Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salut am facut testul la masina dupa ce am descoperit o gramada de probleme, In mers , in orice treapta ,intre 2000 si 3000 rpm merge in suturi (de cateva ori mi-a ajuns la 2500 si de acolo deodata a ramas viteza care era (apx 50 km/h) si mergea doar in suturi foarte puternice acceleratia nu mai raspundea si am repornit mototru si tot la fel a facut doar dupa oprire si lasat mult timp si-a revenit, insa am descoperit ca daca o scot din viteze si apas acceleratia se duce foarte greu de la 2000 la 3000 rpm si de acolo deodata isi da drumu, nu mi-a mai facut de mult asta ). Iar consumu este cu 2-3% mai mare ca inainte

As dori sa mi se spuna ce trebuie schimbat ca m-am dus la mecanic mi-a pus calculatoru pe ea si mi-a zis ca nu am nimic sa merg cu ea mai turat mai sus de 2500rpm , insa eu am gasit toate acestea .

Rezultatele sunt acestea

Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL3565021688
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS050_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037377267P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming: 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x000010C5


Numãrul codurilor: 5

P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent

P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(74) - Nu e prezent

P0380 - Circuit sistem preâncãlzire - întrerupt
(04) - Nu e prezent

P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0Cool - Nu e prezent

P0638 - Circuit de control clapetã - întrerupt
(04) - Nu e prezent




[edit] TITLU DESCRIPTIV!!!
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit.
Verifica bujiile, curata EGR si clapeta acceleratie.
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
@iulian1971 Multumesc , o sa fac ce ai mentionat si o sa revin cu un raspuns daca m-ai am sau nu propleme
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bujiile la anii ei se 'verifica' prin inlocuire, nu pierde timpul, pune Beru.
EGR se curata dar temeinic, sa ai negru sub unghii...
Clapeta e cea care face figuri, curatata si reconditionata, da o cautare ca vei gasi.
Din pacate va mai aparea un cod eroare, asa face ele, le da mai greu.
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am curatat clapeta de acceleratie si EGR (acesta nu era mai deloc "muradr") Clapeta era cam infundata in partea de unde vine teava de gaze de la EGR am curatat si am pus-o la loc si nu-mi mai face acele "sututri" , in partea elecrtrica a clapetei am gasit niste ulei si pe contacte.
Insa consumul inca persista , ma gandesc ca ar fi posibil sa fie de la diferenta de la injectoare , deoarece am verificat cu OP-Com si 1 si 2 erau aproape de zero insa 3 era -2,.. si 4 era +2,..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ai ulei in electronica clapetei, trebuie schimbat oringul axului (gasesti pe forum mod de inlocuire).
Bujiile le-ai lasat balta. Te vor lasa si ele la fel.
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Bujiile le-am lasat findca am vazut ca se ajunge destul de dificil la ele , insa stiu ca acu ceva timp 1-2 ani am fost sa le schimb si mecanicu mi-a schibat doar 3 caci a 4-a nu a mers (nu stiu exact ) stiu ca a spus ca se poate rupe si dupa aceia o sa fie mult mai complicat si am preferat sa nu-mi umble la motor
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Il cauti pe @Bunicu si dai o fuga pana la Urziceni sa le schimbi pe toate.
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Pff dar sunt din Vrancea-Focsani
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Doar nu schimbi bujiile in fiecare zi.
Daca le rupi in chiulasa o sa te coste mai mult.
  • CoRn3L1U

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Stiu, asta a fost si motivu pentru care am schimbat doar trei
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR