- Fireking
- OP
- 293 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Astra 2011 A17CDTI
- Bucuresti
Fireking
- Mesaje scrise: 293
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salut, eu am dat mai intai jos chederul ,am scos cele 3 clipsuri (care sunt o mare porcarie) cu o surubelnita cu cap plat,am apasat pe duze pana au facut un clic ,am departat grila,scos duzele si furtunasele(cel de pe partea soferului are un clips iese usor) dupa care le-am inocuit. Recomand ca la inlocuirea duzelor noi cand se monteaza in grila sa se unga putin cu vaselina sa intre mai usor,cand au intrat pana la capat se aude un click,cei care au cheita de reglaj pot sa scoata si bila din duza si s-o unga,spun asta pt ca eu la duzele pe care le-am schimbat le reglam foarte greu ,cel de partea soferului s-a stricat, la cele noi le-am scos bila si le-am dat cu putina vaselina siliconica, ca sa le reglez cat de cat bine,cand se vor strica si astea direct duze de H,m-am saturat sa stropesc pietoni,alte masini din trafic, geamurile laterale, plafonu,nici vizibilitate buna nu ai cand stropesti si mai ales sa stau sa le suflu si sa le curat cand se infunda cu praf sau frunze .Nu sunt incantat deloc de ele dar data viitoare cand se strica duze de H direct!