dan_mincu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut ! Am un opel vectra b 1.6 16v din 1996 si de curind se opreste motorul dar nu la relanti ci in viteza . Tot de acum tremura cand o accelerez la fel ca si cum as avea rotile neechilibrate . Am schimbat fise , bujii , distribuitor de scinteie , filtre , pompa benzina , am fost chiar la tester si nu ii dau de cap .
xenon88- Suspendat
- 224 mesaje
- din 13 Nov 2009
- Vectra 2002 z18xe
- Caras-Severin
xenon88- Mesaje scrise: 224
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2009
- Mesaj Privat
dan_mincu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am schimbat fisele si bujiile cu unele noi nu cu seconduri dar rezultatul este acelasi . Mai nou la reprezentanta opel imi spun ca ar putea fi o supapa la motor care ramine intredeschisa . Au verificat-o pe tester si asa spun ei . Eu nu cred pentru ca mie mi se aprinde martorul motor cand moare motorul , ori daca problema ar fi mecanica (supapa) nu cred ca , calculatorul de bord ar detecta-o .
- cristi pop
- *
- 27 mesaje
- din 25 Jul 2008
- Astra 2002 y17dt
- Dambovita
cristi pop
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2008
- Mesaj Privat
dan_mincu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut ! Nu am probleme , chiar baga caldura foarte bine . Referitor la supape , am luat in calcul si posibilitatea asta dar am crezut ca este mai bine sa verific tot ce trebuie verificat in rest pina sa ajung la a desface motorul pentru a verifica sau schimba supape sau garnitura de chiuloasa . Am fost joi la un alt service auto in Rm Valcea si mi s-a spus ca poate fi din clapeta de acceleratie sau EGR . Incerc si varianta aceasta si am facut rost si de injectoare de la un prieten . Le incerc si revin.
dan_mincu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
salu! Am promis ca revin sa spun care a fost problema dar inca nu stiu . Am fost marti 28 dec la service si am schimbat urmatoarele piese : senzor relanti , senzor turatie , modul de aprindere , calculator injectie , injectoare , pompa benzina , fise , am verificat vacuumul , am curatat clapeta de acceleratie . Piesele au fost luate de pe alta masina functionala si nu le-am platit , decit am incercat sa gasim cauza . Am masurat de asemenea si compresia si este 1.4 pe fiecare piston . Cu toate astea masina are aceleasi smtome (cand trec de 2000 turatii vibreaza si tremura toata si pierde din putere , iar cateodata chiar moare motorul in sarcina) . Filtrele de benzina si aer precum si bujiile sunt noi iar din catalizator am scos carbunele filtrant . De asemeni modelul meu de vectra 1.6 16v 101CP nu are debimetru aer . Daca aveti vre-o idee va rog sa-mi spuneti si mie ca nu stiu unde sa mai verific .
Manuel23
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 1600cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2010
- Mesaj Privat
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
La Multi Ani !
Am fost fericitul posesor al unui motor care a cedat chiar acum de sarbatori pe 31-12-2010. Este vorba de un Opel corsa C 2001/ Z10XE.Am Check enginul aprins de vreun an de zile, asata nu m-a afectat decat ca nu se ridica mult in turatii.Problema mea incepe de aici: Temperatura la motor nu se ridica deloc, caldura in masina mai deloc.Imi da niste erori astfel incat imi pornesc toate ventilatoare la maxim si masina nu mai are putere sa se miste, uneori si Ac-ul nu mai cupleaza dupa aceste erori ( afara temperatura -5 * C ).Am dat multe reseturi cu bateria deconectata dar tot degeaba revin simtomele dupa 2 km maxim.Masina la relanti la pornire nu sta decat daca o tin in 2-3 de ture daca o las moare.Dupa ce moare de 5 -6 ori si o tin turata 1-2 min sta la relanti undeva sub 1000 ture dar merge cam sacadat motorul ( masina mereu are tendinta de "balbaire" si dupa care moare ).Si cea mai tare este ca in momentul cand imi pornesc ventilatoarele imi apare pe langa becul vesnic aprins Check E si un alt bec reprezentand o masina cu o cheita. Daca incerc sa merg cu ea da in nas cand schimb treapta si nu are putere deloc deloc, abia daca atinge 40-50 km la ora (parca ar merge un incepator cu ea si nu stie sa plece de pe loc asa se comporta in mers ).Am decuplat si debitmetrul si tot asa moare si in plus scoate si mult fum alb.Nu stiu in ce directie sa merg cu ea.Poate ma puteti ajuta cu un sfat ce sa fac. Va Multumesc frumos si va urez un an mai bun si fara probleme la masini !
