jagoman
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
Buna!
Am o problema foarte mare. La Opel Omega 2,3 TD Intercooler din 1993 abia reusesc sa-l pornesc de fiecare dimineata. Dau de vreo 4-5 ori de cheie timp de 10-15 secunde si abia porneste. La a 3-a incercare deja se simte ca ceva se aprinde acolo in motor, dar cand iau cheia inapoi se si opreste. Daca apas de acceleratie nu se tureaza. Dupa ce a pornit tot nu se tureaza daca apas de acceleratie -> trebuie sa astept pana se incalzeste putin. Apoi o ia fara probleme la sfert de cheie in tot timpul zilei. Stiam ca iarna e mai greu cu diesel dar nici chiar asa.
Ce poate fi? Saptamana trecuta am schimbat bateria, si de la solicitarea mare incepe sa se descarce binisor. Oare prinde aer pe undeva?
Multumesc anticipat.
Am o problema foarte mare. La Opel Omega 2,3 TD Intercooler din 1993 abia reusesc sa-l pornesc de fiecare dimineata. Dau de vreo 4-5 ori de cheie timp de 10-15 secunde si abia porneste. La a 3-a incercare deja se simte ca ceva se aprinde acolo in motor, dar cand iau cheia inapoi se si opreste. Daca apas de acceleratie nu se tureaza. Dupa ce a pornit tot nu se tureaza daca apas de acceleratie -> trebuie sa astept pana se incalzeste putin. Apoi o ia fara probleme la sfert de cheie in tot timpul zilei. Stiam ca iarna e mai greu cu diesel dar nici chiar asa.
Ce poate fi? Saptamana trecuta am schimbat bateria, si de la solicitarea mare incepe sa se descarce binisor. Oare prinde aer pe undeva?
Multumesc anticipat.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
jagoman
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
fabian
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: jerusalem
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2005
- Mesaj Privat
ok ! sa zicem ca retururile dela injectoare uzate si lua aer pe acolo.
Atentie ! aceste furtunase nu sunt furtun obisnuit de benzina !!!!!!!!!!!!
Ele sunt din material special care este stabil la temperaturi ridicate. Iti propun
sa ridici capota la fiecare doua zile si sa te uiti daca aceste furtune nu lacrimeaza. Daca da voi mai da precizari.
Atentie ! aceste furtunase nu sunt furtun obisnuit de benzina !!!!!!!!!!!!
Ele sunt din material special care este stabil la temperaturi ridicate. Iti propun
sa ridici capota la fiecare doua zile si sa te uiti daca aceste furtune nu lacrimeaza. Daca da voi mai da precizari.