geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
Sunt de curand posesorul unui opel astra g 2000-x17dtl, si am intampinat urmatoarea problema:
-se intampla sa se opreasca motorul in timpul mersului, la o accelerare mai puternica, de o data simt ca nu o pt sa o mai accelerez, scade turatia si motorul se opreste.Dau la cheie pana ii vine rau ca sa o pornesc, dupa vreo 3-4 incercari porneste si nu mai am probleme.Rareori se intampla sa mai apara acest fenomen, derajant si frustrant, sa te lase balta in mijlocul drumului si mai rau sa simti ca nu mai ai acceleratie in timpul unui depasiri(lucru intamplat) dar fara urmari.slava domnului.
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi.
Mentionez ca pompa de injectie este clasica, nu cu calculator, motorina in rezervor in jur de 15 l aprox., verificat filtru de motorina(schimbat), garnituri, furtune tur- retur schimbate, curatata valva Egr.
Nu stiu ce sa mai verific si unde sa ma mai uit.
Va multumesc anticipat.
-se intampla sa se opreasca motorul in timpul mersului, la o accelerare mai puternica, de o data simt ca nu o pt sa o mai accelerez, scade turatia si motorul se opreste.Dau la cheie pana ii vine rau ca sa o pornesc, dupa vreo 3-4 incercari porneste si nu mai am probleme.Rareori se intampla sa mai apara acest fenomen, derajant si frustrant, sa te lase balta in mijlocul drumului si mai rau sa simti ca nu mai ai acceleratie in timpul unui depasiri(lucru intamplat) dar fara urmari.slava domnului.
Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi.
Mentionez ca pompa de injectie este clasica, nu cu calculator, motorina in rezervor in jur de 15 l aprox., verificat filtru de motorina(schimbat), garnituri, furtune tur- retur schimbate, curatata valva Egr.
Nu stiu ce sa mai verific si unde sa ma mai uit.
Va multumesc anticipat.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Cind va uitati de sus spre pompa de injectie daca o sa vedeti acel vestit modul pe care scrie 'CAUTION High Voltage' ;99.9% el e defect,dati un telefon si aveti garantie 1 an inseamna ca e model Isuzu la fel ca la y17dt
Insa mai probabil e pompa de injectie Bosch EDC15M si are si asta un 'calculator' doar ca alt model.
Insa mai probabil e pompa de injectie Bosch EDC15M si are si asta un 'calculator' doar ca alt model.
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
nu cred ca e legata la vreun calculator, pt ca are o mufa care nu e conectata nicaieri si nici pompa de injectie nu are niciun loc in care sa se introduca vreo mufa.
In tis pt modelul meu si cod VIN, zice de o pompa BOSCH VP26, m-am uitat la un opel din 98 tip x17dt nu dtl si are pompa cu calculator.
Oricum multumesc foarte mult pentru raspuns, poate alte idei, orice idee e binevenita, ca pt. service bugetu e redus, am investit lunile trecute in suspensii, cap bara, bieleta etc.
In tis pt modelul meu si cod VIN, zice de o pompa BOSCH VP26, m-am uitat la un opel din 98 tip x17dt nu dtl si are pompa cu calculator.
Oricum multumesc foarte mult pentru raspuns, poate alte idei, orice idee e binevenita, ca pt. service bugetu e redus, am investit lunile trecute in suspensii, cap bara, bieleta etc.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
Revin cu noi manifestarii ale masini mele nebune, azi dimineta, in drum spre serviciu, la nici 500 de m dupa 10km parcursi , iar scade turatia si nici o sansa sa o accelerez, apas amreiajul si moare motorul, dau la automat la greu de vreo 4-5 ori si in final porneste, mai merg un pic ajung la 100 km\h, calc ambreiajul si pun frana, moare motorul, de data asta fara sa scada turatia, pornesc iar greu mai merg 100m, opresc, dau pe liber si observ sa turometru nu era stabil varia intre 800-1000 fara sa accelerez si apoi moare.
Incerc sa pornesc din nou sa vad daca mai face, dar stupoare, nu vrea sa mai porneasca, si parca dadea sa porneasca cu o turatie mult mai mare decat normal, dar ma las pagubas ca sa mai am baterie cand voi pleca de la munca.(daca voi reusi sa plec)
Pt 1.7dti_edition2000, o sa pun o poza cu pompa mea de injectie, poate are calculator si a fost schimbata pompa de injectie, pe fostul proprietar si pe alti care i-am intrebat mi-au zis ca asa tre sa fie, si am fost cam suspicios.
Astept cu nerabdare alte pareri, ca deja incep sa albesc de draci si nervi.
Incerc sa pornesc din nou sa vad daca mai face, dar stupoare, nu vrea sa mai porneasca, si parca dadea sa porneasca cu o turatie mult mai mare decat normal, dar ma las pagubas ca sa mai am baterie cand voi pleca de la munca.(daca voi reusi sa plec)
Pt 1.7dti_edition2000, o sa pun o poza cu pompa mea de injectie, poate are calculator si a fost schimbata pompa de injectie, pe fostul proprietar si pe alti care i-am intrebat mi-au zis ca asa tre sa fie, si am fost cam suspicios.
Astept cu nerabdare alte pareri, ca deja incep sa albesc de draci si nervi.
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
Inseamna ca la mine pompa e schimbata, ce se poate intampla in cazul care e schimbata pompa mea?
Oricum, uitandu-ma mai atent azi la ea, am observat un furtun de pe galeria de admisie, ca nu e legat nicaieri si nici nu am gasit un loc unde sa-l leg.
