Mie 27 Mai, 2015 2:11 am
Salutari dragi opelisti. Recent m-am confruntat si eu cu o problema destul de ciudata la babuta mea , o Astra 1.7 dti din 2003.Rulam cu o viteza de aproximativ 120-130 si deodata am observat in bord ca mi s-a aprins martorul cu cheita, totul a devenit si mai ciudat cand am observat lipsa de putere , practic acceleratia numai era la fel indiferent de viteza sau turatie. In mod normal dupa 2000 rot/min in prima faza are tendinta de " a te baga in scaun" dupa care o crestere semnificativa se produce dupa 2500 rot/ min , asta in mod in normal dar cu martorul acela aprins ma chinuiam sa o urc in turatie. In cele din urma am hotarat sa opresc motorul sa o las putin poate e ceva temporar dar surpriza a fost si mai mare cand am pornit deoarece a pornit foarte greu , nu cum porneste in mod normal( mentionez ca in momentul in care am pus contatul cheita nu s a stins cum ar fi trebuit in mod normal , dar dupa pornire s a stins) am mers putin sa vad daca si a revenit dar tot nu tragea cum ar fi trebuit. A doua zi masina a pornit la sfert , martorul cheita a ramas aprins in momentul punerii contactului dar dupa pornire s a stins si masina tragea ca inainte fara niciun fel de ezitare. Acum va rog sa ma ajutati sa mi explicati ce s a petrecut si ce se petrece in continua sau daca si alti proprietari au intalnit aceasta problema . Va multumesc