Infinity
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
sunt fericitul posesor al unui opel corsa din 2007, motor z13dtj.
la 175.000 km mi s-a rupt lantul de transmisie circuland pe autostrada la aprox 140 km/h.
Dupa ce am lasat masina in service, si dupa ce au fost schimbate piesele listate in imaginea atasata, motorul tremura ingrozitor la ralanti, cu masina cu tot, si nu avea turatie constanta.
Am lasat masina in service sa remedieze plroblema, si cand am luat-o am inteles ca au verificat chiuloasa si au facut rectificari.
Trepidatiile au disparut (aproape de tot) dar dupa un drum de autostrada in weekend m-am intors in service inca o data pentru ca motorul pierde ulei in mers. De la curentii de aer care se formeaza la viteza, usa de la portbagaj era plina de ulei.
Intrebarea mea este urmatoarea: era necesara rectificarea chiulasei chiar daca pare a fi remediat trepidatiile motorului, sau in contextul de lant rupt problema af fi fost mai de graba de la piston? Este posibil ca scurgerile de ulei sa fie din cauza rectificarii? Exista pericolul ca uleiul sa fi ajuns si pe evacuare?
Ma tem sa nu fi 'rectificat' chuloasa cand de fapt problema era de la piston?
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi cum sa pun problema la service, in cazul in care reparatiile facute de ei nu sunt de fapt solutii pentru problema pe care o avea motorul.
Mersi mult!
sunt fericitul posesor al unui opel corsa din 2007, motor z13dtj.
la 175.000 km mi s-a rupt lantul de transmisie circuland pe autostrada la aprox 140 km/h.
Dupa ce am lasat masina in service, si dupa ce au fost schimbate piesele listate in imaginea atasata, motorul tremura ingrozitor la ralanti, cu masina cu tot, si nu avea turatie constanta.
Am lasat masina in service sa remedieze plroblema, si cand am luat-o am inteles ca au verificat chiuloasa si au facut rectificari.
Trepidatiile au disparut (aproape de tot) dar dupa un drum de autostrada in weekend m-am intors in service inca o data pentru ca motorul pierde ulei in mers. De la curentii de aer care se formeaza la viteza, usa de la portbagaj era plina de ulei.
Intrebarea mea este urmatoarea: era necesara rectificarea chiulasei chiar daca pare a fi remediat trepidatiile motorului, sau in contextul de lant rupt problema af fi fost mai de graba de la piston? Este posibil ca scurgerile de ulei sa fie din cauza rectificarii? Exista pericolul ca uleiul sa fi ajuns si pe evacuare?
Ma tem sa nu fi 'rectificat' chuloasa cand de fapt problema era de la piston?
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi cum sa pun problema la service, in cazul in care reparatiile facute de ei nu sunt de fapt solutii pentru problema pe care o avea motorul.
Mersi mult!
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Clar, uleiul ajunge pe evacuare.
Nu ai precizat daca :
-s-au inlocuit supapele?
-s-au rectificat scaunele de la supape?
-s-au inlocuit semeringurile de supapa?
-s-a facut test de compresie?
Cauze posibile:
- cea mai usoara/ieftina - semeringurile de la supape.
- mai scump -piston/pistoane compromise.
Nu ai precizat daca :
-s-au inlocuit supapele?
-s-au rectificat scaunele de la supape?
-s-au inlocuit semeringurile de supapa?
-s-a facut test de compresie?
Cauze posibile:
- cea mai usoara/ieftina - semeringurile de la supape.
- mai scump -piston/pistoane compromise.
Infinity
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
Ce sa mai zic?
Lant de distributie rupt (rupt la 140 km/h cu motor de 1,3 cmc) si supape neverificate. Ce turatie avea motorul cand s-a rupt lantul?
Se intampla multe rele (supape strambe) dupa o simpla montare defectuoasa (decalaj mai mare de 2 dinti) a unei curele de distributie dar la un lant de distributie rupt in mers.
Lant de distributie rupt (rupt la 140 km/h cu motor de 1,3 cmc) si supape neverificate. Ce turatie avea motorul cand s-a rupt lantul?
Se intampla multe rele (supape strambe) dupa o simpla montare defectuoasa (decalaj mai mare de 2 dinti) a unei curele de distributie dar la un lant de distributie rupt in mers.
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Infinity
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Chiulasa trebuia data jos obligatoriu de prima oara si verificata, mai ales supapele si apoi pistoanele. Ruperea lantului duce inevitabil la indoiri de supape si eventual distrugerea pistoanelor si spargerea axei cu came... Foarte bine ca ti-a rectificat chiulasa, intrebarea e ce au rectificat? Au dat doar o planeitate sau au verificat si supapele, ghidurile, scaunele...?
- danikon
- **
- 432 mesaje
- din 23 Mar 2009
- Corsa 2008 z13tdj
- Dambovita
danikon
- Mesaje scrise: 432
- Locatie: Dambovita
- Masina: Corsa 2008 z13tdj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
daca ai asa mare pierderea de ulei de iti umple portbagajul atunci poate sa fie o pierdere sau s-au ancrasat segmentii pe piston si ei nu au verificat asta si trebuie desfacut totul inca odata si schimbat segmentii... dupa cum pare service-ul la care ai mers este unul de tepari si mai ales de amatori... nu vreau nici sa intreb cat a costat toata reparatia ca ma enervez eu desi nu eu am dat banii