- fastohandle
- OP
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
Saptamana ce tocmai a trecut am fost in service si s-au efectuat urmatoarele :
- schimbat garnitura capac culbutori
- schimbat bujii Brisk DR17 YS ( inainte tot de astea am avut )
- curatat EGR
- schimbat ulei + filtru ulei si aer
- datorita deconectarii bateriei pe toata durata service mi-au disparut si doua erori ce existau : 0300 si 0302 ( gasite cu testul pedalelor ). Acestea au aparut intr-o zi cand parca mergea in 3 pistoane, nu mai avea putere si martorul antipoluare licarea intermitent, sm oprit motorul, repornit fara ezitari si de atunci nu a m-ai facut probleme.
Dupa toate aceste operatiuni ( aproximativ ) 4 h de stat pe acolo , a pornit la prima cheie , totul parea ok, nu am fost foarte atent sa vad daca exista oscilatii ale relantiului.
Ajuns acasa m-am apucat eu si am dat jos si corpul clapeta sa il curat , l-am facut luna , montat inapoi pe masina si l- a pornire nu a pornit din prima, doar la a 2 a cheie si relantiul era oscilant , parca dadea sa intrerupa, dar apoi s-a stabilizat si la testul de drum trage perfect atat pe benzina cat si pe GPL.
Aceste simtome cu prima cheie esuata am avut-o si in zilele ulterioare. Astazi de exemplu dupa 5h juma de stationare a pornit din prima.
Mentionez ca inainte de operatiunile de service pornea perfect , l- a prima cheie , existau doar mici intarzieri in treapta a 2a ce le-am asociat cu clapeta murdara.
Ps: acum un an cand am luat masina , aveam aceeasi problema cu prima cheie esuata , dar s-a rezolvat dupa curatare clapeta.
- schimbat garnitura capac culbutori
- schimbat bujii Brisk DR17 YS ( inainte tot de astea am avut )
- curatat EGR
- schimbat ulei + filtru ulei si aer
- datorita deconectarii bateriei pe toata durata service mi-au disparut si doua erori ce existau : 0300 si 0302 ( gasite cu testul pedalelor ). Acestea au aparut intr-o zi cand parca mergea in 3 pistoane, nu mai avea putere si martorul antipoluare licarea intermitent, sm oprit motorul, repornit fara ezitari si de atunci nu a m-ai facut probleme.
Dupa toate aceste operatiuni ( aproximativ ) 4 h de stat pe acolo , a pornit la prima cheie , totul parea ok, nu am fost foarte atent sa vad daca exista oscilatii ale relantiului.
Ajuns acasa m-am apucat eu si am dat jos si corpul clapeta sa il curat , l-am facut luna , montat inapoi pe masina si l- a pornire nu a pornit din prima, doar la a 2 a cheie si relantiul era oscilant , parca dadea sa intrerupa, dar apoi s-a stabilizat si la testul de drum trage perfect atat pe benzina cat si pe GPL.
Aceste simtome cu prima cheie esuata am avut-o si in zilele ulterioare. Astazi de exemplu dupa 5h juma de stationare a pornit din prima.
Mentionez ca inainte de operatiunile de service pornea perfect , l- a prima cheie , existau doar mici intarzieri in treapta a 2a ce le-am asociat cu clapeta murdara.
Ps: acum un an cand am luat masina , aveam aceeasi problema cu prima cheie esuata , dar s-a rezolvat dupa curatare clapeta.
- fastohandle
- OP
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
- neaMichael
- **
- 91 mesaje
- din 19 Feb 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Germania
neaMichael
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
Parca tot pe forum am citit ca dupa ce cureti clapeta, pui contactul si o lasi asa 30 de secunde, poate un minut ca sa o citeasca computerul si dupa am inteles ca pornesti motorul fara acceleratie si o lasi pana ajunge la temperatura optima de lucru dupa calci acceleratia. Nu stiu daca este valabil la motorul tau. dar stiu ca am citit asta pe forum. Daca stie cineva link-ul ti-l va da.
- fastohandle
- OP
- 56 mesaje
- din 08 Mar 2014
- Astra 2006
- Bucuresti
fastohandle
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2014
- Mesaj Privat
- neaMichael
- **
- 91 mesaje
- din 19 Feb 2015
- Astra 2001 Z16XE
- Germania
neaMichael
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2015
- Mesaj Privat
- pancu
- **
- 272 mesaje
- din 12 Jul 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Dambovita
pancu
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Verifica totusi si senzorul crankshaft, cel care citeste dintii de la roata aceea dintata de pe arborele cotit.
Adica poate sa fie si vreun contact imperfect pe acolo.
La vectra mea, z18xe, daca scot mufa de la senzorul respectiv, motorul se invarte mult mai mult pana porneste, adica, in mod normal, cand dai de cheie si se invarte putin motorul, senzorul citeste dintii de pe acea roata dintata si da informatie la ECU, ca totul este ok si porneste motorul imediat.
Vezi sa nu ai vreo surpriza pe acolo.
Adica poate sa fie si vreun contact imperfect pe acolo.
La vectra mea, z18xe, daca scot mufa de la senzorul respectiv, motorul se invarte mult mai mult pana porneste, adica, in mod normal, cand dai de cheie si se invarte putin motorul, senzorul citeste dintii de pe acea roata dintata si da informatie la ECU, ca totul este ok si porneste motorul imediat.
Vezi sa nu ai vreo surpriza pe acolo.