Am fost fericitul posesor al unui motor care a cedat chiar acum de sarbatori pe 31-12-2010. Este vorba de un Opel corsa C 2001/ Z10XE.Am Check enginul aprins de vreun an de zile, asata nu m-a afectat decat ca nu se ridica mult in turatii.Problema mea incepe de aici: Temperatura la motor nu se ridica deloc, caldura in masina mai deloc.Imi da niste erori astfel incat imi pornesc toate ventilatoare la maxim si masina nu mai are putere sa se miste, uneori si Ac-ul nu mai cupleaza dupa aceste erori ( afara temperatura -5 * C ).Am dat multe reseturi cu bateria deconectata dar tot degeaba revin simtomele dupa 2 km maxim.Masina la relanti la pornire nu sta decat daca o tin in 2-3 de ture daca o las moare.Dupa ce moare de 5 -6 ori si o tin turata 1-2 min sta la relanti undeva sub 1000 ture dar merge cam sacadat motorul ( masina mereu are tendinta de "balbaire" si dupa care moare ).Si cea mai tare este ca in momentul cand imi pornesc ventilatoarele imi apare pe langa becul vesnic aprins Check E si un alt bec reprezentand o masina cu o cheita. Daca incerc sa merg cu ea da in nas cand schimb treapta si nu are putere deloc deloc, abia daca atinge 40-50 km la ora (parca ar merge un incepator cu ea si nu stie sa plece de pe loc asa se comporta in mers ).Am decuplat si debitmetrul si tot asa moare si in plus scoate si mult fum alb.Nu stiu in ce directie sa merg cu ea.Poate ma puteti ajuta cu un sfat ce sa fac. Va Multumesc frumos si va urez un an mai bun si fara probleme la masini !
- popilaumari
- *
- 15 mesaje
- din 03 Jan 2010
- Vectra 1999 x18xe
- Prahova
popilaumari
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut popilaumari,
Am fost acum 1 an cu masina pe tester si avea multe erori la senzorul de la axa cu came si de aceea am inteles ca avea apris becul Check Eng. Dar nu am gasit un senzor sa functioneze.Pana la urma ma poti lamuri te rog ce rol are acest senzor ? Si la tine dupa ce ai schimbat acest senzor nu se mai balbaia motoru' si nu mai murea la relanti ?
Multumesc frumos,
Am fost acum 1 an cu masina pe tester si avea multe erori la senzorul de la axa cu came si de aceea am inteles ca avea apris becul Check Eng. Dar nu am gasit un senzor sa functioneze.Pana la urma ma poti lamuri te rog ce rol are acest senzor ? Si la tine dupa ce ai schimbat acest senzor nu se mai balbaia motoru' si nu mai murea la relanti ?
Multumesc frumos,
- popilaumari
- *
- 15 mesaje
- din 03 Jan 2010
- Vectra 1999 x18xe
- Prahova
popilaumari
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1999 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut.eu nu am schimbat senzorul.am fost la un amic de al meu e mecanic auto si mi.a curatat locul acela unde intra senzorul in motor.din cate am observat a desfacut 2 suruburi si a scos capacul acela de deasupra motorului unde scrie opel si acolo a umblat.cred ca a dat cu niste spray degresant sau cam asa ceva.probabil avea ceva mizerie.nu am mai avut probl de atunci.din cate am inteles daca vrei sa.l schimbi cel mai indicat e sa cumperi unul nou si original!sper ca te.am lamurit cu cate ceva.o zi buna
dan_mincu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
salut din nou ! senzorul de la distributie despre care vorbesti poate sa faca motorul sa "se balbaie' , dar acelasi lucru il poate face si modulul de aprindere atunci se incalzeste sau sonda lamda . Cat despre opelul meu tot nu am reusit sa-i dau de cap . Am schimbat fulia de la transmisie si se simte o imbunatatire in sarcina (dintii fuliei daca sunt uzati , degeaba este bun senzorul de turatie care o citeste) . Acum mai ramine sa rezolv problema cu mersul nerotund la relanti . Cind o pornesc merge bine cateva secunde aproape un minut , dar apoi incepe sa piarda putin turatie si sa tremure toata oprind cateodata motorul . Aveti vre-o idee . Parca merge in trei pe alocuri la relanti . Problema asta nu o face mereu , cateodat merge bine o zi sau doua apoi o ia razna .
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Azi am fost la mecanic si mi-a bibilit masina.Mi-a curatat acel dispozitiv numit "pas cu pas" era foarte imbacsit, mi-a schimbat bujiile >erau negre si nu mai dadeau scantei. Am curatat si debitmetrul cu un sprai si am fost cu ea si pe tester avea vreo 8 erori stocate dupa stergere au ramas doar 3 cu acest cod : P0340 la senzorul ax cu came. Mi-am amintit ca in urma cu aproximativ 2 ani domnul dancuciureanu m-a ajutat sa gasesc un capac de distributie SHV deoarece eu aveam un Pierburg crapat.Decat ca la acest capac nu am luat si senzorul de la ax cu came si l-am pastart pe cel dupa Pierburg.Poate ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de la axa cu came care sa functioneze pentru capacul meu SHV(senzorul de pe Pierburg e un pic mai ingust si e pus cu putin silicon ca mereu se scurge pe langa el ulei din motor, banuiesc ca zenzorul de care am eu nevoie este putin mai lat). Am reusit si am rezolvat si problema cu temperatura si am schimbat termostatul care la mine era blocat pe deschis.Acum am super caldura in masina si motorul merge mai rotund.Daca as gasi un senzor sh sa mearga cred ca as scapa si de eroarea check engine, care dupa teste am observat cand ma lasa sa duc turometrul la 6500-6600 cand ma blocheaza la max 4800.
Multumesc,
Azi am fost la mecanic si mi-a bibilit masina.Mi-a curatat acel dispozitiv numit "pas cu pas" era foarte imbacsit, mi-a schimbat bujiile >erau negre si nu mai dadeau scantei. Am curatat si debitmetrul cu un sprai si am fost cu ea si pe tester avea vreo 8 erori stocate dupa stergere au ramas doar 3 cu acest cod : P0340 la senzorul ax cu came. Mi-am amintit ca in urma cu aproximativ 2 ani domnul dancuciureanu m-a ajutat sa gasesc un capac de distributie SHV deoarece eu aveam un Pierburg crapat.Decat ca la acest capac nu am luat si senzorul de la ax cu came si l-am pastart pe cel dupa Pierburg.Poate ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de la axa cu came care sa functioneze pentru capacul meu SHV(senzorul de pe Pierburg e un pic mai ingust si e pus cu putin silicon ca mereu se scurge pe langa el ulei din motor, banuiesc ca zenzorul de care am eu nevoie este putin mai lat). Am reusit si am rezolvat si problema cu temperatura si am schimbat termostatul care la mine era blocat pe deschis.Acum am super caldura in masina si motorul merge mai rotund.Daca as gasi un senzor sh sa mearga cred ca as scapa si de eroarea check engine, care dupa teste am observat cand ma lasa sa duc turometrul la 6500-6600 cand ma blocheaza la max 4800.
Multumesc,
- albertyyyyy
- **
- 83 mesaje
- din 21 Jan 2009
- Corsa 2001 1l
- Bucuresti
albertyyyyy
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 1l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2009
- Mesaj Privat
albertyyyyy a scris:Salutare,
Azi am fost la mecanic si mi-a bibilit masina.Mi-a curatat acel dispozitiv numit "pas cu pas" era foarte imbacsit, mi-a schimbat bujiile >erau negre si nu mai dadeau scantei. Am curatat si debitmetrul cu un sprai si am fost cu ea si pe tester avea vreo 8 erori stocate dupa stergere au ramas doar 3 cu acest cod : P0340 la senzorul ax cu came. Mi-am amintit ca in urma cu aproximativ 2 ani domnul dancuciureanu m-a ajutat sa gasesc un capac de distributie SHV deoarece eu aveam un Pierburg crapat.Decat ca la acest capac nu am luat si senzorul de la ax cu came si l-am pastart pe cel dupa Pierburg.Poate ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de la axa cu came care sa functioneze pentru capacul meu SHV(senzorul de pe Pierburg e un pic mai ingust si e pus cu putin silicon ca mereu se scurge pe langa el ulei din motor, banuiesc ca zenzorul de care am eu nevoie este putin mai lat). Am reusit si am rezolvat si problema cu temperatura si am schimbat termostatul care la mine era blocat pe deschis.Acum am super caldura in masina si motorul merge mai rotund.Daca as gasi un senzor sh sa mearga cred ca as scapa si de eroarea check engine, care dupa teste am observat cand ma lasa sa duc turometrul la 6500-6600 cand ma blocheaza la max 4800.
Are ceva daca am pus bujii cu 4 electrozi in loc de 2, cum era inainte ?
Multumesc,
Azi am fost la mecanic si mi-a bibilit masina.Mi-a curatat acel dispozitiv numit "pas cu pas" era foarte imbacsit, mi-a schimbat bujiile >erau negre si nu mai dadeau scantei. Am curatat si debitmetrul cu un sprai si am fost cu ea si pe tester avea vreo 8 erori stocate dupa stergere au ramas doar 3 cu acest cod : P0340 la senzorul ax cu came. Mi-am amintit ca in urma cu aproximativ 2 ani domnul dancuciureanu m-a ajutat sa gasesc un capac de distributie SHV deoarece eu aveam un Pierburg crapat.Decat ca la acest capac nu am luat si senzorul de la ax cu came si l-am pastart pe cel dupa Pierburg.Poate ma poate ajuta cineva sa gasesc un senzor de la axa cu came care sa functioneze pentru capacul meu SHV(senzorul de pe Pierburg e un pic mai ingust si e pus cu putin silicon ca mereu se scurge pe langa el ulei din motor, banuiesc ca zenzorul de care am eu nevoie este putin mai lat). Am reusit si am rezolvat si problema cu temperatura si am schimbat termostatul care la mine era blocat pe deschis.Acum am super caldura in masina si motorul merge mai rotund.Daca as gasi un senzor sh sa mearga cred ca as scapa si de eroarea check engine, care dupa teste am observat cand ma lasa sa duc turometrul la 6500-6600 cand ma blocheaza la max 4800.
Are ceva daca am pus bujii cu 4 electrozi in loc de 2, cum era inainte ?
Multumesc,
- robert..RBY
- *
- 2 mesaje
- din 03 Jan 2011
- Vectra 2001 z16xe
- Valcea
robert..RBY
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Valcea
- Masina: Vectra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Cristina10
- *
- 2 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Arad
Cristina10
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
am si eu un Corsa C din 2001 motor de 1000 care de o saptamana face acelasi lucru adica mi-a murit motorul la 80 KM/h, la fel moare si la relantiu cand stau la semafor. Am fost la mecanic si mi-a spus ca eroare de la calculator este la senzorul cu came pe care l-am schimbat si bineanteles ca face la fel.
Cand moare motorul se aprinde becul de la baterie dupa care cheita. cand o pornesc din nou cheita ramane aprinsa daca o las cateva ore oprita si o pornesc din nou iar nu se mai aprinde cheita. Motorul nu merge rotund.
Va rog dati-mi si mie o parere. Multumesc.
am si eu un Corsa C din 2001 motor de 1000 care de o saptamana face acelasi lucru adica mi-a murit motorul la 80 KM/h, la fel moare si la relantiu cand stau la semafor. Am fost la mecanic si mi-a spus ca eroare de la calculator este la senzorul cu came pe care l-am schimbat si bineanteles ca face la fel.
Cand moare motorul se aprinde becul de la baterie dupa care cheita. cand o pornesc din nou cheita ramane aprinsa daca o las cateva ore oprita si o pornesc din nou iar nu se mai aprinde cheita. Motorul nu merge rotund.
Va rog dati-mi si mie o parere. Multumesc.
- Alex001
- **
- 233 mesaje
- din 04 Dec 2011
- Astra 2000 Y20DTH
- Bistrita-Nasaud
Alex001
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2011
- Mesaj Privat
salut...
ajutati-ma va rog....este vorba de un vectra b2 1.6 benzina 101 cai an 2001....
problema este urmatoarea :...motorul functioneaza perfect normal....dar cand pornesc AC-ul moare motorul(in mers...)
mi-a murit prima data in oras motorul iar dupa 5 min a pornit si am mers cu el vreo 30 km fara AC dar dupa ce am pornit din nou AC-ul dupa vreo 2-3 km mi-a murit iar motorul....ce ziceti? care ar fii problema?
mersi.
ajutati-ma va rog....este vorba de un vectra b2 1.6 benzina 101 cai an 2001....
problema este urmatoarea :...motorul functioneaza perfect normal....dar cand pornesc AC-ul moare motorul(in mers...)
mi-a murit prima data in oras motorul iar dupa 5 min a pornit si am mers cu el vreo 30 km fara AC dar dupa ce am pornit din nou AC-ul dupa vreo 2-3 km mi-a murit iar motorul....ce ziceti? care ar fii problema?
mersi.
vytal
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
buna ziua.am si eu o intrebare la care sper sa ma ajutati.la o masina vectra b din 2000,stiti cumva cum pot face sa drenez rezervorul de benzina?are un dop pentru asa ceva?benzina e murdara are pilitura de fier de la pompa de benzina si vreau sa il curat altfel masina se franeaza in mers pentru ca nu e alimentata corect.
mafyotu87
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 1993 c14nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2013
- Mesaj Privat
buna am si eu probleme cu corsa mea , e o corsa b din 93 1.4i la rece porneste la sfert cand se incalzeste putin se opreste ,si nu mai porneste dac o las sa se raceasca cateva ore porneste , am verificat bujiile si fisele sunt ok ajutatima va rog ca sunt disperat nici nu stiu ca sa ii mai fac respect!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat