Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • shoggy

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Cu scuzele de rigoare,desi cred ca s-a mai discutat,am o nelamurire. Conduc un astra G 2001,1.6 16v si a inceput sa creasca consumul. Intamplator,deschizand capota,am observat un furtun iesit dintr-o "chestie" mica cilindrica,fixata pe suportul carcasei filtrului de aer. Sunt incepator si vreau sa invat; acea "chestie" este acel debimetru? Mentionez ca nu am sesizat vreo atare diferenta la mersul mororului. Mergea ca si inainte (cu furtunul iesit) adica bine. Am sa postez o poza si va rog lamuriti-ma. Ce e "chestia "1 si 2
P.S. Am folosit functia search si nu m-am lamurit. Am gasit explicatii pe care sa le inteleg cat de cat mai mult pentriu motoere diesel mai ales de 1.7 Smile
Skip ads

  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Acea chestie de la punctul 1 este valva purjare vapori benzina. La punctul 2 este senzorul de temperatura aer admisie.
  • shoggy

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc manghel.
Si iesirea frecventa a furtunului indicat prin sãgeatã ce consecinte are? Poate influenta consumul de moment?
  • manghel

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Nov 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu in ce masura poate influenta consumul dar sigur nu este in regula sa mergi cu acel furtun scapat, incearca sa il prinzi cu ceva colier.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Prin acea conducta subtire,trec gaze de benzina(daca sunt in rezervor), si aer,cind hotaraste calculatorul conform programului,asta in condiitii normale.Cind este scoasa conducta de dupa electrovalva,motorul va primi continuu,o cantitate de aer suplimentara.Calculatorul va trebui sa asigure o cantitate de benzina suplimentara,in scopul de a mentine amestecul carburant,apropiat de cel ideal(lambda=1),acest lucru ducind la o marire a consumului.Un specialist rutinat,ar vedea pe tester valoarea presiunii in admisie,modificata fata de normal si automat se verifica unele cauze posibile,printre care si cea de mai sus...
  • shoggy

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Multumesc mult baieti. Valva de purjare a fost pusa prost dupa ce am desfacut conducta aceea groasa de la filtrul de aer,incercand sa ajung la pompa de servo. Presa pe furtun si de aceea tot iesea. Acum am asezat o in asa maniera incat sa nu mai iasa.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR