versy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut
Sunt posesorul de 3 luni a unui Astra H 1.6 16 v 2004 fabricatie. Are si instalatie de Gpl montata de neamt pe ea
Iar dupa un drum catre tara mi-sa aprins in bord martorul de la motor din senin
Am facut testul cu pedalele si am gasit stocate urmatoarele erori:
P1300 rateu detectat la nivel redus de combustibil B – 025
P0302 Cilindrul 2 rateu detectat B – 025
P0621 Generator Lamp " L " Circuitul de comandã Defecțiune IPC ( Instrument ) C – 021 *Alternator
U2108 Date nevalide de la ABS ( Anti -Lock Brake System ) ABS / TC / ESP ( Sistem dinamic Vehicle) B – 018
P1614 Transponder cheie imobilizator gresit B - 006
P1616 CIM ( modulul coloana directe ) Eroare identificare imobilizator
Sa zic ca la eroarea Genarator lamp inteleg de ce este roare pentru ca nu este alterantorul ei. El fiind schimbat cu unul de zafira iar al treilea fir "L" cel care controleza incarcarea nu comunica cu calculatorul pentru ca nu este legat la alternator este in aer iar din acest motiv sta martorul de baterie aprins, dar masin aincarca normal in parametri.
Dar pentru celelalte erori chiar nu am idee pentru ca citeste cheia merg comenzile de pe volan Iar aici ma refer la Impbilizator.
Aveti vreo idee ceva a-ti mai intimpinat vreunul erorile astea
Masina functioneza normal
Sunt posesorul de 3 luni a unui Astra H 1.6 16 v 2004 fabricatie. Are si instalatie de Gpl montata de neamt pe ea
Iar dupa un drum catre tara mi-sa aprins in bord martorul de la motor din senin
Am facut testul cu pedalele si am gasit stocate urmatoarele erori:
P1300 rateu detectat la nivel redus de combustibil B – 025
P0302 Cilindrul 2 rateu detectat B – 025
P0621 Generator Lamp " L " Circuitul de comandã Defecțiune IPC ( Instrument ) C – 021 *Alternator
U2108 Date nevalide de la ABS ( Anti -Lock Brake System ) ABS / TC / ESP ( Sistem dinamic Vehicle) B – 018
P1614 Transponder cheie imobilizator gresit B - 006
P1616 CIM ( modulul coloana directe ) Eroare identificare imobilizator
Sa zic ca la eroarea Genarator lamp inteleg de ce este roare pentru ca nu este alterantorul ei. El fiind schimbat cu unul de zafira iar al treilea fir "L" cel care controleza incarcarea nu comunica cu calculatorul pentru ca nu este legat la alternator este in aer iar din acest motiv sta martorul de baterie aprins, dar masin aincarca normal in parametri.
Dar pentru celelalte erori chiar nu am idee pentru ca citeste cheia merg comenzile de pe volan Iar aici ma refer la Impbilizator.
Aveti vreo idee ceva a-ti mai intimpinat vreunul erorile astea
Masina functioneza normal
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
versy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
Multumesc de raspunsuri
Dar benzina este in rezervor este mai mult de jumate rezervorul
ABS functioneza si nici nu este aprins in bord
Alternatorul din cite am vazut eu a fost schimbat este unul bosh de 100A de zafira are 4 fire care se duc la el iar mie imi trebuia cu 3 unul nu este legat si din acesta cauza nu comunica cu calculatorul al ei ar fi trebuit sa fie de 120A cu 3 borne
Iar la partea cu CIM ul nu stiu ce sa zic ma gindesc ca daca citeste cheia, sper sa nu se fi desfact panglicile din interior de la Gropi,
Apropo Acul de la benzina se poate calibra cumva pe OP com Pentru ca nu scade mai mult de cele 3 linii adica de cite ori ii puneam contactul se ridica la prima linie iar in mers scadea la a 3 liniuta de jos acu dupa ce am bagat benzina vad ca sa ridicat mai mult de jumate
Dar benzina este in rezervor este mai mult de jumate rezervorul
ABS functioneza si nici nu este aprins in bord
Alternatorul din cite am vazut eu a fost schimbat este unul bosh de 100A de zafira are 4 fire care se duc la el iar mie imi trebuia cu 3 unul nu este legat si din acesta cauza nu comunica cu calculatorul al ei ar fi trebuit sa fie de 120A cu 3 borne
Iar la partea cu CIM ul nu stiu ce sa zic ma gindesc ca daca citeste cheia, sper sa nu se fi desfact panglicile din interior de la Gropi,
Apropo Acul de la benzina se poate calibra cumva pe OP com Pentru ca nu scade mai mult de cele 3 linii adica de cite ori ii puneam contactul se ridica la prima linie iar in mers scadea la a 3 liniuta de jos acu dupa ce am bagat benzina vad ca sa ridicat mai mult de jumate
versy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
versy28
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2015
- Mesaj Privat