Shurubel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna seara colegi, treaba sta in felul urmator dupa ce am schimbat distributia la aproximativ 2500 de km a inceput sa aiba acest "huruit" cum l'am denumit eu tin sa precizez ca doar la cald se aude la rece toarce ca o pisica nimeni nu i'a dat de cap. Pun un video poate e mai explicit
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watc...;feature=youtu.be
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
chiar nu trebuie sa deschizi alt topic,pentru problemele astea,sunt destule unde puteai sa scrii
dupa ce se incalzeste si apare zgomotu,scoate cureaua de accesorii,daca tot face zgomot,este ceva la distributie,vreo rola sau pompa de apa
daca nu mai face ,dupa ce ai dat cureua de accesorii jos vezi rola de la intinzator,alternatoru sau rulmentu de la AC
dupa ce se incalzeste si apare zgomotu,scoate cureaua de accesorii,daca tot face zgomot,este ceva la distributie,vreo rola sau pompa de apa
daca nu mai face ,dupa ce ai dat cureua de accesorii jos vezi rola de la intinzator,alternatoru sau rulmentu de la AC
Shurubel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
BlackT
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Timis
- Masina: Mokka 2015
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2008
- Mesaj Privat
Cam aceeasi problema am si eu, diferenta e ca se aude asa inca de la pornire. De cand am schimbat distributia masina suna ca un diesel
Ce am mai observat e ca imediat dupa pornire, la relanti motorul sta pe la 1000 de ture si consumul instant pe computerul de bord sta pe la 1.4 - 1.5% in conditiile in care de obicei era pe la 500 de ture si 0.4%.
Nu am cum sa ma bag pe sub masina sa mesteresc, nici scule nu am, nici timp sa invat, intreb aici daca gasesc un mecanic din Timisoara care sa se uite la masina si sa-mi spuna ce are, ce se poate face si eventual sa se si ocupe de eventualele reparatii. Masina e cea din semnatura.
Ce am mai observat e ca imediat dupa pornire, la relanti motorul sta pe la 1000 de ture si consumul instant pe computerul de bord sta pe la 1.4 - 1.5% in conditiile in care de obicei era pe la 500 de ture si 0.4%.
Nu am cum sa ma bag pe sub masina sa mesteresc, nici scule nu am, nici timp sa invat, intreb aici daca gasesc un mecanic din Timisoara care sa se uite la masina si sa-mi spuna ce are, ce se poate face si eventual sa se si ocupe de eventualele reparatii. Masina e cea din semnatura.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Shurubel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Shurubel
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2014
- Mesaj Privat
Revin cu un update: am scapat de acel zgomot de vina a fost cureaua de distributie. Cea pe care o aveam era fabricata in Mexic si era dintr'un material ciudat care la cald scotea zgomote, am inlocuit'o cu una fabricata in Romania si acum nu mai scoate nici un zgomot ca in clipul de sus, nici nu se aude cand e motorul pornit. Tin sa precizez ca ambele curele sunt Contitech nu au fost de vina rolele etc doar cureaua
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
BlackT a scris:
Ce am mai observat e ca imediat dupa pornire, la relanti motorul sta pe la 1000 de ture si consumul instant pe computerul de bord sta pe la 1.4 - 1.5% in conditiile in care de obicei era pe la 500 de ture si 0.4%.
Simptome de distributie montata incorect(a fost avansata,cu efectele ce s-au vazut)...Ultima curea a fost montata corect...
Ce am mai observat e ca imediat dupa pornire, la relanti motorul sta pe la 1000 de ture si consumul instant pe computerul de bord sta pe la 1.4 - 1.5% in conditiile in care de obicei era pe la 500 de ture si 0.4%.