- john_shukarul
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Apr 2007
- Vectra 2004 Y20DTH
john_shukarul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut baieti, am si eu un opel vectra c, 2004, 2.0 dti. Il am de vreo jumate de an,mers in tara, are 125.000 km reali. In ultima perioada am observat, ca daca merg pe drum denivelat, sau cu ceva gropi, si am viteza mai are...70-80-90...etc, masina are o mica tendinta de instabilitate,cam se misca stanga - dreapta de sosea si mai ales in curbe unde soseaua este denivelata, spatele masinii parca sare in urma mea mai spre exterior. Este cam periculos, ca nu o [poti stapani pe sosea la viteza mare si pe drum prost. Pe drum bun masina merge impecabil. Un mecanic mi-a zis ceva pe la bielete antiruliu, altii pe la bucsi,altii amortizoare... Ati mai patit careva asa ceva? O recomandare sa fac o verificare la tinuta de drum la un service in bucuresti....
- flavius1611
- ****
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- john_shukarul
- OP
- 14 mesaje
- din 20 Apr 2007
- Vectra 2004 Y20DTH
john_shukarul
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
- flavius1611
- ****
- 1,037 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2015
- Teleorman
flavius1611
- Mesaje scrise: 1,037
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
Tavi
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina: Calibra 1992 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2006
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 20 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salutare . Vin si eu cu o problema foarte ciudata. Am vectra c , 2003 si am ceva probleme
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
2- cand cobor denivelari cu ambele roti odata, scartaie ceva foarte tare cand se face balansul si pe fata si pe spate. Daca trec doar cu o roata nu scartaie deloc...
mentionez ca amortizoarele au 4 luni boge pe gaz, toate 4 luate noi, bratele spate au fost schimbate tot atunci. Singura chestie este ca nu am facut geometria. Poate fi aceasta cauza primei probleme?
Au fost verificate bucsile simi s-a spus ca nu ar avea probleme...
Nu stiu ce sa mai cred.
[EDIT] Nu mai scrie titlul cu caps-lock on si posteaza in sectiunea adecvata
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
2- cand cobor denivelari cu ambele roti odata, scartaie ceva foarte tare cand se face balansul si pe fata si pe spate. Daca trec doar cu o roata nu scartaie deloc...
mentionez ca amortizoarele au 4 luni boge pe gaz, toate 4 luate noi, bratele spate au fost schimbate tot atunci. Singura chestie este ca nu am facut geometria. Poate fi aceasta cauza primei probleme?
Au fost verificate bucsile simi s-a spus ca nu ar avea probleme...
Nu stiu ce sa mai cred.
[EDIT] Nu mai scrie titlul cu caps-lock on si posteaza in sectiunea adecvata
- NATS
- **
- 203 mesaje
- din 02 Mai 2006
- Vectra 2003 Y20DTH
- Bucuresti
NATS
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2006
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
oplvec
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut, nydu2007, si eu am aceeasi problema de la pct. 2. Am schimbat brat superior dreapta spate, nu se mai aude asa rau, dar a ramas acel harjait la denivelari. E foarte enervant, face si cand se ridica masina si cand coboara. Ma bate gandul sa schimb amortizoarele, dar mai intai o sa ma mai duc la un mecanic dupa sarbatori.
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 20 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
- nydu2007
- **
- 240 mesaje
- din 20 Apr 2007
- GIURGIU
nydu2007
- Mesaje scrise: 240
- Locatie: GIURGIU
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2007
- Mesaj Privat
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Atentie ca pot fi si amortizoarele de vina!
Eu am avut deja surprize tare neplacute cu amortizoare noi pe 2 masini total diferite adica pe un Nissan Patrol sa se rupa tijele la ambele amortizoare fata intr-un interval scurt de timp. Piese noi culmea sub ambalaj de piesa originala (pe ele desi aveaU emblema Nissan era stantat si producatorul adica Monroe)
Si la un VW Sharan schimband amortizoare noi Sachs unul pe fata pe o parte avea joc in tija. Culmea ca nici celor din service nu le venea sa creada cu atat mai mult furnizorului care cu greu a acceptat schimbarea.
