moro_mu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua , as dorii putin ajutor daca s-a mai intalnit cineva cu urmatoarea problema:
Masina este un Vectra B an 2000 motor Y16XE si atunci cand motorul ajunge la 80-90 grade se opreste motorul dar nu e regula stricta cum ajunge se si opreste,variaza .
Pe tester nu are decat P1550 fara alte coduri din aceasta cauza sunt putin dus in eroare.Nu stiu daca sa dau vina pe ECU sau altceva.Mentionez ca am schimbat EGR si corp clapeta cu TPS.
Va multumesc
PS. De fiecare data cand se opreste gasesc la scanare urmatoarele:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0JBF35Y7076111
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115228560
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353529 EB
systemSupplierECUSoftwareNumber: DBPB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0007
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D00002
systemNameOrEngineType: Y16XE
Identifier: 1503
CalibrationDate: P1200A09
Total number of fault codes: 2
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Forced Engine Shutdown
(0D) - Present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present
Din aceasta cauza sunt putin derutat si nu stiu sigur daca poate fii ECU vinovatul.
Cu stima.
Masina este un Vectra B an 2000 motor Y16XE si atunci cand motorul ajunge la 80-90 grade se opreste motorul dar nu e regula stricta cum ajunge se si opreste,variaza .
Pe tester nu are decat P1550 fara alte coduri din aceasta cauza sunt putin dus in eroare.Nu stiu daca sa dau vina pe ECU sau altceva.Mentionez ca am schimbat EGR si corp clapeta cu TPS.
Va multumesc
PS. De fiecare data cand se opreste gasesc la scanare urmatoarele:
Keyword #1: EF
Keyword #2: 8F
Normal timing parameter set.
VIN: W0L0JBF35Y7076111
RepairShopCodeOrTesterSerialNumber: Not programmed
ProgrammingDate: FFFFFFFF
systemSupplierECUHardwareNumber: DEL 0115228560
vehicleManufacturerECUHardwareNumber 09353529 EB
systemSupplierECUSoftwareNumber: DBPB
systemSupplierECUSoftwareVersionNumber: 0007
exhaustRegulationOrTypeApprovalNumber: D00002
systemNameOrEngineType: Y16XE
Identifier: 1503
CalibrationDate: P1200A09
Total number of fault codes: 2
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Forced Engine Shutdown
(0D) - Present
P1550 - Limp Home - Electronic Throttle Control Limited Performance
(0A) - Present
Din aceasta cauza sunt putin derutat si nu stiu sigur daca poate fii ECU vinovatul.
Cu stima.
moro_mu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
moro_mu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
MSVUP
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2000 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2015
- Mesaj Privat
salut,
am si eu un OPEL 101 CP motor y16xe si am aceiasi problema *P1550 error , de aprox 1 an de zile si nu a reusit nimeni sa ii dea de cap .am aceleasi simtome nu merge cad e cald motorul .am cuparat calculator motor , clapeta acceleratie , egr, senzor temperatura , ppa benzina etc si degeaba tot nu merge ...... masina este in service de ceva tip si nu au solutii .Te rog sa ma ajuti dac tu ai reusit sa rezolvi problema .
am si eu un OPEL 101 CP motor y16xe si am aceiasi problema *P1550 error , de aprox 1 an de zile si nu a reusit nimeni sa ii dea de cap .am aceleasi simtome nu merge cad e cald motorul .am cuparat calculator motor , clapeta acceleratie , egr, senzor temperatura , ppa benzina etc si degeaba tot nu merge ...... masina este in service de ceva tip si nu au solutii .Te rog sa ma ajuti dac tu ai reusit sa rezolvi problema .
moro_mu
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Calarasi
- Masina: Corsa 1996 C12NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salutare.... da eu am rezolvat-o dupa ce am schimbat calculatorul ECM si una din mufele de la ECM precum si clapeta cum am precizat in primul post. ( mare importanta la clapeta care trebie sa aiba o anumita valoare rezistiva.... valoarea nu o stiu din cap dar ti-o trimit deseara cand ajung acasa.)
In cazul tau sincer este putin cam dificil daca ai efectuat toate aceste operatiuni de care zici.... Totusi te rog incearca si posteaza codul de defect in intregime cum am postat eu mai sus fiindca acolo mai are un cod de 2 cifre dupa intreaga descriere care este destul de importanta.
P1550 este un cod de avarie care limitraza functionarea motorului pentru al proteja in momentul in care apare o disfunctionalitate de aceia se opreste motorul. ( mi-e teama sa nu ai contact imperfect in una din mufele ECM care la cald se dilata si apate contactul imperfect care daca persista pmai mult de 2-3 secunde automat genereaza codul si intra in protectie.)
O zi buna in continuare si poate reusim sa aflam ce o doare pe "doamna " masina....
Sa auzim de bine.
In cazul tau sincer este putin cam dificil daca ai efectuat toate aceste operatiuni de care zici.... Totusi te rog incearca si posteaza codul de defect in intregime cum am postat eu mai sus fiindca acolo mai are un cod de 2 cifre dupa intreaga descriere care este destul de importanta.
P1550 este un cod de avarie care limitraza functionarea motorului pentru al proteja in momentul in care apare o disfunctionalitate de aceia se opreste motorul. ( mi-e teama sa nu ai contact imperfect in una din mufele ECM care la cald se dilata si apate contactul imperfect care daca persista pmai mult de 2-3 secunde automat genereaza codul si intra in protectie.)
O zi buna in continuare si poate reusim sa aflam ce o doare pe "doamna " masina....
Sa auzim de bine.