CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
Salut am facut testul la masina dupa ce am descoperit o gramada de probleme, In mers , in orice treapta ,intre 2000 si 3000 rpm merge in suturi (de cateva ori mi-a ajuns la 2500 si de acolo deodata a ramas viteza care era (apx 50 km/h) si mergea doar in suturi foarte puternice acceleratia nu mai raspundea si am repornit mototru si tot la fel a facut doar dupa oprire si lasat mult timp si-a revenit, insa am descoperit ca daca o scot din viteze si apas acceleratia se duce foarte greu de la 2000 la 3000 rpm si de acolo deodata isi da drumu, nu mi-a mai facut de mult asta ). Iar consumu este cu 2-3% mai mare ca inainte
As dori sa mi se spuna ce trebuie schimbat ca m-am dus la mecanic mi-a pus calculatoru pe ea si mi-a zis ca nu am nimic sa merg cu ea mai turat mai sus de 2500rpm , insa eu am gasit toate acestea .
Rezultatele sunt acestea
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL3565021688
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS050_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037377267P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming: 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x000010C5
Numãrul codurilor: 5
P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent
P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(74) - Nu e prezent
P0380 - Circuit sistem preâncãlzire - întrerupt
(04) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0 - Nu e prezent
P0638 - Circuit de control clapetã - întrerupt
(04) - Nu e prezent
[edit] TITLU DESCRIPTIV!!!
As dori sa mi se spuna ce trebuie schimbat ca m-am dus la mecanic mi-a pus calculatoru pe ea si mi-a zis ca nu am nimic sa merg cu ea mai turat mai sus de 2500rpm , insa eu am gasit toate acestea .
Rezultatele sunt acestea
Identificare:0x076B
Numãr ºasiu: W0L0AHL3565021688
Numãr hard:81012549
Tip motor: Z19DTL
Numãr piesã:55198922
Nr.versiune soft: WTVMS050_S
Hardware manufacturer number: 0281012549
Software Number: 1037377267P319_O90
Programming Date: FFFFFFFF
Hardware key number: ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
Denumire sistem: BOSCH0100
Nr.aprobare: B06042
Variant programming: 0x00016000
Cod Alpha: BR
Hardware manufacturer system name: EDC16
Software version: O90JTD75
ECU variant coding: 0x000010C5
Numãrul codurilor: 5
P0070 - Senzor temperaturã aer ambiant - defect
(71) - Nu e prezent
P0500 - Semnal vitezã vehicul - nu este la valoarea normalã
(74) - Nu e prezent
P0380 - Circuit sistem preâncãlzire - întrerupt
(04) - Nu e prezent
P0380 - Sistem preâncãlzire - defect
(0 - Nu e prezent
P0638 - Circuit de control clapetã - întrerupt
(04) - Nu e prezent
[edit] TITLU DESCRIPTIV!!!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
Am curatat clapeta de acceleratie si EGR (acesta nu era mai deloc "muradr") Clapeta era cam infundata in partea de unde vine teava de gaze de la EGR am curatat si am pus-o la loc si nu-mi mai face acele "sututri" , in partea elecrtrica a clapetei am gasit niste ulei si pe contacte.
Insa consumul inca persista , ma gandesc ca ar fi posibil sa fie de la diferenta de la injectoare , deoarece am verificat cu OP-Com si 1 si 2 erau aproape de zero insa 3 era -2,.. si 4 era +2,..
Insa consumul inca persista , ma gandesc ca ar fi posibil sa fie de la diferenta de la injectoare , deoarece am verificat cu OP-Com si 1 si 2 erau aproape de zero insa 3 era -2,.. si 4 era +2,..
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
Bujiile le-am lasat findca am vazut ca se ajunge destul de dificil la ele , insa stiu ca acu ceva timp 1-2 ani am fost sa le schimb si mecanicu mi-a schibat doar 3 caci a 4-a nu a mers (nu stiu exact ) stiu ca a spus ca se poate rupe si dupa aceia o sa fie mult mai complicat si am preferat sa nu-mi umble la motor
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
CoRn3L1U
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2015
- Mesaj Privat