Piese noi, originale a constructorului de carute si a unei firme de marca, in amortizoare. Deci ce sa mai cred?
Desigur conditii ideale de functionare, a amortizoarelor, adica fara alte jocuri in mecanizmul de suspensie.
Eu am avut deja surprize tare neplacute cu amortizoare noi pe 2 masini total diferite adica pe un Nissan Patrol sa se rupa tijele la ambele amortizoare fata intr-un interval scurt de timp. Piese noi culmea sub ambalaj de piesa originala (pe ele desi aveaU emblema Nissan era stantat si producatorul adica Monroe)
Si la un VW Sharan schimband amortizoare noi Sachs unul pe fata pe o parte avea joc in tija. Culmea ca nici celor din service nu le venea sa creada cu atat mai mult furnizorului care cu greu a acceptat schimbarea.
Piese noi, originale a constructorului de carute si a unei firme de marca, in amortizoare. Deci ce sa mai cred?
Desigur conditii ideale de functionare, a amortizoarelor, adica fara alte jocuri in mecanizmul de suspensie.
dmikel
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
nydu2007 a scris:deci te referi la bucsile de la bara stabilizatoare ?! fata+ spate
da.
referitor la scartatit...sa nu dea domnu sa schimbi bucsile.Am patit la fel si cand colo cu un sprey de curele ?!?!(ceva foarte lipicios) mi-au dat baieti la service si am 1600 km de atunci si nu mai scartie deloc.
- Tabac
- **
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare . Vin si eu cu o problema foarte ciudata. Am vectra c , 2003 si am ceva probleme
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
Eu ti-as sugera sa nu mai iei guri de canal la viteze mari(defapt nu ti-as recomanda in general sa faci chestia asta) ca s-ar putea sa iti faci suspensia, jantele, cauciucurile praf...o solutie mai sanatoasa si fara costuri suplimentare este sa le ocolesti(in limita posibilitatilor)
Faptul ca iti fuge de spate e normal, pentru ca asta inseamna ca iti lucreaza suspensia si odata intins si apoi comprimat brusc amortizorul d-aia iti ridica masina de pe sosea.
Asa ca "drive safe"...numai bine!
1- la viteze mai mari in oras cand calc in guri de canalizare mai in interior decat nivelul soselei cu o parte a masinii, tinde sa fuga de fund in partea respectiva destul de tare....
Eu ti-as sugera sa nu mai iei guri de canal la viteze mari(defapt nu ti-as recomanda in general sa faci chestia asta) ca s-ar putea sa iti faci suspensia, jantele, cauciucurile praf...o solutie mai sanatoasa si fara costuri suplimentare este sa le ocolesti(in limita posibilitatilor)
Faptul ca iti fuge de spate e normal, pentru ca asta inseamna ca iti lucreaza suspensia si odata intins si apoi comprimat brusc amortizorul d-aia iti ridica masina de pe sosea.
Asa ca "drive safe"...numai bine!
- deleted-8071
- **
- 414 mesaje
- din 25 Jul 2007
deleted-8071
- Mesaje scrise: 414
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2007
- Mesaj Privat
,,Faptul ca iti fuge de spate e normal, pentru ca asta inseamna ca iti lucreaza suspensia si odata intins si apoi comprimat brusc amortizorul d-aia iti ridica masina de pe sosea.''
Sory dar daca ti se pare normal asta inseamna ca daca da intr-o groapa sau denivelare aflata intro curba si mai are si 90 trebuie sa fie direct in sant.Cea ce spui tu ar insemna ca amortizorul este distrus si a devenit elestic si nu mai absoarbe ruliul caroseriei si ar necesita schimbare imediata.
Sory dar daca ti se pare normal asta inseamna ca daca da intr-o groapa sau denivelare aflata intro curba si mai are si 90 trebuie sa fie direct in sant.Cea ce spui tu ar insemna ca amortizorul este distrus si a devenit elestic si nu mai absoarbe ruliul caroseriei si ar necesita schimbare imediata.