de cauciucuri desemnat de FIA - Bridgestone. Aceasta modificare prevede ca toate echipele vor utiliza cauciucurile control furnizate de BS. La fiecare cursa BS va aduce 2 compozitii de cauciuc pe care concurentii vor fi obligati sa le foloseasca pe amandoua in cursa (adik. poate sa inceapa cursa pe compozitia mai moale, dar va trebui sa utilizeze si celalat compound in timpul cursei). Compozitia mai moale va fi marcata cel mai probabil cu o bulina alba, clar lizibila de catre spectatori.
-"inghetarea" dezvoltarii motoarelor (de la ultima cursa din sezonul trecut) - pentru urmatoarele 3 ani nu se va mai permite cresterea performantelor motoarelor. Se vor aduce modificari numai in scopul cresterii fiabilitatii unitatilor. Modificarea trebuie omologata de FIA inaintea cursei in care urmeaza sa fie folosita unitatea. De asemenea s-a interzis folosirea tehnologiilor VVT.
- s-a impus o limita de 19000 rpm pentru motoare
- un motor trebuie sa reziste la 2 weekenduri GP consecutive (quali + race). Zilele de vineri (joi in Monaco) s-au impus a fi sesiuni de 90 min de testare - schimbarea motorului nu se va lua in considerare la termenul de 2 weekenduri! Fiecare echipa poate avea pe circuit max. 2 masini ( nu se specifica pilotii - deci pot lua parte atat pilotii de test cat si titularii, cu conditia sa foloseasca 2 masini).
Din pdv tehnic cam astea sunt modificarile aduse.
De asemenea sunt modificari si la echipe. Cum mai multi stiu MS s-a retras din competitie, locul lui fiind preluat la FIArrari de Kimi Raikkonen (FIN) alaturi de Massa (BRA).
La McLaren il avem pe Alonso (campion 2x cu Renault, 05-06, SPA) venit de la Renault, iar alaturi de el va fi un rookie, Lewis Hamilton (GBR), primul om de culoare din F1, si foarte talentat de altfel!!!!
Renault ii va pune pe grila pe Heikki Kovalainen (FIN), alt rookie de marca, si pe Fisichella.
BMW are ca si piloti pe Nick Heidfeld (GER) ai pe Robert Kubica (POL) - inca un rookie iute, care a concurat de la mijlocul sezonului trecut pentru constructorul bavarez.
Honda a ramas cu duo-ul de anul trecut Button (GBR) si Barichello (BRA)
Toyota ii are pe Trulli (ITA) si pe Ralf Schumacher (GER), si o masina care este sub asteptari (ca de obicei LOL)
Red Bull - Coulthard (GBR) si Webber (AUS). Echipa mega-concernului RB, motorizata de Renault il are ca designer sef pe Adrian Newey (ex. McLaren) - unul dintre cei mai buni, designul caruia, de altfel i-a adus lui Hakkinen titlurile din 98-99.
Williams - se pare ca au renascut din propriile cenuse, cu o motorizare Toyota V8, ii pune pe grid pe Nico Rosberg (SWI) si pe austriacul Alex Wurz.
Toro Rosso - adik. Red Bull Junior - ii au pe Liuzzi (ITA) si pe Scott Speed (USA), si un V8 de Fiarrari
Spyker F1 - pentru echipa olandeza i-a pus pe circuit pe Albers (NL) si pe Sutil (GER) - alt rookie de altfel motor V8 fiarrari. Iarasi )
Super Aguri - o echipa 100% japoneza, motorizare Honda, cu sasiul de 2006 de la Honda. Sato (JPN) si Davidson (GBR) ca piloti. Dupa teste se pare ca au mai mult potential ca echipa Honda F1 LOOOOL
Cam astea sunt schimbarile pentru sezonul 2007. Sper din tot sufletul ca o sa vedem un sezon cat se poate de bun anul asta!!!!!
si.... McLaren RULEEEZZZZZ!
- mitluc
- **
- 162 mesaje
- din 12 Sep 2006
- Zafira 2001 Y20DTH
- Bacau
mitluc
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2006
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Operabilus
- ***
- 786 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Cluj
Operabilus
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ooooooh in sfarsit am si eu cu cine discuta despre F1
Propun sa se creeze o rubrica noua, pt ca presimt ca vor fi discutii.
Eu eram fan Raikkonen & McLaren pana sezonul trecut, dar odata cu trecerea lui la Ferrari, de sezonul asta voi fi fan Raikkonen & Ferrari. Imi va fi greu sa ma obisnuiesc, dar asta este
Vine cineva la Hungaroring in august?
Propun sa se creeze o rubrica noua, pt ca presimt ca vor fi discutii.
Eu eram fan Raikkonen & McLaren pana sezonul trecut, dar odata cu trecerea lui la Ferrari, de sezonul asta voi fi fan Raikkonen & Ferrari. Imi va fi greu sa ma obisnuiesc, dar asta este
Vine cineva la Hungaroring in august?
- Florin M
- **
- 390 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Brasov
Florin M
- Mesaje scrise: 390
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mitluc
- **
- 162 mesaje
- din 12 Sep 2006
- Zafira 2001 Y20DTH
- Bacau
mitluc
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2006
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Laur45
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2005
- Mesaj Privat
@MCL2k6
Multumesc mult pt informatii ... sa speram ca vom avea parte de un campionat mai strans ca cele de pe vremea lui Senna si Prost cu batalie mare in ultima etapa ... dar fara iesiri in decor fortate de adversar ....
Eu sunt fan McLaren!!!!! si nu numai .... orice numai ferrari nu ...
Ultima modificare făcută de Laur45 la Joi 22 Mar, 2007 10:25 am
Multumesc mult pt informatii ... sa speram ca vom avea parte de un campionat mai strans ca cele de pe vremea lui Senna si Prost cu batalie mare in ultima etapa ... dar fara iesiri in decor fortate de adversar ....
Eu sunt fan McLaren!!!!! si nu numai .... orice numai ferrari nu ...
Ultima modificare făcută de Laur45 la Joi 22 Mar, 2007 10:25 am
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Apropo de TVR. Nu stiu cine l-a pus pe Miki Alexandrescu acolo sa comenteze un sport de specialitate cum e F1. Abereaza acolo 1ora 20min, si niciodata nu e pe faza, cand se intampla ceva pe pista. Si in plus este clar ca nu are un comentariu obiectiv! Cand Ferrari nu e intr-o pozitie buna, imediat incepe sa-l critice pe cel care este pe prima pozitie. Imi aduc aminte in 2005 cand Ferrari nu era nicaieri, iar Renault si Macca faceau legea, intotdeauna zicea ca Alonso e norocos, iar McLarenurile merg bine numai pentru Michelin le-a dat niste cauciucuri superperformante. Dar asta e... Din 2002 nu ma mai uit la F1 pe TVR. Norocul meu ca pot sa-i prind pe nemtii de la RTL sau maghiarii de la RTL Klub (care au un comentariu decent, fara preferinte).
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Mai usor cu Fiarrari...numai cine nu cunoaste traditia acestei marci si istoria F1 poate fi neconditionat impotriva acestei echipe. Aceasta echipa exista in F1 pe vremea cand Bruce McLaren si Jack Brabham erau doar niste piloti...ma scuzati probabil multi dintre voi nici nu stiu ca a existat si o echipa Brabham in F1. De asemenea din pacate multi fani Ferrari de azi nu stiu ca echipa exista cu mult inainte ca MS sa piloteze pt. ei, probabil daca incepi sa le povestesti de Villeneuve la Ferrari sar cu gura nefacand diferenta intre Gilles si Jacques...Eu ma numar intre cei care sunt fani Ferrari indiferent de pilot (numai eu stiu cat am suferit cand la volan erau Alesi si Berger sau cat l-am urat pe Senna cand l-a scos intentionat pe Alain Prost in decor cand acesta pilota un Ferrari si era asa aproape de titlu si de o revenire a calutului inainte ca despre Schumacher sa fi auzit cineva). As fi chiar curios daca mareei asteia rosii de conjunctura numele Fangio, Farina, Ickx, Rosberg (Keke nu Nico), Villeneuve (Gilles nu...), Mansell, Prost, Fittipaldi le mai spune ceva...Ca fan Ferrari regretele mele nu se indreapta catre retragerea lui MS, ci daca vreti catre faptul ca Senna n-a pilotat pt. Ferrari niciodata, ca Nelson Piquet n-a pilotat pt. Ferrari, ca Prost n-a castigat CM la volanul Ferrari, ca Villeneuve nu si-a implinit destinul, ca motoarele nu mai sunt V12. Si sincer n-as vrea sa vad campionatul transformat intr-un Indy 500 sau C.A.R.T. in varianta europeana asa cum vor sefii prin limitarile tehnologice pt. ca insusi scopul initial al curselor este progresul tehnologic.
