- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
[b]masina VECTRA C 2.2 DTI Y22DTR
Daca cad acele in mers si se aprind diferiti martori am inteles ca CIM-ul e pe duca....CIM-ul se poate strica de tot ?
Dar daca la punerea contactului se aprind toti martorii si raman asa...si cand ii dau sa porneasca nu invarte si nu mai porneste motorul tot cim-ul e de vina ? (ca sa o fac sa porneasca am scos mufa de la computerul de abs esp pentru cateva secunde si dupa ce l am pus totul a revenit la normal....am 5 zile de cand nu s-a mai aprins nimic in bord....)
au inceput sa se aprinda pe rand martorul de la esp...apoi cel de la servo apoi semnalizarea nu mai revenea...apoi toate odata...dupa care asta...
Daca cad acele in mers si se aprind diferiti martori am inteles ca CIM-ul e pe duca....CIM-ul se poate strica de tot ?
Dar daca la punerea contactului se aprind toti martorii si raman asa...si cand ii dau sa porneasca nu invarte si nu mai porneste motorul tot cim-ul e de vina ? (ca sa o fac sa porneasca am scos mufa de la computerul de abs esp pentru cateva secunde si dupa ce l am pus totul a revenit la normal....am 5 zile de cand nu s-a mai aprins nimic in bord....)
au inceput sa se aprinda pe rand martorul de la esp...apoi cel de la servo apoi semnalizarea nu mai revenea...apoi toate odata...dupa care asta...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dany2016
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2016
- Mesaj Privat
Salut colegi ! iata ce mi s-a intimplat mie azi dimineata. Am incetinit intr-o intersectie, trebuia sa fac la dreapta, am intrat in viteza a 2 si motorul a oprit între schimbul de viteze 1-2.
Mi s-a aprins becul martor - un triunghi cu o masina in el care derapeaza.
Am un Opel Astra H 2008, 1,7 cdti, 110 c.p., 81 kw.
Am oprit in loc am scos cheia din contact, am repornit mortorul si parca tot ok, martorul s-a stins.
Dupa aia iar mi s-a intimplat aceiasi situatie de vreo 5-6 ori pina acasa, si anume doar intre vitezele 1-2.
uneori dupa repornirea motorului martorul raminea aprins, trebuia sa opresc iar motorul ca sa-l repornesc si sa dispara martorul.
Ce ar putea fi ?
Am facut chiar acum si o verificare a erorilor, dupa cum este explicat pe forum.
Am tras frina de mina, am apasat pedala de accelerare si frina concomitent si am invirtit cheia in pozitia a doua.
Pe acran a inceput se clipeasca becum martor ce arata motorul doar, si a clipit in felul urmator:
a clipit de 5 ori, apoi pauza a clipit o singura data, apoi pauza dupa care a clipit de 4 ori, si iar pauza si in final a clipit de 9 ori dupa care a facut pauza, s-a aprins si a ramas aprins.
Colegi va rog sa ma ajutati.
Trebuie sa pornesc la drum lung, Germania, Austria, Ungaria si imi este cam frica dupa ceea ce s-a intimplat azi dimineata, dar la service nu prea vreau sa merg acum ca aici in Germania te costa o avere.
Mi s-a aprins becul martor - un triunghi cu o masina in el care derapeaza.
Am un Opel Astra H 2008, 1,7 cdti, 110 c.p., 81 kw.
Am oprit in loc am scos cheia din contact, am repornit mortorul si parca tot ok, martorul s-a stins.
Dupa aia iar mi s-a intimplat aceiasi situatie de vreo 5-6 ori pina acasa, si anume doar intre vitezele 1-2.
uneori dupa repornirea motorului martorul raminea aprins, trebuia sa opresc iar motorul ca sa-l repornesc si sa dispara martorul.
Ce ar putea fi ?
Am facut chiar acum si o verificare a erorilor, dupa cum este explicat pe forum.
Am tras frina de mina, am apasat pedala de accelerare si frina concomitent si am invirtit cheia in pozitia a doua.
Pe acran a inceput se clipeasca becum martor ce arata motorul doar, si a clipit in felul urmator:
a clipit de 5 ori, apoi pauza a clipit o singura data, apoi pauza dupa care a clipit de 4 ori, si iar pauza si in final a clipit de 9 ori dupa care a facut pauza, s-a aprins si a ramas aprins.
Colegi va rog sa ma ajutati.
Trebuie sa pornesc la drum lung, Germania, Austria, Ungaria si imi este cam frica dupa ceea ce s-a intimplat azi dimineata, dar la service nu prea vreau sa merg acum ca aici in Germania te costa o avere.