- Paun Florin
- OP
- 1 mesaje
- din 03 Jun 2015
- Germania
Paun Florin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jun 2015
- Mesaj Privat
Buna ziua sunt Florin si de curând am cumparat un opel Astra 1,7 CDti a functionat 2 zile si s-a oprit din mers.Am fost la câtiva meseriasi si nu i-am dat de cap in final am ajuns cu ea la Opel acolo mi-au zis ca este pompa de injectie dusa .Problema este ca au prea mult de lucru si nu poate sa ami repare masina decat peste doua luni asa m-au programat.Eu sunt legat de masina zilnic ca trebuie sa ajung la munca in fiecare zi la 6 de dimineata.Va rog din suflet daca cineva dispune de o schema cum se demonteaza pompa de injectie sa ma ajute si pe mine .Intrucât nu gasesc de moment pe nimeni sa imi dea popa de injectie afara sunt nevoit sa o scot singur.A-m qjun in faza ca am demontat eu aproape tot am pus motorul pe OT am scos conductele de mototrina de la injectoare partea de admisie capacul frontala de la pompa de distributie aproo distributia este pe lant am scos de la pompa de injecrie suportul din spate care este montat pe blocul motor si pe pompa si trebuie scoasa piulita de pe axul pomoei cy o tubulara de 25 dar problema este ca nu stiu in ce mai sta prinsa pompa ca nu se misca.Dupa cum vad eu daca as da afara piulita de pe axul pompei ar trebuii sa iasa pompa dar cred ca pe undeva mai arr vreun surub sau o piulita ceva .Daca cineva are o schema cvea cum este pompa prinsa va rog dun suflet ajutatima intrucat la firma ipel a zis ca imi poate repara poma dar sa ma duc cu pompa scosa .Cum nu gasesc penimeni sunt obkigat sa o dau singur afara dsitributii am mai schimbat dar pompa nu stiu cun este prinsa pe motor daca puteti sa ma ma ajutati sami explicati cum este prinsa pompa sau sa imi trimiteti o schema ceva .Multumesc anticipat.Florin Paun.
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Eu unul sunt de parere ca te-ai grabit cu demontarea pompei... Pompele astea de inalta presiune de pe CDTI-uri pica foaaaarte greu . Intai de toate trebuia verificat regulatorul de pe pompa, adica cu testerul pe masina dai la automat si observi ce presiune face in rampa. Daca se observa anomalii , cam in 90 % din cazuri regulatorul este defect. Acesta are 3 tipuri de defect , primul ar fi "nisip" intre pistonas si camasa fapt care duce la blocarea lui , al doilea ar fi uzura pe camasa asta ducand la dezamorsare deoarece regulatorul bineinteles nu mai tine presiunea in rampa. Al treilea defect ar fi bobina dar asta ti-o da pe tester.
In cazurile astea , se incearca pornirea masinii la spray , daca porneste regulatorul este defect.
Apropo masina asta are distributie integral pe curea nu stiu unde ai vazut tu lant.
Nu am la indemana TIS-ul (manualul de reparatii OPEL) ca iti postam poze cu pasii de demontare. In orice caz distributia trebuie data jos + capacele superior si inferior
In cazurile astea , se incearca pornirea masinii la spray , daca porneste regulatorul este defect.
Apropo masina asta are distributie integral pe curea nu stiu unde ai vazut tu lant.
Nu am la indemana TIS-ul (manualul de reparatii OPEL) ca iti postam poze cu pasii de demontare. In orice caz distributia trebuie data jos + capacele superior si inferior