- MCL2k6
- OP
- 172 mesaje
- din 04 Jul 2006
- Insignia 2018 Z18XE
- Brasov
MCL2k6
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2018 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2006
- Mesaj Privat
Ingineru a scris:Mai usor cu Fiarrari...numai cine nu cunoaste traditia acestei marci si istoria F1 poate fi neconditionat impotriva acestei echipe. Aceasta echipa exista in F1 pe vremea cand Bruce McLaren si Jack Brabham erau doar niste piloti...ma scuzati probabil multi dintre voi nici nu stiu ca a existat si o echipa Brabham in F1. De asemenea din pacate multi fani Ferrari de azi nu stiu ca echipa exista cu mult inainte ca MS sa piloteze pt. ei, probabil daca incepi sa le povestesti de Villeneuve la Ferrari sar cu gura nefacand diferenta intre Gilles si Jacques...Eu ma numar intre cei care sunt fani Ferrari indiferent de pilot (numai eu stiu cat am suferit cand la volan erau Alesi si Berger sau cat l-am urat pe Senna cand l-a scos intentionat pe Alain Prost in decor cand acesta pilota un Ferrari si era asa aproape de titlu si de o revenire a calutului inainte ca despre Schumacher sa fi auzit cineva). As fi chiar curios daca mareei asteia rosii de conjunctura numele Fangio, Farina, Ickx, Rosberg (Keke nu Nico), Villeneuve (Gilles nu...), Mansell, Prost, Fittipaldi le mai spune ceva...Ca fan Ferrari regretele mele nu se indreapta catre retragerea lui MS, ci daca vreti catre faptul ca Senna n-a pilotat pt. Ferrari niciodata, ca Nelson Piquet n-a pilotat pt. Ferrari, ca Prost n-a castigat CM la volanul Ferrari, ca Villeneuve nu si-a implinit destinul, ca motoarele nu mai sunt V12. Si sincer n-as vrea sa vad campionatul transformat intr-un Indy 500 sau C.A.R.T. in varianta europeana asa cum vor sefii prin limitarile tehnologice pt. ca insusi scopul initial al curselor este progresul tehnologic.
Adevaruri ai grait Inginerule! Cum ai zis, repet si eu: cam 60% dintre fanii actuali de F1 habar nu au de istoria acestui sport. Intr-adevar la momentul actual Ferrari e echipa cu cea mai lunga traditie din F1, dupa ei vin cei de la Williams si McLaren.
De ce sunt impotriva lor totusi? Cam din 2001 parca erau putin favorizati de catre federatie iar pana la urma au ajuns chiar sa strice imaginea sportului (ex. A1 Ring, 2002 sau chiar Monaco GP 2006). O fi ei mari campioni, cu traditie de peste 50 de ani, dar asa ceva nu mi se pare acceptabil! Cumva nu mai pot sa respect asa o echipa. Si de altfel... sunt cu McLaren la bine si la rau, inca din 90-91 de cand au inceput sa difuzeze F1 in Romania. Nu sunt tipul de om care tine intotdeauna cu cei care castig!
Despre limitarile tehnologice. Din pacate in ultimii ani masinile au ajuns a fi prea rapide, si nu pe liniile drepte, ci pe viraje. Deja era nevoie de niste masuri sa fie luate! Majoritatea masurilor aduse de FIA sunt intr-adevar artificiale si fara sens (motoarele V8, cauciucurile brazdate). GPDA s-au plans de nenumarate ori de securitatea precara din curse si teste.
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Operabilus
- ***
- 786 mesaje
- din 20 Sep 2006
- Cluj
Operabilus
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2006
- Mesaj Privat
mitluc a scris:Cine a fost la Hungaroring? Poate ne spune si noua cum a fost, ceva preturi (intrare, cazare), ca in functie de asta poate ne adunam mai multi si mergem.
N-am fost, dar lista de preturi se afla aici:
http://euro.wwte7.com/pub/a...173784035073&
De mers se merge pe M3, ori pe la Debrecen, ori pe la Budapesta. Circuitul e f aproape de autostrada.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Nu inteleg de ce nu se incearca niste limitari care sa impulsioneze progresul tehnologic ca de ex. sa ai voie sa construiesti ce motor vrei tu dar sa ai combustibil limitat la 150l pt. cursa si 20l pt. calificari si eventual sa se ofere bonus cantitativ pt. cei ce folosesc combustibili alternativi de ex. (200l pt. alcool sau biodiesel)-furnizati desigur de organizatori. Sau, fiecare masina sa fie testata pt. noxe la inceputul si la sfarsitul cursei iar cine depaseste normele dinnainte stabilite sa fie penalizat...
- Ridick
- **
- 238 mesaje
- din 13 Jun 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
Ridick
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Sunt fan Raikkonen, inca de pe vremea cand eram fan Schumacher , dar nu cred sa aiba vre-o sansa sezonul asta, nici el si nici Alonso. Se pare ca Massa e pe val, a capatat ceva experienta si este foare bine sustinut de echipa.
Lupta o sa fie, dat fiind noul regulament, destul de interesanta, dar, din nou, sunt avantajati pilotii care au in spate cei mai buni tacticieni si nu cei care stiu mai multe cu volanul.
P.S. Nu pot spune ca sunt fan 100% Ferrari, dar...majoritatea modificarilor aduse regulamentului, cel putin in ultimii ani, au fost sa-i stopeze pe cei de la Ferrari si pe M.Schumacher.
Lupta o sa fie, dat fiind noul regulament, destul de interesanta, dar, din nou, sunt avantajati pilotii care au in spate cei mai buni tacticieni si nu cei care stiu mai multe cu volanul.
P.S. Nu pot spune ca sunt fan 100% Ferrari, dar...majoritatea modificarilor aduse regulamentului, cel putin in ultimii ani, au fost sa-i stopeze pe cei de la Ferrari si pe M.Schumacher.