Pe acest furtun cu motorul pornit, trage aer, stie cineva unde e legat, ce influenta poate avea asupra masinii, decoamdata l-am obturat sa vad daca mai apare problema de mai sus.
Uite aici linkul de la poza:
Si aici si linkurile cu poze de la pompa de injectie.
Sper sa fie de ajutor pozele, poate ,a poate ajuta cineva in elucidarea misterului.
Multumesc inca o data pt replay.
Oricum, uitandu-ma mai atent azi la ea, am observat un furtun de pe galeria de admisie, ca nu e legat nicaieri si nici nu am gasit un loc unde sa-l leg.
Pe acest furtun cu motorul pornit, trage aer, stie cineva unde e legat, ce influenta poate avea asupra masinii, decoamdata l-am obturat sa vad daca mai apare problema de mai sus.
Uite aici linkul de la poza:
Si aici si linkurile cu poze de la pompa de injectie.
Sper sa fie de ajutor pozele, poate ,a poate ajuta cineva in elucidarea misterului.
Multumesc inca o data pt replay.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
Oricum la mine problema nu e la pompa in mod special, adica de ce e ea clasica, astra cred ca am rezolvat-o(cred?), uitandu-ma in manual de service pt opel astra 91-98, vad ca motoarele de tip x17dtl au avut pompa clasica, oricum pt astra F(schimbata,neschimbata, oricum bani nu am sa iau alta, si masina are putere si se infinge la drum), problema mea este de ce imi moare motoarul in timpul mersului(dezamorsare pompa?, am verficat furtune, filtru motorina), din filtru pana in pompa totul e ok.
Am observat azi ca daca am mai mult de 20 l motorina nu mai imi face probleme, si merge rotund chiar daca o forjez, nu da nici un semn sa moara.
Sa fie oare ceva de la rezorvor?ce sa fac si sa verific?
Si imi poate spune cineva de unde vine,unde trebuie sa-l leg furtunasul acela de la admisie aer( in prima poza de sus), sa nu fie vreun furtun important de la ceva si sa bulesc ceva.
Va multumesc inca odata si astept noi parerii.
Am observat azi ca daca am mai mult de 20 l motorina nu mai imi face probleme, si merge rotund chiar daca o forjez, nu da nici un semn sa moara.
Sa fie oare ceva de la rezorvor?ce sa fac si sa verific?
Si imi poate spune cineva de unde vine,unde trebuie sa-l leg furtunasul acela de la admisie aer( in prima poza de sus), sa nu fie vreun furtun important de la ceva si sa bulesc ceva.
Va multumesc inca odata si astept noi parerii.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
La rezervor daca ar fi defecta supapa 'de aerisire' din buson s-ar crea un vid dupa ce se consuma din motorina si ar fi posibila oprirea motorului;in acest caz cind descuiati busonul ar trebui sa auziti un mare fiss.
La probleme de aer fals e foarte utila conducta transparenta,imediat se vad bulele de aer daca prinde pe undeva
La probleme de aer fals e foarte utila conducta transparenta,imediat se vad bulele de aer daca prinde pe undeva
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
geox2008
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2008
- Mesaj Privat
M-am uitat azi la rezervor, am dat capacul jos, am scos mufa si cele 2 furtune de alimentare, si am vazut acolo o "cutie de plastic" in care era bagat un furtun, turul, si un furtun care venea pe langa aceasta "cutie"returul.
Se poate scoate aceasta cutie sa o curat?, cum?
Problema mea cred ca este de la acest furtun de tur din "cutie," care era prins de retur un pic mai sus de fundul "cutiei", acum l-am lasat un pic mai jos, dar as vrea sa curat acesta cutie din interior dar nu stiu cum sa o scot afara.
Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi.
Aceasta cutie este sorbul?
Se poate scoate aceasta cutie sa o curat?, cum?
Problema mea cred ca este de la acest furtun de tur din "cutie," care era prins de retur un pic mai sus de fundul "cutiei", acum l-am lasat un pic mai jos, dar as vrea sa curat acesta cutie din interior dar nu stiu cum sa o scot afara.
Ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi.
Aceasta cutie este sorbul?
- ray_from_sb
- **
- 52 mesaje
- din 12 Aug 2008
- Astra 1995 x17dtl
- Sibiu
ray_from_sb
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut, poate ca deja ai rezolvat problema, insa poti verifica daca e de la sorb si fara sa il cureti(apropo, cutia aceea nu e sorbul, e sonda care iti indica nivelul din rezervor, daca o scoti ai grija sa fie contactul luat si sa nu ii deformezi arculetul)sorbul eu nu am reusit sa dau de el, cred ca e prins in rezervor!
in fine, eu am alimentat separat sintr-un bidon in care am bagat si tur si retur!
la tine s-ar putea sa fie de la opritor
e ca o sonda pe pompa de injectie la care vine un fir, daca scoti mufa aia se opreste si nu mai porneste pana nu o pui la loc!
verific-o, poate nu iti mai face bine contact mufa , sau poate e firul intrerupt!
in fine, eu am alimentat separat sintr-un bidon in care am bagat si tur si retur!
la tine s-ar putea sa fie de la opritor
e ca o sonda pe pompa de injectie la care vine un fir, daca scoti mufa aia se opreste si nu mai porneste pana nu o pui la loc!
verific-o, poate nu iti mai face bine contact mufa , sau poate e firul intrerupt!