smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare mi-am cumparat de curand un subwoofer de 150W al carui consum nu depaseste 80W si as avea nevoie de o alimentare.
Stie cineva sau poate sa-mi dea un exemplu cum as putea sa iau un + din cutia cu sigurante din portbagaj, preferabil o metoda eleganta nu vreau sa rup sau sa ma intep in alte fire.
De exemplu la Astra H Combi, in portbagaj este montata priza de bricheta ceea ce ar fi ideal pentru sub-ul meu care nu consuma mult dar din nefericire nu am acea priza.
Initial am zis sa iau + de la baterie ca tot mi-am cumparat si un kit pentru sub, dar nu pare prea usor sa gasesc un loc sa trec cu firul din compartiment motor in habitaclu si nici nu prea isi are rostul tinand cont de cerintele de consum.
Daca cineva stie de vreun tutorial interesant rog sa-l posteze aici
Stie cineva sau poate sa-mi dea un exemplu cum as putea sa iau un + din cutia cu sigurante din portbagaj, preferabil o metoda eleganta nu vreau sa rup sau sa ma intep in alte fire.
De exemplu la Astra H Combi, in portbagaj este montata priza de bricheta ceea ce ar fi ideal pentru sub-ul meu care nu consuma mult dar din nefericire nu am acea priza.
Initial am zis sa iau + de la baterie ca tot mi-am cumparat si un kit pentru sub, dar nu pare prea usor sa gasesc un loc sa trec cu firul din compartiment motor in habitaclu si nici nu prea isi are rostul tinand cont de cerintele de consum.
Daca cineva stie de vreun tutorial interesant rog sa-l posteze aici
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
- bobinatorul
- *
- 7 mesaje
- din 06 Jul 2009
- Vectra 1996 x 16 xel
- Bucuresti
bobinatorul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Sau mai elegant folosesti un locas liber de siguranta din tablou.Sertizezi papucii adecvati pe cablul cu sectiunea corespunzatoare (precum instalatia originala) si bineinteles nu uita de releu,nu mi se pare prea profi sa ai amplificatorul alimentat in permanenta.Un defect pe partea de alimentare si o siguranta prost calibrata poate avea urmari nasoale.In momentul in care ai scos cheia releul decupleaza si dormi linistit.
- OpelVectra98
- *
- 32 mesaje
- din 09 Feb 2012
- Vectra 1998 X20DTH-
- Bihor
OpelVectra98
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1998 X20DTH-
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2012
- Mesaj Privat
smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am gasit in cele din urma tutorial pentru montat de bricheta in portbagaj: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89167
Mi-am cumparat o mufa din dezmembrari doar pentru un fir, siguranta am vazut ca e de 20 A iar mie imi trebuie 10A deci mai mult decat suficient, acum imi trebuie un fir sa trag de preferat tot din mufa cea din tutorial ca atunci cand pun contactul pe prima pozitie sa am 12V sa-mi porneasca amplificatorul. Normal ca nu e ok sa fie in permanenta pornit, ca intr-o seara probabil ii este de ajuns sa descarce bateria si nu numai
Problema acum este cu RCA out, la al meu CD30 MP3, am vrut sa-i pun, este aici pe forum un tutorial, numai ca am alt model mai vechi de placa de baza si m-a cam pus putin in dificultate
Cum am eu :
Si cum as fi vrut sa am :
Mi-am cumparat o mufa din dezmembrari doar pentru un fir, siguranta am vazut ca e de 20 A iar mie imi trebuie 10A deci mai mult decat suficient, acum imi trebuie un fir sa trag de preferat tot din mufa cea din tutorial ca atunci cand pun contactul pe prima pozitie sa am 12V sa-mi porneasca amplificatorul. Normal ca nu e ok sa fie in permanenta pornit, ca intr-o seara probabil ii este de ajuns sa descarce bateria si nu numai
Problema acum este cu RCA out, la al meu CD30 MP3, am vrut sa-i pun, este aici pe forum un tutorial, numai ca am alt model mai vechi de placa de baza si m-a cam pus putin in dificultate
Cum am eu :
Si cum as fi vrut sa am :
- bobinatorul
- *
- 7 mesaje
- din 06 Jul 2009
- Vectra 1996 x 16 xel
- Bucuresti
bobinatorul
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x 16 xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2009
- Mesaj Privat
Ai doua variante:
1 vezi ce circuit integrat este "finalul" descarci datasheetul si iei semnalul de la pinii de intrare ai semnalului audio
2 cumperi un attenuator pe care il vei lega direct la difuzoare sau la iesirea pentru difuzoare.
Daca poti citi ce integrat ai acolo iti pot spune unde trebuie sa lipesti firele
1 vezi ce circuit integrat este "finalul" descarci datasheetul si iei semnalul de la pinii de intrare ai semnalului audio
2 cumperi un attenuator pe care il vei lega direct la difuzoare sau la iesirea pentru difuzoare.
Daca poti citi ce integrat ai acolo iti pot spune unde trebuie sa lipesti firele
smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
smiley
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
M-am legat la 2 dintre imputurile TDA-ului din dreapta, dar cum spunea si un coleg pe aici, semnalul pare a fi destul de atenuat, dar sunt multumit, mi-ar fi de folos acum un osciloscop sa vad cam care este valoarea semnalului RCA care ajunge la amplificator
Urmeaza acum sa mai caut o siguranta in REC care sa fie ceva de sa se activeze pe prima pozitie a contactului sa o folosesc pentru wakeup-ul amplificatorului:)
Urmeaza acum sa mai caut o siguranta in REC care sa fie ceva de sa se activeze pe prima pozitie a contactului sa o folosesc pentru wakeup-ul amplificatorului:)