Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • phalemi24

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Sunt de ceva timp inregistrat pe forum si am citit multe articole care mi-au fost de ajutor aici, insa vreau sa va cer ajutorul in legatura cu cheia masinii mele.
Problema mea ar fi urmatoarea: am o Vectra C 1.6 16v motor z16xe cu doar o singura cheie.
Am desfacut cheia in urma cu ceva timp, sa schimb bateria, si am vazut ca locasul pentru chip era gol, deci m-am gandit ca o fi umblat cineva pe la imobilizator sau o fi fost dezactivat.
Ma gandeam in ultima vreme sa fac o cheie noua, si ma gandeam ca scap ieftin doar cu copiat lamela la un nene din asta de face chei. Totusi, inainte, am zis sa verific daca porneste masina doar cu lamela, fara corpul cheii, unde este telecomanda, si bine am facut. In bord aparea imobilizatorul si masina nu pornea.
Din cate am inteles din ce am mai citit, ar fi chei facute de opel si cu chip-ul integrat in circuitele de la telecomanda de la centralizata.
Cum as putea sa fac rost de o cheie noua in cazul acesta?Are idee cineva cam cat ar costa?
Se poate programa un chip din ala mic, care vine in locasul din cheie in cazul meu sau merge doar cu chip integrat in telecomanda?
Daca iau de la dezmembrari o cheie, pot folosi placuta electronica din cheie pentru centralizata cu acel chip mic in locasul din carcasa cheii?

Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta, astept un sfat!

Zi buna la toata lumea! Very Happy
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=84554
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60822
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=68531
  • phalemi24

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns! citisem o parte din postarile respective insa nu prea m-am lamurit.Cheia mea e in 3 butoane am uitat sa precizez.
Sa inteleg ca pentru a folosi o cheie second trebuie sa schimb transponder-ul de pe cheia mea pe cealalta?Care e transponder-ul de pe cheia mea?
Nu se poate programa cu OPCOM sau o alta interfata de diagnoza transponder din acela mic (ID40)? A incercat cineva?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu inteleg ce vrei de fapt. Ce rost are sa muti transponderul tau intr-o cheie sh? Vei ramane tot cu o singura cheie functionala. Nu poti programa alt transponder in afara de PCF7946 NOU. Daca vrei musai cheie sh ai topicul lui Cristiantm: cheie sh + pcf 7946 NOU + programare + taiat lama. Mai poti incerca pe ebay, gasesti chei noi neprogramate: tai lama, programezi. Eu am ales solutia comoda: 470 lei la dealer.
  • phalemi24

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ma gandeam sa o transform intr-o cheie briceag, de asta am zis de cheie sh. M-am lamurit acum, deci cu un transponder PCF7946, o cheie sh si programare cu opcom ar trebui sa rezolv.
Multumesc inca odata!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR