- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Intrebarea mea este daca exista vreo siguranta sau releu pe care sa il verific inainte sa schimb ventilatorul sau daca pot sa il alimentez ,,pe direct'' sa fiu sigur ca este ars.Masina in cauza este Astra H 1.7cdti 110cp 2008 cu climatronic.
Multumesc!
Ultima modificare făcută de bogdan13uk la Joi 11 Jun, 2015 4:11 pm
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,854 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
georgel79
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2014
- Mesaj Privat
- bogdan13uk
- OP
- 8 mesaje
- din 08 Jan 2010
- Vectra 2000 y22dtr
- Alta tara
bogdan13uk
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am dat jos ventilatorul si l-am alimentat la mufa insa fara succes, apoi am desfacut paleta de plastic (e prinsa in 3 suruburi) dupa care am desfacut suruburile de prindere ale motorului(3 buc) si surubul de prindere al mufei care iese cu regulator cu tot iar in spatele motorului este un capac de plastic prins in 2 cleme pe care l-am indepartat si am alimentat pe acolo dar tot fara sa porneasca. Astfel am elminat din ecuatie regulatorul. Atunci m-am hotarat sa desfac motorul lucru destul de usor astfel capacul metalic din spate are pe margini niste urechi (4 sau 5) care se indeparteaza cu o surubelnita dupa care capacul iese prin invartire inainte si inapoi.Am constatat ca din cei 4 carbuni unul avea firul rupt iar altul era blocat in locasul lui. Am lipit pe cel rupt iar celelalt am reusut sa il scot usor usor cu WD40, am asamblat totul si acum functioneaza pe ambele trepte.
PS- Ar fi bine daca un admin ar putea pune la titlu ca problema a fost rezolvata poate ajuta si pe alti colegi.
Multumesc!
VChord
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2022
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,005 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,005
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Online
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat